روايات

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني الفصل الأول 1 بقلم ميرا أبو الخير

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني الفصل الأول 1 بقلم ميرا أبو الخير

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني البارت الأول

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني الجزء الأول

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني
رواية جحيم رحيم الجزء الثاني

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني الحلقة الأولى

اعدة بتترعش وهي شايفه بيقرب منها: انت مين وعايز ايه.
الشاب بخبث: انا دمر”ك يا روحي.
شروق بترجع لورا وهي علي عينها شاش ومش شايفه وهو بيقرب منها بتصحا مفزوعه من النوم.
شروق بخضه: بسم الله الرحمن الرحيم دا تالت مرة احلم كده هو في ايه.
شاكر ببرود وبيخبط عليها: لسه الهانم مش اتزفتت صحيت انجزي يا بت عشان تظبطي القاعدة لينا.
شروق بدموع: ح حاضر.
قامت بتسند علي الحايطه عشان تخرج.
شاكر بقرف: منورة يا ست العامية انجري اعملي الطفح لينا.
مشيت تحضر ليهم ملا*ذتهم القذ*رة.
احدهم بيبص عليها بمكر: ماتيجي يا عسل تروق علينا.
شروق بخوف: انا داخله اوضتي.
احد اخر غمز له: ماتروح ليها انت.
شاكر كان سكران: هههههه اخفي يابت من قدمي.
جريت علي اوضتها بتتعرش وهي سامعه صوت رجليهم جايه ناحيه اوضتها.
حسست ووصلت للشباك ونطت منه وطلعت تجري علي الشارع داخلوا بسرعه ملقوش حد.
احدهم بيبص: احلق اهي بسرعه قبل ما تهرب مننا.
كانت بتجري بسرعة ومش شايفه قدم منها بتيجي عربية مسرعه طخخخخ.
نزل شاب ببرود: هو ناقص قرف علي اخر الليل.
الناس بتتجمع:يا حرام البت في د”مها حد يطلب الاسعاف.
شخص:وديها يابني المستشفى حرام عليك.

 

وقف بكل برود بيرفع نضارته.
بيبص لملامح البنت وبيشالها يحطها في العربيه ببرود: هاخدها اخرسوا وغاروا.
الناس: لا حول ولاقوة الابالله.
بيسوق وبيوصل لمستشفي: خدوا علاجوها.
اخدوها منه وهو لسه هيمشي: لو سمحت حضرتك جوزها.
سيف ببرود: ولا اعرف الاشكا*ل الزبا*لة دي.
الدكتور بصدمه: هو حضرتك سيف رحيم المنشاوي.
سيف ببرود: ها.
الدكتور: احم هي فاقت تقدر تداخل تشوفها.
تافف وعمل مكالمه.
رحيم: فين انت لحد دلوقتي.
سيف: عملت حا*دثه يا بابا شوية وجاي.
رحيم بخضه: حاد*ثه.
ريناد وقع منها الكوبيه: ابني.
سيف: محصلش حاجه سلام.
ريناد بخوف: في ايه.
رحيم بتافف: ابنك بقا قاسي اوي اتحول من ساعه الحا”دثه بقا حد تاني.
ريناد بدموع: انا السبب انا يلي بعده عنها.
رحيم حضنها: مش انتي خلاص كله هيتحل.
ريناد: يارب.
بقلم ميرا ابوالخير
~~~~~~~~~.
بتفوق بالم: في اي انا فين.
سيف……
شروق: في حد هنا.
سيف ببرود: خلصتي دورك القذ*ر دا.
شروق بصدمه: مين.
سيف بقرف: يلي انتي رمتي نفسك عشان الفلوس.
شروق بغضب وبتحاول تقاوم: انت اتجننت.
سيف ابتدء يتعصب: اخرسي يا زبا”لة هتعملي عليا شريفه.
شروق حسست ووصلت قدمه و قلم نزل علي وشه: انا اشرف منك ومن اهلك يا حيو”ان.
سيف بغضب: يا بنت ???? بتمدي ايدك عليا
شروق بغضب: اتفووو.
سيف طلع مسد”سه وخبطها علي دما”غها: وحياة امك ما هر”حمك.
شالها بين ايده ووراه حراسته.
تجيبوا كل المعلومات عن الز*بالة دييي مفهوم.
الكل: مفهوم.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~.

 

رحيم حاضن ريناد بحب: مالك.
ريناد بتفتكر الحا*ثه: خايفه اوي علي اولادنا يارحيم.
رحيم بحب: متخافيش ياقلبي كله هيبقا كويس.
ريناد بحزن: لا لازم اخاف خايفه من ليث و سيف بسبب يلي حصل وخايفه علي ميرا دول حتة من روحي.
رحيم باستغراب: ليث و سيف اكيد علاقتهم هترجع زي الاول تاني وميرا بكرا هجيب حارس ليها يكون معها خطوة بخطوة.
ريناد باطمنان: يارب احمي ولادي.
حمزة بيخبط وبيداخل: رحيم عايزك.
رحيم: جاي.
خرج حمزة ورعد كان قاعد: مالكو.
حمزة بتردد: عرفت مين وراء يلي حصل.
رحيم برفع حاجب: مين.
حمزة: يبقا ******.
رحيم بصدمه: بتقول مين.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~.
في اوضه ليث بتداخل بنت حمزة.
ليث قاعد مركز بتيجي بنت من وراه: وحشتيني يابيبي.
ليث: وانتي اكتر ياقلبي.
ملاك: بتعمل ايه.
ليث بغمز: اي وحشتك.
ملاك بحب: جدا.
ليث حضنها: اي رايك نتجوز.
ملاك: بس..
ليث برفع حاجب: بس اي.
ملاك بشجاعه: بحبك ك اخ.
ليث بصدمه: نعممم.
ملاك بخوف: يلي بحبه بجد هو سيف اخوك.
ليث بصدمه: ايههه.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~.
قاعد فاتح شاشة كبيرة وعليها صورة بنت: اوعدك هدفعك التمن غالي اوي يا بنت رحيم عشان قت*له لابويا كوم وانت رو*حك معايا قوم تاني.
ياسمين بدلع: هتعمل ايه معها.
شهاب: هههه تعالي الاول اعمل معاكي وبعدين انفذ عليهم واحد واحد رحيم وعياله هيبقوا تحت ايدي قريب نقطه ضعفه عياله ههه الصباح رباح هشتغل عليهم .
اخدها اوضه وفعل ما حر”م الله.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~.

 

تاني يوم.
رحيم: يا ميرا لا يعني لا لازم معاكي حارس شخصي.
ميرا بغضب طفولي: يا بابي بقا.
رحيم لشخص: هو دا الحارس بتاعك اتفضل يا شهاب.
بيداخل وعليه علامات الخبث: اهلا يا باشا.
ميرا بتبص ليه: هو انت ????.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~..
بتصحا بوجع وحاسه بحاجه غريبه مش قادره تقوم من مكانها.
شروق: انا فين.
بيخرج عا”ري الصدر وعليه علامه خبيثه: منورة يا شروق.
شروق: انت عايز ايه مني.
سيف برفع حاجب: طب مانا خدت خلاص منك شوفي جس”مك كده.
بتحسس علي جس*مها وبتصراخ: لااااااااااا.
يتبع……

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جحيم رحيم الجزء الثاني)

اترك رد