روايات

رواية آيتي العاشقة الفصل التاسع 9 بقلم ميرا أبوالخير

رواية آيتي العاشقة الفصل التاسع 9 بقلم ميرا أبوالخير

رواية آيتي العاشقة البارت التاسع

رواية آيتي العاشقة الجزء التاسع

آيتي العاشقة
آيتي العاشقة

رواية آيتي العاشقة الحلقة التاسعة

طارق ببرود: احتمال كبير اطلقك او اتجوزها عليكي بس الاول اخويا يطلقها.
يارا بغضب شافت السكـ. ـينة ع طبق الفاكهة خدتها بغضب: عاوز تطلقني و تتجوز مرات اخوك يا زبا*لة بعد كل يلي عملته دا انا سابت جوزي واترميت ف حضنك عشان حبيتك انا هقتـ. ـلك يا طارق فااااهم هقتـ. ـلك لو رجعت لها او طلقتني.
طارق مسك ايديها بغضب: يا بنت 🐕 بترفعي عليا السكـ. ـينة انا هوريكي و فرحانة بنفسك اوي يابت دا انتي ر”خيصةةةة.
يارا بغل وهو ماسكها: مش ار”خص منك واحد خان اخوه وهيقتـ. ـل ابوه عشان الفلوس فاكرني هسكت لا انا هفضحك قدم الدنيا كلهاااا.
طارق مسكها بغضب و بقوته رمي السكـ. ـينة ومسكها من شعرها: واقسم بالله لو حد شم خبر يا يارا لهخليكي تتمني المو”ت.
يارا بالم: ايدك عنيييييي.
زقها بغضب: عارفة لو حد عرف بيلي هعمله هخلص عليكي و بالبطئ اتفوووو.
مشي بغضب و هي انهارت ف العياط: كله عاوز اية اية وانا ايييي للدرجة دي هي لمة الكل حولين منها انا و الله ما هسيبها ورحمة امي لهكـ. ـره الكل فيها مش انا ف نظرهم ر”خيصة وعد هخليها ار”خص الف مرة.
بقلم ميرا ابوالخير.
عند محمد.
محمد بسخرية: خايفه ع ابنك خايفه انهم يعرفوا انه نزار ابن ضرتك ومش ابنك وانك خدتيه من حضن امه غصب.
سهير بدموع: اومال اسيب حتة عيل صغير تربيه رقاصة يلي انت اتجوزتها عليا عاوز عيل زي ابنك يتربي ف الكباريهات و يطلع رد سجو”ن و بعدين فين امه دي اول م خدته منها رمته و م صدقت وخدت فلوس بدله يعني بعت ابنها مفيش ست عملت يلي انا عملته.
محمد خدها ف حضنه: شش بس انا اسف عشان فكرتك بس نزار لو عرف انه ابن رقاصة هيدمر.
: عندك حق.
محمد بصدمة: نزار.
نزار والدموع ف عينه محبوسة: مش بس هيدمرني ب العكس هيمو”تني بالبطئ.
اية مسكت ايده شد ايده ونزل هي ملاحقتوش.
محمد نزل وقف جنبها والدموع نزلت من عيونه: مشي.
اية بحزن: هيرجع تاني.
محمد قعد ع سلم العمارة بضعف: مكنش لازم اتكلم ف الماضي تاني.
اية قعدت جنبه: كان هيتعرف لو مش دلوقتي يبقا كمان شويه.
محمد بص بحزن وقام طلع.
اية بصت ع طيف نزار وقامت تروح مكان يلي قالها عليه وهو مخنوق بيروحه.
بقلم ميرا ابوالخير.
اية وصلت للمكان ملاقتش نزار استغربت فضلت تتصل عليه مبيردش.
اية بقلق: انت فين يا نزار بس.
فضلت تدور عليه وتسال اصحابه ملهوش اثر…
تاني يوم.
اية كانت منهارة نزار ملهوش اي اثر: يا بابا والنبي شوفه بلغ البوليس بلغ الدنيا كلها ارجوك نزار فين.
ابوها: اهدي يا بنتي هيجرلك حاجه.
اية بصريخ: انا عاوزززة جوووزي ابوس ايدكممم هاتوا لييي نزارررررر يا نزززاررررررر.
محمد كان بلغ البوليس بس مينفعش يدور عليه دلوقتي غير بعد 48 ساعة.
سهير بلطم: ابني فين هاتوا لي ابني.
طارق بهدؤء: اهدي يا ماما هو مش صغير.
سهير بدموع: لا صغير كان حتة لحـ. ـمة حمراء وع ايدي ابني فين يا بنييييييي.
مر 10 ايام بالظبط ونزار مختفي تماما……
اية كانت ف دنيا تانيه خالص وخست و شكلها بقا باهت اوي.
سهير جالها انهيار و دخلت المستشفى.
ف يوم ما.
طارق ببرود دخل عند اية لاقها ساكتة ابتسم بخبث: يويو عاملة اي.
اية لارد.
طارق بخبث وابتسامة شر: عاوز اقولك خبر جايز يزعلك او يفرحك ع حسب.
اية لارد.
محمد دخل: انت بتعمل اي هنا اطلع برا.
طارق ببرود: هو مش ف قانون الاهالي انه لو الاخ ما”ت الاخ التاني يتجوز ارملته انا جاي اطلب ايد ارملة اخويا.
بص لاية يلي بصت له بصدمة: اصل نزار ما”ت وهنروح نستلم جثـ. ـته… اجهزي يا ارملة اخويا هتجوزك.
محمد وقع من طوله واية بصت لطارق ووو….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية آيتي العاشقة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *