روايات

رواية كراميلا الفصل العاشر 10 بقلم منة محرم

رواية كراميلا الفصل العاشر 10 بقلم منة محرم

رواية كراميلا البارت العاشر

رواية كراميلا الجزء العاشر

رواية كراميلا الحلقة العاشرة

كريم: انا حبيتك
كارمن: ياروحي عليهم عساس!!! ااايه انت قولت ايهه
كريم وقف وخد المكريفون وبدا يغني وهو باصصلها
ولما تكووني مني قريبة❤
كيف بشوف الكون وبس تسحر العيون❤
ولما تغيبي عني حبيبي❤
كيف الليل علينا يطول وصعب النوم❤
كريم: بحبك يا كارميلا
كارمن: ماما يلا نمشي
رنا: مش ده الي كان نفسك فيه ابلعي
كارمن:ابلع ايه ياماما هي فرخه مشويه ماما يلا علشان خاطري مش قادره
رنا: طيب روحي انتي
كارمن خدت موبايلها وطلعت تجري برا القاعه
كريم: راحت فين يا طنط
رنا: اجري الحقها يابني

 

 

كريم: حااضر
كارمن بدموع: لاا مستحيل
كريم: ايه الي مستحيل
كارمن: انت ايه جابك هنا
كريم: قولت اكيد العيون دي هتعيط قدام حاجه شبها وعرفت انك هتبقي قدام البحر
كارمن: كريم انا
كريم: كريم بيحبك
كارمن: لا انت خطبت ميرا الملزقه
كريم: والله سبتها تاني يوم مشيتي فيه انا اليومين الي عشتهم معاكي وضحكك وهزارك وعياطك كل ده علقني بيكي ولما مشيتي كنت كل يوم بقول انك هترجعي تاني ومعرفش انا ليه كنت بقول كده بس عرفت عرفت اني بحبك كنت بقول انا بعد ما اخلص فرح اكرم هنزل وادور عليكي في كل حته في اسكندريه كنت بقول مش هرجع القاهره غير وانتي معايا فعلا زي ما قولتي انا مكنتش بحب ميرا كان اعجاب لان الي بيحب بيغير وانا كنت بغير بس مش عليها كنت بغير عليكي انتي
كارمن بدموع وهي بتضربه: اه يابيبي ها
كريم: ششش بحبك انتي يا كارميلا
كارمن: وانا مبحبكش
كريم: عينك في عيني كده
كارمن: لا وامشي بقه شوف واحده غيري انت عذبتني معاك وهنت كرامتي علشانك
كريم: ههههههه والله انتي مجنونه
كارمن: وكمان بتشتمني ابعد بقه ولسه هتمشي
كريم وهو بيمسك اديها: مستعده تكوني ام عيالي
كارمن: لا
كريم: كارمن همشي
كارمن: امشي شوف انت زهقت ازاي مني
كريم: مقدرش هفضل وراكي لحد ما توافقي
كارمن: تمام وانا هعذبك شويه لحد ما اوفق سلام
كريم بصوت عالي: وانا موافق اتعذب يا كراميلااااا
كارمن وهي ماشيه علي البحر وهو واقف بعيد: ههههه هعذبك
خلود: خالتو يا خالتو
رنا: ايه ياحبيبتي
خلود: فين البت كارمن
رنا: مشيت معرفش ليه
خلود: والله فالحه بس تقولي هتتنيلي تلبسي الفستان امتي عايزه افرح بيكي
رنا: ابقي كلميها شوفيها
كرم: الو يا كريم انت فين
كريم: مشيت
كرم: رجعت مصر من غير ما تسلممم علياااا

 

 

كريم: لا انا في الاوتيل هطول هنا شويه
كرم:طب ليه مروحتش شقتي
كريم: ازاي يعني انت اهبل ياض هاجي ابات معاكو وانت عريس جديد
كرم: نسيت ههههه
كريم: انا اسف اني معرفتش اسلم عليك
كرم: ولا يهمك هنتقابل بكره في الصباحيه اشطا
كريم: ماشي يا حبيبي
عند كارمن
كارمن: بيحبني كريييييم بيحبني اكيد لا لا او ممكن اكون بحلم عااااااا
وشغلت اغاني وفضلت ترقص بجنون
تاني يوم
كارمن: خليكي يا خوخه انا هفتح
خلود: ماشي
كارمن: انتت
كريم: ممم ايه يا مراتي المستقبليه حد يتخض لما يشوف جوزه
كارمن: جوزه اه
كريم: وحشتيني
كرم: مين يا كارمن
رنا: مالك يابنتي
كريم: انا يا حماتي
كارمن: حماتك اه
رنا: ازيك يا حبيبي عامل اده انت قولت ايه من دقيقه
كارمن: مقلش حاجه يا ماما بيحب يستظرف بس
كرم: حبيب اخوك وحشني
كريم: عامل ايه
كرم: الحمد لله
كريم: الف مبروك يا خلود
بقلمي/menna moharam
خلود: الله يبارك فيك يا استاذ كريم

 

 

كريم: استاذ ايه بقه انا اخو جوزك مافيش استاذ دي صح يا كرم
كرم: صح طبعا انتو متعرفتوش علي بعض اكتر ده يا خلود دكتور كريم دارس في امريكا وخد الشهاده وجه مصر وان شاء الله نشوفه اكبر دكتور جراح قد الدنيا
كريم: ههههه يسمع من بوقك ربنا ياخويا
كارمن: انت دكتور بجد
كريم: اه يا دكتوره كارمن سابقا
كارمن: نينينيننييني
كرم: انتي دكتوره يا كارمن
كارمن: اه
كريم: سابقا
كارمن بصتله بزعل طفولي وخرجت البلكونه
كريم: احم طب عن اذنكو
كرم: رايح فين
كريم: هطلع البلكونه دقيقه
كرم:حاسس ان بنهم حاجه
خلود:يبني مهو اعترفلها امبارح وقالها بحبك يا كراميلا
كرم:اده هي كراميلا ده انا بحسب الكلمه دي مع الاغنيه ههههه
خلود:لا هما بيحبو بعض
رنا: بتقولو ايه ها
ام خلود: ههههههه عرسان بقه يا ختي
في البلكونه
كريم: انا اسف
كارمن: علي ايه
كريم: انتي ليه مش بتبصلي وانا بكلمك
كارمن: يعني هبص لاحمد عز
كريم: عن اذنك
كارمن: استني انا اسفه والله انت احلي منه بكتير
كريم ببتسامه: لا زعلان
كارمن: حقك عليا والله اسفه
كريم: لا زعلان برضوه
كارمن: ايه شغل التلزيق ده بقه ما قولتلك اسفه
كريم: يساتر خلاص انا الي اسف يا احلي دكتوره
كارمن: سابقا

 

 

كريم: اوعدك اني هفتحلك احلي عياده ليكي وتبقي اكبر دكتوره اسنان
كارمن: ليه بصفتك ايه
كريم: جوزك المستقبلي
كارمن: احلم كتير
كريم: تيجي ننزل نتمشي شويه
كارمن: لا
كريم: كارمن علشان خاطري
كارمن: بصفتك ايه
كريم: اخوكي
كارمن بصدمه: والله
كريم: مالك
كارمن: طيب يلا بصفتك اخويا
كريم: يلا يا اوختي
كارمن: والله هضربك يا كريم
كريم: يا ايه
كارمن: بس بقه
كريم: يا خلاثي علي الي بتتكسف دي يا خلاثييي
كارمن: ماما انا نازله انا وكريم شويه
رنا بغمزه لكريم: ماشي علي اتفقنا يا كيمو
بقلمي/menna moharam
كريم: افضحينا بقههه
كارمن: هو في ايه
كريم: مافيش مافيش يلاا يا حبيبتي
كارمن: في عينك
بعد شويه
كارمن: هنروح فين
كريم: الكافيه الي هنا اهو
كارمن: طيب
بعد شويه في الكافيه
كريم: كارمن
كارمن لسه هتتكلم لقته نزل علي الارض وطلع خاتم
كريم: تقبلي تكوني مراتي حبيبتي
كارمن بدموع: كريم قوم انت انت بتعمل ايه
رنا: وافقي يابنتي مش هتلاقي زي كيمو

