روايات

رواية ملاك المالك الفصل الثالث 3 بقلم ملك وائل

رواية ملاك المالك الفصل الثالث 3 بقلم ملك وائل

رواية ملاك المالك البارت الثالث

رواية ملاك المالك الجزء الثالث

رواية ملاك المالك
رواية ملاك المالك

رواية ملاك المالك الحلقة الثالثة

ملك بدموع وكسره. طلقني انا
مالك بصدمه. ملك
ملك. طلقني
مالك بصدمه . ملك انتي بتهزري صح لاء ي ملك انتي عارفه اني بحبك ومقدرش اعمل كده
ملك بدموع.لو كنت بتحبني بجد مكنتش جر.حتني كده كنت طلقني واتجوز بعدها كنت قولي قبل م تعملها علي الاقل كنت اكون عارفه مكنتش هقولك لاء انعم اعرف صدفه وانت مكنتش هتقولي اصلاا
مالك اتكلم بدموع.كان نفسي ابقي اب ي ملك نفسي يبقي عندي ابن يفضل يروح وياجي قدامي وهو بيقولي ي بابا ي بابا
ملك عيطت وقامت مشيت طلعت شقتها
مالك.قام وقف في البلكونه الي عند مامته وحط ايده بين راسه وعيط
هو مذ قصده يجر.حها هو عايز يكون اب وامه عايزه تشوف ابنه هو غلط الي عمله لكن بيحبها
ام مالك دخالت عند مالك وهي بدمع وحطت ايدها علي ضهر مالك
مالك حس بيها ولف ليها
كانت بتعيط مالك خدها ف حضنه وعيط
ام مالك بعيط.انا اسفه ي ابني كل ده بسببي هتسيب حبيبتك بسببي

 

 

 

مالك بدموع.متقوليش كده ي ماما مش بسببك ده غلطي انا الي مقولتلهاش كل حاجه باظت بسببي انا انا الي غ.بي
ام مالك.متقولش كده ي ابني
وطلعت ومالك فضل واقف…
ملك كانت بتلم هدومها وهي بتعيط
وحست بحاجه علي ضهرها بتبص لقيت ام مالك بتعيط وبطبطب علي ملك
ام مالك بعيط .علشان خاطري ي ملك بلاش تمشي انا اول مره اشوف مالك بيعيط علشانك مالك بيحبك ي ملك بيحبك بجد لدرجه انو عايز يطلق مراته التانيه علشانك انتي ي ملك فكري ي ملك
ملك بصتلها بحزن وخدت شنطتها وقربت من ام مالك وباستها ف راسها ومشيت…
ملك كانت نزله وشافت مالك واقف بيعيط علي السلم نزلت بسرعه هي مش عايزه تشوفه
مالك قرب ومسكها من ايدها وحضنها ملك سابته وخرجت بلعافيه
وملك زاي عياطه
مالك.علشان خاطري ي ملك فرصه وحده والله العظيم م هتتكرر تاني صدقيني ي ملك انا بحبك ومقدرش اعيش من غيرك علشان خاطري لو ليا خاطر عندك ي ملك بلاش تمشي
ملك بصتله بحزن.ونزلت
مالك عيط جامد وملك نزلت بسرعه مكنتش قادره تستحمل عياطه
ام مالك نزلت بسرعه وحضنت مالك
مالك بعيط. سبتني ي امي سبتني انا زعلتها جامد طب اعملها اي علشان تعرف اني بحبها قوليلي
ام مالك بحزن ودموع.خلاص ي مالك ي حبيبي مطلقهاش اهدي وسيبها تهدي ورجعها تاني
مالك.لا رد
ام مالك مسكت مالك وشافته مش بيرد لي لقته نام لحق ينام ف ثواني مالك لمه بيبقي زعلان بينام علشان يتهرب من الزعل…
مللك رجعت بيتها وهي تعبانه فتحت الشقه ودخالت وامها اتصدمت

 

 

 

ام ملك.ف اي ي بنتي بتعيطي كده لي
ملك بعيط.مالك ي ماما
ام ملك.ف اي ي بنتي
ملك بعيط وحرقه.مالك متجوز عليا ي ماما واترمت في حضنها ام ملك كانت في حاله صدمه وبطبطب علي ملك وهي بتعيط
ام ملك. اهدي تعالي فهميني كل حاجه
ملك وامها قعده وملك قالتلها كل حاجه…..
جت الساعه 1بليل ومالك كان لسه نايم تلفونه رن وامه ردت
ام مالك.ف اي ي شهد
شهد.ماما عامله اي
ام مالك.كويسه بترني لي في حاحه؟
شهد.لاء بس بصراحه مالك اتأخر كان بيكون عندي الساعه11اول مره يتأخر كده
ام مالك بدموت. مالك تعبان ي شهد ودماغه سخنه من المغرب ملك سابت مالك وعرفت انه متجوزك عليها
شهد اتصدمت.شهد اهدي طيب انا جايه حالا
ام مالك بدموع.تاجي فين بس الوقت اتأخر
شهد.اهدي بس ي ماما سلام دلوقتي علشان الحق
شهد قفلت مع ام مالك ولبست بسرعه وطلبت اوبر وراحت بسرعه عندهم
بعد شويه الباب خبط ام مالك قامت تفتح اول ما فتحت
كان واقف قدمها بنت جميله لبسه خمار وكانت ملهوفه عليهم
شهد بقلق.عامله اي ي ماما ومالك عامل اي دلوقتي
ام مالك.ادخالي ي شهد مالك لسه زي ما هو وقاعد يقول كلام غريب
شهد دخالت هي ممرضه وهتعرف تتصرف معاه

 

 

شافت حرارته وكانت 40
شهد.انا هعمله كمادات وانتي ادخالي ارتاحي ي ماما شكلك تعبانه ام مالك.هرتاح ازاي وابني مش مرتاح
شهد بحزن.هيقوم انا هفضل جنبه ومش هنام ادخالي انتي بس ارتاحي وانا موجوده لو عايزه اي حاجه
ام مالك.عايزه سلامتك ي شهد خالي بالك منه ولو حصل اي حاجه صحيني شهد ببتسامه.حاضر
ام مالك نامت زشهد كانت طول اليل قعده مع مالك تعمله كمادات ومالك مكنش ف فايق اصلاا وبيقول كلام مش مفهوم
مالك.ملك متسبنيش علشان خاطري والله بحبك وانتي عارفه كده
مالك.ملك
مالك.ملك لاء ي ملك
شهد بصتله.نفسي حد يحبني كده…
ام ملك.ي بنتي رايحه فين بس اقعدي
ملك بخوف.لاء ي ماما مالك في حاجه انا حاسه خلاص مش قادره قلبي وجعني عليه
ام ملك.ي بنتي اهدي الصبح روحي
ملك.لاء هروح دلوقتي
ام ملك.ي بنتي الساعه 3 هتروحي فين بس اقعدي بكره قومي من الساعه7وروحي
ملك.لا ي امي بصي اهو الاوبر وصل انا نزله

 

 

ام ملك.عمرك م هتسمعي كلامي ابدا لمه توصلي طمنيني
ملك بسرعه.حاضر سلام
نزلت وهي خايفه نحسن يكون واحد مش كويس لكن اول ما فتحت العربيه كلن مشغل قراءن اطمنت وركبت..
بعد شويه الباب خبط وملك كانت خايفه كل ما بتقرب اكتر لمالك كل م الوجع بيكتر لحد ما الباب اتفتح وهي واقفه
_بصدمه.ملك….

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملاك المالك)

اترك رد