روايات

رواية عشقت صقر الصعيد الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم جاسمين محمد

رواية عشقت صقر الصعيد الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم جاسمين محمد

رواية عشقت صقر الصعيد البارت الحادي والعشرون

رواية عشقت صقر الصعيد الجزء الحادي والعشرون

رواية عشقت صقر الصعيد الحلقة الحادية والعشرون

اسعد… عايز اي يامحروس دلوقتي في حاجه مش خدت فلوسك
محروس… اه خدتها بس عايزك في طلعه انا وانت
اسعد… اشطااا اجيلك فين طي
محروس… هوصفلك المكان وتعال عند…..
اسعد… تمام جيلك مسافه السقه سلام
محروس… تمام سلام
صقر بعد مهو خصل كلام راح ضربه… وديني لعلمكم الادب ياولاد ال… بقا انا تعملوا معايا كدا
ـــــــــــــــــــــ عند سليم
_اي مالك قاعد ليه كدا وسرحان في اي
سليم… مش مرتاح لصقر
_ليه كدا في اي
سليم… بقا عادي وبيتكلم مع رحيل عادي ولا كان حاجه حصلت
_كيف ده قصدك ممكن يكون عرف حاجه

 

 

سليم… اكيد صقر مش صغير ولا اهبل عشان نعرف نضحك عليه ولا نعمل حاجه
_طي العمل دلوقتي اي
سليم… معرفش انا هرن علي اسعد يحاول يختفي دلوقتي لحد منشوف هنعمل اي
_تمام رن عليه
سليم مسك التلفون وعمال يرن علي اسعد
_اي مالك مش بيرد ولا اي
سليم… تلفونه عمال يديني مشغول الز… فت
_طي اهد وشوي كلمه
سليم بتوتر…. حاضر ربنا يسترها عشان صقر لو عرف حاجه هيبقا مش كويس خالص وهنروح فيها
_إن شاءلله مش هيحصل حاجه بس قولتلك قبل كدا اي حاجه تعملها مع الجماعه دول لازم تكون واخد حظرك
سليم بعصبيه… اهو اللي حصل بقا
ــــــــــــــــــــــــــ
اسعد… الو اي يامحروس فينك كدا
محروس… في واحد هيجي وياخدك دلوقتي ويجييك عندي
اسعد… تممم ماشي اديني واقف مستني
صقر… حنفي ياحنفي
حنفي… نعم ياباشااا

 

 

صقر… هتروح دلوقتي تلاقي الزفت التاني واقف بر هتجيبه وتيجي
حنفي… تمام ياباشاااا حاضر
محروس… سيبني انا بقا ياباشااا والله انا ماليش ذنب
صقر بعصبيه… حاضر ياروح امك بس لم اخلص
محروس… ارجوك ياباشاااا سيبني عندي عيال وعايز ارجعلهم
صقر… لم عندك عيال مش بتبصلهم ليه وتشغل شغلانه حلال وتعيشهم
محروس… وهو فين الشغلانه الحلال اليومين دول ياباشااا اللي تخليني اقدر اصرف علي تلت بنات وولد واعيشهم براحتهم
صقر سكت ومتكلمش
حنفي جاب اسعد وجه
اسعد وهو داخل… امال فين محروس
صقر بصوت عالي…. جو اهو تعال
اسعد سمع صوت صقر وقف مكانه
حنفي… يلا متدخل
اسعد بصله… باولاد ال… وجه يهرب حنفي ضربه ومسكه وخدو دخلوا جو ورما علي الارض قدام صقر
صقر… انت جيت ياحلتها

 

 

اسعد وهو بيرفع راسه لفوق… ياباشااا والله انا معملت حاجه ولا ليا ذنب في حاجه
صقر… اه مهو انت ملاك وهو ملاك وانا ابن الك.. لب اللي عملت كل حاجه صح وراح ضاربه برجله
_صقر ميل ونزل قعد في مستوي اسعد ومسكه خنقه… بص بقا ياابن…. تحكيلي علي كل حاجه من وقت مختها في عربيتك لحد موصلنا لحد عندك انا وزين
اسعد وهو مش قادر يتكلم…. ح ا ضر ي ص قر باشااا احكيلك كل حاجه
صقر… شاطر يلا احكي
اسعد…. سليم باشااا هو جه اداني فلوس وقالي عايزك تخ. طفلي واحدها قولتلوا ماشي المهم رحيل جت وهي هربانه وركبت معايا العربي وسليم باشااا كان راكب من ورها وراح حط علي بوقها منديل وشممها وراح غمي عليها وبعدها جبنها البيت اللي حضرتك لاقيتها فيه وبعدها طلب مني اجيب واحد يقلد صوتك فجبت محروس وهو جاب ماسك شبه وشك ولبسه ومثل انه انت وكان هيغت. صبها بس
صقر ضربه بالكف…. احكي ياروح امك بس اي كمل
اسعد وهو بيعيط وبوقها كله بيجيب د.. م…. حاضر ياباشاااا بس
#فلاش_باااااك

 

 

اسعد… سليم باشااا حرام كفايه اللي حصل لحد كدا
سليم… انت اتجننت مهو لازم اعمل كدا عشان العمليه تكمل لو معملتش كدا يبقا اي لازمتها خطف. نها
اسعد… حرام ياباشااا طي هي اغمي عليها دلوقتي ممكن تمثل انك فعلا اغتص… بتها وهي مستحيل تروح تكشف ولا اي حاجه
سليم…. كيف بقا يروح امك
اسعد… بص ياباشااا احنا نجيب اي شوي د… م ونحطهم جنبها علي السرير وحضتك تضربها شوي المهم الضرب يعلم علي جسمها وتبهدلها البس المهم كانه حضرتك اغتص… بتها
سليم…. امممم تمام وكدا كدا انا اللي هتجوزها فبقا واخدها برضها
اسعد… اشطااا تمام
#باااااك
اسعد… وبس ياباشااا كل ده اللي حصل
صقر…. ياولاد ال…. ونزل ضرب فيهم وديني لديني ياسليم لنهي حياتك وخليك تندم علي اليوم اللي فكرت فيه فيها وبصتلها بصه
اسعد…. ارجوك ياباشااا سيبنا نمشي بقا
صقر بتفكير… حاضر هسيبكم بس لم اخلص الاول يعني هتشرفوني يومين هنا وسابهم وجه طالع
… حنفي ظبهم
حنفي… حاضر ياباشااا

يتبع

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشقت صقر الصعيد)

اترك رد

error: Content is protected !!