Uncategorized

رواية وقعت في عشق صبي الفصل الثامن عشر 18 بقلم بدور عاطف

 رواية وقعت في عشق صبي الفصل الثامن عشر 18 بقلم بدور عاطف

رواية وقعت في عشق صبي الفصل الثامن عشر 18 بقلم بدور عاطف

رواية وقعت في عشق صبي الفصل الثامن عشر 18 بقلم بدور عاطف

عمرو،،افتحي يا بدر
بدر،،روحنا في داهيه، قوم قوم يخربيتك استخبي بسرعه
مراد،،يا بت المجنونه انا جوزك جوزك 
بدر،،و النبي عشان خاطري يلا اسخبي
مراد،،ماشي ذهب مراد الي الحمام مره اخري و بدر قامت بفتح الباب 
عمرو،،كل دا
بدر،،كنت في الحمام
دخل عمرو و أغلق الباب خلفه و قال،،بصي بقا عشان انا الي حيشني عنك امي لكن غير كدا كنت هدفنك حيه و اخلص منك انا عامل الليله الي تحت دي مش عشان سواد عيونك انا عاملها عشان ارد اعتباري في البلد بعد الي عملتيه و فضحتينا بس قسما عظما يا بدر لو خلفتي أوامري بعد كدا لهقتلك و يبقا حد يقف في طريقي انتي فهمه
بدر،،و انت هتعوز مني اي يا عمرو كنت عاوز تجوزني لحسن عشان مصلحتك و انا عملت الي عملته عشان مصلحتي يعني كل واحد مننا عامل علي مصلحته يا يا اخويا
عمرو،،انتي ما تعرفيش حاجه لسه و صدقيني الي جاي مش هيعجبك يا بدر بس الصبر و كل حاجه هتنكشف في وقتها
بدر،،قصدك اي
عمرو،،قولتلك كل حاجه هتيجي في وقتهاقال ذالك و ذهب
خرج مراد و اتجه اليها و قال،،انا مسكت نفسي بالعافيه هو ازاي يقولك كدا انا مش هرحمه لو لمس شعره منك
نظرت له بدر و الدموع في عينها ثم احتضنته و قالت،،انا مش مرتاحه يا مراد حاسه ان في حاجه هتحصل ثم نظرت له و قالت،،اوعي تسبني يا مراد انا محتجالك اوي
مراد و هو يجفف دموعها،،انا جنبك و مش هسيبك ابدا و مستعد اعمل اي حاجه في الدنيا عشانك انتي ما تعرفيش انتي بالنسبالي اي
احتضنته بدر بشده و قالت،،ربنا يخليك ليا
في الاسفل كان سعد يتمشي في حديقه المنزل و ممسكا بهاتفه و لم ينتبه فإصتدم بشخص ما
سعد،،اااه
…،،اي دا مش تحاسب يا اسمك اي
سعد،،انا اسف و الله ماختش بالي
…،حصل خير يا اسمك اي
سعد،،سعد اسمي سعد
…،،عاشت الاسامي يا سعد
سعد،،الله يخليكي
…،،هو انت قولتلي انت هنا لي
سعد،،لا انا مقولتلكيش انا هنا لي
…،،طب انت هنا لي
سعد،،بتمشي وسط الورد
…،،الورد الله انا كمان بحب الورد
سعد،،طب اعمل اي يعني
…،،هاتلي ورد
سعد،،دا لي ان شاء الله خطبتي
…،،و افترض اننا مخطوبين فممكن تجبلي ورد
سعد،،مخطوبين
..،،افترض
سعد،،طب يا ستي ثم قام بقطف ورده و اعطاها لها و أدي الورد عاوزه حاجه تاني
..،،لا شكرا يا اسمك اي اه سعد اصلي بنسا
سعد،،بتنسي بس دا انتي حالتك صعبه خالص
..،بقا كدا طيب انا همشي و ابقي سلملي علي مامتك
سعد،،امي حاضر هسلملك عليها
..،،بس انت مسألتنيش علي اسمي يبقا هتسلملي عليها ازاي
سعد،،استغفر الله العظيم طب يا ستي اسمك اي
..،،اسمي ورد عشان كدا بحب الورد سلام يا اسمك اي
ثم ذهبت ورد و ظل سعد ينظر لها ختي اختفت ثم قال،،يا بت المجنونه دي ضاربه منها ع الاخر بس لذيذه ورد 
نزل عمرو و اتجه الي أمينه في المطبخ و اخذها و دخلوا الي غرفه المكتب
عمرو،،مستنيه اي يا اما عشان تحكي
امينه،،مستنيه لما بدر تتجوز و اطمن عليها و ساعتها هقولها
عمرو،،قبل ما تقوللها عرفيني الاول هي بنت مين
نظرت له امينه مطولاً ثم قالت…
(وقعت في عشق صبي) بقلمي#بدور عاطف
نظرت له امينه مطولا ثم قالت،،بدر تتجوز الاول و بعدين هقولك علي كل حاجه و كل حاجه هتتعرف ثم تركته و ذهبت
عمرو،،ماشي يا اما اما نشوف اخرتها
عند محمد و صلاح كانوا يجلسان في الغرفه
محمد،،انا مش فاهم حاجه و اذاي بدر طلعت بنت و مراد كان عارف
صلاح،،الحوار شكله كبير
دخل عليهم سعد و هو يغني،،الورد جميل اااه
صلاح،،كنت فين يا ذفت
سعد،،كنت مع الورد و الطبيعه الخلابه الي اسرتني
محمد،،فايق و رايق
سعد،،و مافقش لي اوعي كدا سبني اريح شويا
محمد،،ريح يا اخويا ريح
دخل عليهم مراد قائلا،،اخباركوا اي يا رجاله
صلاح،،زفت علي دماغك تعالي احكيلي اي الي حصل بالظبط
محمد،،انطق و مين الناس دول و بدر اتجوزتوا امتي و اي الي حصل
مراد،،اهدوا عليا انا هقولكوا علي كل حاجه ثم حكي لهم مراد علي كل شئ
سعد،،وقعت و لا الهوا الي رماك
مراد،،وقعت و معرفش ازاي و امتي
محمد،،و اخرتها
مراد،،مش هسبها عمري
صلاح،،و هتعمل اي مع اخوها دا باين عليه شراني
مراد،،انا مش هحتك بيه و لا هخليه يلمس شعره منها هاخدها و اسافر و نبعد عن هنا خالص
محمد،،و هو هيوافق علي كدا
سعد،،انا حاسس ان الموضوع اكبر من انه يجوزها غصب عنها دا مش طايقه و كانها عدوته مش اخته
مراد،،انا كمان حاسس بكدا و من كلامه معاها
محمد،،انا مش عارف ازاي تعمل كدا دا باين عليه مش هيعديها علي خير
مراد،،و انا كمان مش هعديها علي خير لو حاول يإذيها
سعد،،سبكوا من الكلام دا بقا و خلينا في بكره بكره الحنه و بعدها الدخله و لا اي يا عريس
مراد،،اه اخير هتجوز
صلاح،،و هو انت متجوزها بقالك مده و لسه ما اتجوزتش
محمد،،هههه شكلها هي الي دبحتله القطه من اول يوم
مراد،،خفه يا واد انت و هو
سعد،،بس يلاه انت وهو و سيبوا العريس دا داخل علي منعطف تاريخي
الجميع،،ههههه
مراد،،انا غلطان ان اقعد معاكوا ثم تركهم و ذهب
سعد،،خد هنا يا ولاه انت ياض اعريس
تركهم مراد و ذهب الي بدر و لم يجدها فسمع صوت الماء في الحمام فعلم انها بالداخل فتوجه ناحيه الشرفه، خرجت بدر و كانت تلف المشفه حول جسدها و بدأت في تمشيط شعرها و اثناء ذالك دخل مراد فوجدها امامه بذالك المنظر فاتجه اليها و حاوط خصرها
بدر،،خضتني انت انت هنا من امتي
مراد،،من بدري
حاولت بدر التحرك من بين يده و لكنه تمسك بها
مراد،،مش هسيبك
بدر،،مراد اوعي
مراد،،لا و بعدين انتي مكسوفه من اي انتي مراتي
بدر،،مراد اوعي و انت هنا لي الليل دخل يلا بره و سبني انام
مراد،،لا هنام هنا و انتي في حضني كمان
بدر،،لا انت اتجننت
مراد،،ايو اتجننت و كلمه زياده هخليكي تنامي كدا
احمر وجه بدر من شده الخجل ثم قالت،،طب اوعي البس هدومي
مراد،،طب ما تخليكي كدا
بدر،،انت قليل الادب
مراد و هو يقبلها علي وجنتها،،انا مش متربي اصلا
بدر،،مراد بس بقا
مراد،،كلها بكره و هتكوني ملكي للأبد 
بدر،،ابقي قابلني
مراد،،لي ان شاء الله
بدر،،ان ماطلعته عليك
مراد،،اه طيب حيث كدا بقا ننفذ الليله ثم قام بخلع ملابسه
بدر،،اهدي يا مجنون انت هتعمل اي
يتبع..
لقراءة الفصل التاسع عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد