روايات

رواية أحببت قوية الفصل الخامس 5 بقلم نور أحمد

رواية أحببت قوية الفصل الخامس 5 بقلم نور أحمد

رواية أحببت قوية البارت الخامس

رواية أحببت قوية الجزء الخامس

أحببت قوية

رواية أحببت قوية الحلقة الخامسة

تخرج ريم بسرعه عشان توقف عربيه وفعلا واقفت عربيه وكانت عربيه يوسف
يوسف بصدمه: انتي تاني
ريم: أنت بتلاحقني ليه
يوسف: لأ والله انا اللي بلاحقك برضو
ريم: اومال امي
ريم في الكلمه دي افتكرت امها
ريم: يالهوي
يوسف: في ايه
ريم: استنى هنا…….. ✍️بقلم نور احمد ✍️
ريم دخلت وخرجت
ريم بتوهان: انااا اعمل ايه
يوسف: في ايه يا موكوسه

ريم: اااااااا
يوسف خرج من العربيه وريم جريت على يوسف ومسكت ايده ويوسف لقي ايدها ناااعمه جدا
ريم بتوتر: تعالى معايا…. وسحبته لجوه
ريم بخوف: تعالى شيل ماما معايا علشان نخدها المستشفى
يوسف تايه في نعومت ايديها
ريم: انت يلي اسمك مدير ولا معرفش اسمك ايه
يوسف فاق
يوسف: نعم
ريم:بسرعه………….✍️بقلم نور احمد✍️
يوسف:حاضر
وشلوها ودخلوها في العربية ويوسف ركب وريم ركبت
من ورا ويوسف بدا يسوق
يوسف في سره:الصراحه انا ايديها ناعمه اووي وعايز امسكهوم تاني ايه انا بقول ايه ده دي أم لسان طويل ازاي افكر فيها ايه الغباء اللي انا فيه ده

بعد نص ساعه صوصلو المستشفى (طبعا المستشفى بعيده جدا) ودخلو
ريم بصوت عالي:دكتووووور بسرررعه
ايجو الممرضين جري ومعاهم سرير متحرك ونوموها عليه ودخلو غرفة الطوارئ بس الممرضين مرضيوش يخلو ريم تدخل وريم انهارت في البكى ويوسف بيحاول يخفف عنها
يوسف:متخفيش إن شاءلله أمك هتكون بخير
ريم ببكى:انا مليش حد غيرها في الدنيا دي اعععععععع 😭
يوسف:خلاص خلاص خلي قلبك جامد شويه
ريم دخلت في حضن يوسف فجأه و يوسف اتخضّ من اللي ريم عملته دلوقتي ولانه اول مره حد يحضنه بس ريم هديت في حضنه وعجبها حضن يوسف لانه دافي بس ريم مخدتش باله من انها في حضنه وبعد كام ثانيه ريم فاقت من اللي واخدت باله وبعدت بسرعه

ريم هي وبتمسح دوموعها:اسفه مخدتش بالي
يوسف هو وبيعدل البدله:عادي انتي زي اختي
ريم:ههه انت اول مره تقول كلام زين
يوسف:ليه………..✍️بقلم نور احمد✍️
ريم:عشان من اول ما قبلتك وانت بتقول كلام يضايق
يوسف:على فكره انتي كدابه
ريم:اه والله وليه اكدب
يوسف:عشان انتي لسانك طويل
ريم: طب وفيها ايه لساني طويل
يوسف:اصل كل اللي لسانه طويل يبقا بيكدب كتير
ريم:لا يا شيخ

يوسف:يوووه يا بت اتلمي
وراحت ريم قعدت على الكرسي وشغاله تقرا قران وتدعي
وبعد 3ساعات الدكتور ايجا وريم جريت عليه بلهفه
ريم بلهفه: هااا يا دكتور ماما كويسه
الدكتور: اطمنو الحاله بقيت كويسه
ريم بخوف: يعني هي مالها
الدكتور: امك ضغطها ارتفع وكمان باين عليها مفطرتش عشان كده اغمي عليها
ريم ليوسف: طب انا عاوزه اخوشلها
يوسف: طب وانا مالي
ريم بصت ليوسف ببرود
ريم: اه صح وانت مالك هي كانت امك
يوسف: قولي ده لنفسك ياحلوه
الدكتور: تقدري تخوشلها

ريم: شكرا …….. ومشيت……. ريم خبطت على الباب
ام ريم: اتفضل
ريم دخلت
ريم: ازيك يا ست الكل
أم ريم: بخير الحمدلله
ريم قعدت على الكرسي اللي قصاد امها
ريم: حاسه بايه دلوقتي
ام ريم: ايه يابنتي الاهتمام اللي دخل عليكي فجأه
ريم: الله ايه ياماما مش عايزاني اطمن عليكي
ام ريم: لا يابنتي بس انتي مش على طبيعتك
ريم: ايه ده انتي عايزاني اسبتلك اني على طبيعتي اهو يا ستي….. وقامت من علي الكرسي وقعدت تنطنط
ام ريم: ههههههههههههه خلاص اسببتيلي

ريم رجعت قعدت على الكرسي
ام ريم: الله يخرب بيتك
وسكتت شويه وقالت
أم ريم: هو انتي جبتيني ازاي هنا وحدك
ريم: عادي شلتك وجبتك هنا
ام ريم: لا والله
ريم : مش انا قويه
أم ريم: لا انتي مش قويه بلعكس انتي نصابه
ريم:تصدقي انتي غلبتيني ايوه انا مجبتكش وحدي
ام ريم:قوليلي يا بنتي مين ايجا معاكي
ريم:المدير بتاعي

أم ريم:مدير ايه
ريم:مدير الشركه اللي هشتغل فيها
أم ريم: طب روحي اندهيه
ريم:حاااضر
وقامت من علي الكرسي وخرجت…………..ريم لقيت يوسف بيحاسب الممرضه وريم كانت واقفه ورا يوسف
ريم بصوت واطي:استاذ مدير…….يوسف مسمعهاش
ريم بصوت عالي: انت يا عم استاذ مديييييير……
يوسف اتخضّ
يوسف:اييييه

ريم:كلم جوا
يوسف:اكلم مين اانتي اتجننتي يابنتي وايه استاذ مدير دي انا ليا اسم على فكره
ريم:طب هو اسمك عشان مندهكش بأستاذ مدير
يوسف:وانتي ليه عايزه تعرفي اسمي
ريم:يالهويييي ده ايه الغباء ده ياربي
يوسف:بقولك حلي عني
ريم: حل براحتك بس كلم جوا
يوسف:اكلم مين
ريم:كلم ماما عايزاك
يوسف:ماشي
ودخلو الغرفة وكانت الصدمه……

يتبع ….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على ( رواية أحببت قوية )

اترك رد

error: Content is protected !!