روايات

رواية خيانة الفصل الثامن 8 بقلم رودان محمد

رواية خيانة الفصل الثامن 8 بقلم رودان محمد

رواية خيانة البارت الثامن

رواية خيانة الجزء الثامن

رواية خيانة الحلقة الثامنة

انت رابطني كده لي
– اخرسي خالص يا رخيصه يا زب*اله وضر*بها بلق*لم وبعدها مس*كها من شع*رها
بقا انتي تحاولي تبعدي اسيا عني هو محدش قالك قبل ما تعملي كده مين هو احمد محدش قالك انا بعمل اي لما حد يقرب من حاجه تخصني
اااااه احمد سيب شعري
– دا انا هشرب من د*مك بقا تحاولي تقت*لي اسيا لا وتسلميها لبوها كمان
محصلش كل دا كدب
احمد ضر*بها بلقلم وبعدها مس*كها من بوقها
-انا بكره الكدب وانتي كده كده راحه في دا*هيه فقولي الحقيقه احسنلك
احمد صدقني معملتش حاجة
– متاكده
اه

 

– طب اسمعي دا
وشغل اعترافها قبل ما تنام اثر المنوم
– دا اي هااااااااااا
دا دا اكيد متفبرك انا معملش كده
-اخرسيي بقااا اخرسيي انتي اي يا شيخههه شطاااان مش كده لي عملتي كده محدش ازاكي في حاجه
اه عملت واعمل اكتر من كده كمان كل دا عشانك عشان تبقا ملكي ملكي انا وبس
-انا ملك حد واحد بس انا ملك اسيا وطول عمري هكون ليها وبس عارفه لي علشان هي الي قلبي دقلها
وانت لو مبعتش عنها هق*تلها هقت*لهااااا يا احمد
مش الوقت دا سمعو صوت الشرطه
– ههههه سمعه الصوت دا اهو دا المكان المناسب لامثالك
احمد بلاش تعمل كده والهي هند*مك انت وهي هقذ*يكو ومش هتتهنو ببعض سيبني امشي احسنلك
– ههه خوفت انا كده اعلى ما في خيلك اركبيه انا مبخفش
دخلت الشرطه في الوقت دا
– بعد ازنك يا حضره الظابط خد الزبا*له دي من هنا
والهي يا احمد لهقتلكو وهتشوفو مش هخليكو لبعض مهما حصل
والشرطه خادتها وأحمد راح المستشفى علشان يشوف اسيا وراح علي اوضه اسيا لقا الدكتور خارج من عندها
– اي يا دكتور بقت عمله اي
متقلقش هي كويسه جدا دلوقتي بس طمني اتق*بض علي البت الي حاولت تق*تل اسيا
– اه الحمد لله تقدر تقول دلوقتي أنها مش في غيبوبه وأنها ساعات وتفوق
تمام حمدالله على سلمتها

 

فلاش
– دكتور ممكن اطلب منك طلب
اتفضل
انا عايزك تقول أن اسيا دخله في غيبوبه عشان انا عامل خطه كده هو*قع البت دي
طب تمام انا تحت امرك
بااك
احمد جنب اسيا
– جبتلك حقك يا حته مني عايزك تعرفي أن مستحيل حد يقدر يقذ*يكي طول ما انتي جنبي
اسيا بدأت تفوق وتفتح عنيها
– اي داااا انتي قومتييي يا دكتووووووور يا ماماااا يا طنط يا روووفااان يا سمرررر اسيا فاقتتت
الدكتور دخل
في اي يا استاذ احمد
والباقي دخلوو
في اي يا احمد
في اي يا ابني

 

اسيا فاقت
= ااا…. انا فين
الدكتور بدة يكشف عليها وطمنهم أنها كويسه بس هتتجز اسبوع نطمن عليها بعدها تخرج
بعد اسبوع خرجت اسيا من المستشفى وطول فتره المستشفى دي احمد مسبش اسيا خالص وكان بايت معاها علطول وهو الي كان بيرعها
= خلاص يا حبيبي بقا روح انت تعبت طول الاسبوع دا روح ارتاح
– تعبك راحه يا ست البنات انا متعبش عشانك اسبوع بس انا اتعب العمر كلو يلا اركبي وركبو العربيه ومشيو وكانت مامت اسيا الي معاهم
وصلو البيت
– طنط اطلعو ريحو شويه وانا هاخد شور وهاجيلك علشان عايزك في موضوع
خير يا ابني
-خير انشاء الله اطعلي بس وانا علي بليل كده هجيب امي وجاي
تنور في اي وقت يا حبيبي
وبعد ما طلعو وريحو شويه كان احمد جهه
– السلام عليكم
خش يا حبيبي هو انت غريب خويشي يا ام احمد
عمله اي يا ام ست الكل
الحمد لله يا بكاش ،…. هااا كنت عايزني في اي
ام احمد

 