 

 

كارمن: اده اده ماما وخالتو وكمان حجوج وطنط وكرم وخلود انتو متفقين من بدرييي بقه
حسين: جابنا الفجر وصحانا من احلي نومه يا ست كارمن وافقي بقه عايز انام
كارمن: اخص يا حجوج ده انت حته واحشني يا راجل
كريم: يلا رجلي وجعتني
كارمن: مش موافقه
كريم: بتتتتت والله هقوم ارجع القاهره ومش هتعرفيلي طريق
كارمن: استني بس هنقضي شهر العسل فين
كريم: عااااااا بحبك
كارمن: عااا دي بتاعتي انا
كريم: بينا علي الماذون
بعد مرور سنتين
كارمن: كيمووو
كريم: ممم
كارمن: انا جوايا بيبي
كريم: طيب ماش ااااايه انتي حاملللل
كارمن بدموع: ايوهه
كريم: طب بتعيطي ليه دلوقتي
كارمن: هيخرج ازاي
كريم: هو ايه يا حبيبتي
كارمن: البيبي انا بخاف اعمل عمليات وعايزه الغيه
كريم: تعالي نعملك سوفت وير انتي هتشلينييي
كارمن: لا خليه في بطني انا مش هعمل عمليات انا بخاف يا كريم عااااااا
كريم: اهدي بقه مش كان نفسك في بيبي تلعبي بيه
كارمن: نفسي بس انا بخاف من العمليات يا كريم
كريم:انا متجوز طفله فعلا امك مكدبتش
كارمن: طلقني
كريم: دي اكيد الهرمونات بتاعت الحمل
بعد تسع شهور في المستشفي
كارمن: لا ياكريم مش هولد اااااه

 

 

كريم: يابنتي متخافيش انتي هتاخدي بينج مش هتحسي بحاجه
كارمن: لا خليه في بطني وخلاص هو مستريح ومش لازم اولد
كريم: ياحماااااتي شوفي بنتك الي هتجلطني
الدكتوره: متخافيش يامدام
كارمن: دكتوره لو سمحت خليه في بطني وانا هبقا انزله اكله وشربه
الدكتوره مقدرتش وضحكت
رنا: يابنتي هيقولو عليكي مجنونه
كارمن: ياماما انا بخاف من الحقن تقوليلي فتح بطن وقفل بطن لاااع مش هولد وطلقني يا كريم
كريم: قال يعني لو طلقتك مش هتولدي يا هبله
كارمن: لو سمحت طلقني
بعد شويه
الدكتوره: المدام مش عايزه تولد من غير كريم
كريم بتوتر: ايوه انا
الدكتوره: تعال معايا
بعد شويه
كريم: انا معاكي يا حبيبتي
كارمن: حبك برص منك لله
كريم: وانا الي مستنيكي تمسكي ايدي وتعيطي في حضني
كارمن: اه ماانا همسك ايدك فعلا ومسكت ايده عضتها جامد
كريم بصويت: اااااااااااااااه
بعد شويه
الممرضه: ماشاء الله بنت زي القمر لباباها
كارمن: نعم يا حبيبتي
كريم: ربنا يخليكي انتي اجمل
كارمن: كريم انت عبيط ياحبيبي مراتك جمبك وانتي ياحلوه انا مراته ايه قمر لباباها دي
الممرضه باحراج: انا اسفه مش قصدي انتي جميله اوي
كارمن وهي بتمسكه من ليقته: بقه هي اجمل مش كده

 

 

كريم وهو بيبوسها من راسها: عمري ما شوفت حد اجمل منك ولا احلي منك ولا حد قدر يخطف قلبي غيرك
كارمن بدموع: انا بحبك اوي
كريم: بتعيطي ليه دلوقتي
كارمن: علشان بقه عندي بيبي العب بيه
كريم: بحبك يا احلي مجنونه
كارمن: كريمممم
كريم:بحبك يا كراميلا
تمت

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية كراميلا)

اترك رد

error: Content is protected !!