بوصي يا ستي انا عايزه اخد اسيا
تخديها ازي يعني مش فاهمه
– احم احم انا جي اطلب ايد اسيا
تاني ياابني مش قولتلك لما تخلص كليتها بعدها خدها
– انا هخليها تكمل علشان دا حلم حياتها بس انا عايزها في بيتي بقا بقالنا خمس سنين بنحب بعض كفايه كده بقا ونبي يا حماتي لتوفقي
يلا بقا يا ام اسيا عايزين نفرح ياختي بقا
– هاا قولتي اي
قولت لا اله الا الله يلا علي بركه الله بس عندي تلات شروط
– انتي تامري
خلي بالك منها اوعي تخونها في يوم ولا تكسرها انت شايف الي بتتعرضلو وتاني حاجه تكمل تعليمها وتلات حاجه تخليني اشوفها كل يوم انت عارف انها حته مني
– بس كده عيوني بس قوللها هي الي تخلي بالها مني 😂
هي فين صحيح وفين سمر
سمر في الدرس وآسيا نائمه
احمد بضحكه خبيثه
طب ينفع اصحيها
طب استنى اشوف ينفع ولا لا
وقامت تشوف اسيا
تعالي يا احمد
– طب عايز كوبايه مايه معلش
طب ثواني
وبعد ما جابت المايه احمد خادها ودخل لآسيا
احمد بخبث وهو بيدلق المايا عليها
– حريقااااااااااااااااا

 

= عاااااااااااااااااا الحقوني عااااااا في اييييي
– صحيي النوم اي غيبوبه
= انت متخلف يلااااااا
– تؤ تؤ تؤ مينفعش كده يا بيبي عيب تشتمي جوزك المستقبلي
= جوز مين ياااض بقولك اي غووور من وشي السعادي انا عايزه انااام
– مفيش نوم ويلا علشان نقرأ الفاتحه
اسيا بغباء
= نقرأ الفاتحه على مين
– عليكي يا حبيبتي يلا وشال اسيا وخرج بيها تحت صريخ منها وضرب
= وعهد الله يا احمد لهنفخك نزلي يلااااا
– حاضر
وسابها وقعت في الأرض
= اه يا متخلف اليهي اشوفك متعلق من حوجبك يا بعيد
خلاص يا حبيبتي حقك عليا
= يرضيكي كده يا طنط
معلش تعيشي وتخدي غيرها المهم يلا علشان نحدد معاد كتب الكتاب
= كتب كتاب مين
– انا وانتي يا حبيبتي
= انا مش فاهمه حاجه حد يفهمني
– انا طلبت ايدك من امك وهي وفقت
= طلبت ايدي طلبت ايدي تعمل بيها اي وانتي يا امي توفقي لييي
– يارب صبرني تحبي نكتب الكتاب امتي يا طنط
كمان سنه تكون اسيا في أواخر سنه تانيه تمتحن وخشو
– طب علي بركه الله
مرت السنه دي وأحمد حكا لآسيا كل حاجه عن منار وروفان كانت موجودة وهي زعلت اوي اوي ودا حقها مهما الكان حب عمرك يمشي مع صحبتك دي حاجه وحشه اوي المهم مرت السنه وانهارده فرح اسيا علي احمد
يلا يا اسيا احمد مستنيكي
= انا حسه اني بحلم احنا هنبقا مع بعض خلاص انا هبقا في حضنو هخلف أطفالنا الي بقالنا سنين بننده علي بعض باسميهم

 

الف مبروك يا نووور عيني اخيرا عشت وشوفتك عروسه
عند أحمد وكان متوتر جدا وكانت روفان معاه
خرجت خرجت ازي وامتى
– هربت من السجن يا روفان انهارده واكيد هتعمل حاجه انا قلقان
ربنا يستر متقلقش اكيد أنشأه الله خير بوص يلا بوص
وكانت اسيا نازله علي السلم تحت زغاريط امها ومامت احمد
احمد بصدمه من جمالها
يا نهار اسود انا بفكر الغي الفرح
وراح خد اسيا وهمس في ودنها
– اي القمر دا بقولك اي بلاش فرح يلا نروح بدل ما اعمل مصيبه
اسيا بكسوف
= بس بقا ويلا
وبدأ فعلا الفرح والفرحه ماليا المكان لحد ما منار جت ايوا للاسف منار هربت من السجن
قوووولتتك مش هسيلك يا احمد
وطلعت مسدس وضر*بت اسيا بن*ار

 

احمد بصدمه
– اسياااا
وضربت احمد وبعدها خطت المس*دس في دماغها وضر*بت نفسها
للاسف اسيا ما*
تت لأن الطل*قه جت في قلبها واحمد كان عايش بس لما سمع خبر مو*ت اسيا مكملش اسبوع وم*ات بسكته قل*بيه
متديش الأمان لحد مهما الكان لأن القلوب قلابه الزمن غدار
تمت والحمد لله

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية خيانة)

اترك رد

error: Content is protected !!