روايات

رواية العنيدة والشرس 2 الفصل العاشر 10 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس 2 الفصل العاشر 10 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس 2 البارت العاشر

رواية العنيدة والشرس 2 الجزء العاشر

العنيدة والشرس 2
العنيدة والشرس 2

رواية العنيدة والشرس 2 الحلقة العاشرة

بدر دخل وانصدم لما لقي في فرح وعيله الصياد موجودين عندهم في البيت
بدر بصدمه… امي
سميره كانت قرفنه منه بس اتصنعت الحب
… بدر
بدر جري عليها وحضنها وهو مستغرب
… بتعملي ايه اهنه
محمود بتصنع الابتسامه… مانت لو كنت في البيت كنت زمانك اعرفت يا ولد ان امك رجعت علي بيتها من جديد
بدر بصدمه… ايه رجعت كيف
هارون… كيف كيف ياولد زي الناس
واحده ورجعت بيتها ايه الي مخليك مصدوم اكده
بدر… احم احم مش قصدي ياعمي بس من الفرحه بس
اكرم بخبث… كيفك يابدر
بدر لف لق اكرم انصدم اكتر… اكرم انت بتعمل اهنه ايه
اكرم… كنت بتجوز بس العروسه طارت مني
بدر بسخريه… مانت مفيش واحده تقدر تستحملك عشان اكده بيهربوا منيك او بيمو*توا
اكرم… لاع المره دي راحت بمزاجي اني
بدر… بستغراب… تقصد مين
اكرم بمكر… ريناد
بدر بصدمه… ريناد هيا وينها وكيف اتجوزتك
اكرم… هههه وقرب وقف قدامه… مع حبيبها دلوق
بدر… مين فارس
دياب… فارس كيف وهيا رضاعنه معاك
بدر… اني مش فاهم حاجه
عليا بتنصع الحب… يعني ياحبيبي ريناد وفارس اخوات زي اني وانت اكده كيف بق هتكون مراتو
بدر… فهمت امال ريناد مع حبيبها مين
راغب… ادهم ادهم الصياد
بدر… ماشي
وحضن امه… اتوحشتك قوي ياما
وفي سره… كدا الدنيا هتخر*ب علي راسي لازم اتصرف
الكل روح بيته
في نص الليل
كان فارس داخل وكان طالع علي فوق
بس وقفو صوت هو بيكر*هو
سميره بحب… ايه اخرك اكده ياحبيبي
فارس مردش عليها وطلع علي اوضته بضيق
سميره بصت عليه بحزن
وراحت اوضتها
عند فارس طلع وكان بيغير هدومه بغضب وضيق
كان بيتنفس بغضب… قال حبيبي قال هيا الي خربتلي حياتي هيا السبب خدت حبيبتي مني وسلمتها لابن الصياد باايديها
اني فعلا بحبك ياريناد من يوم مافتحتي علي الدنيا دي اني كنت بكابر بس معتدش تفيض المكابره خلاص ضيعتك من يدي
وفجاء دموعه نزلت وهو بيتخيلها ازاي هيا دلوقت مع ادهم كانت الغيره هتق*تلو
حط ايدوا علي وشه وفضل يعيط طول الليل
سميره كانت قلبها وجعها عليه اوي قامت وراحت لعندوا وسمعتو وهو بيعيط
فتحت الباب ودخلت بخوف… ولدي
فارس وهو زي ماهو… بدموع.. وصوت مدبوح… ولدك خلاص ما*ت مع مو*ت قلبه
سميره بدموع… ونزلت لعندوا علي الارض
… كان غصب عني ياولدي ولله مكنش ينفع اسيبكم اكده هيبقي حرام
فارس مردش عليها وفضل يعيط
سميره بدموع… اخدتو في حضنها وفضلت تملس علي شعره بحزن وهو لاول مره يهدي وينام في حضنها
سميره فضلت طول الليل قعده علي الارض وفارس نايم في حضنها وكانت بتبص عليه بحزن كبير
سميره بحزن… سامحني يا ولدي
❤❤❤❤❤
الصبح
❤❤❤❤
ريناد فاقت قبل ادهم وبصت عليه بحب وبعدين استحبت من جنبه ودخلت الحمام
اخدت دوش وخرجت
لقتو لسا نايم
ريناد قربت منه وغسرت شعرها علي وشه
ادهم.. قام بيضيق وبصلها وفجاء كانت هيا تحتو
ريناد بشهقه… ادهم
ادهم بضيق… ايه حركات العيال دي حد بيصحي حد كدا
ريناد… ببراءه… امال بيصحهم ازاي
ادهم بخبث… كدا وبس*ها
ريناد بكسوف… ابعد ياقليل* الادب
ادهم قام من عليها ودخل الحمام وهو بيضحك
ريناد حطت ايدها علي خدها وابتسمت بحب
بعد شويه
ادهم خرج من الحمام كانت ريناد لبست
ادهم صفر ليها باعجاب
…. مزه انا مراتي مزه
ريناد بغرور… مانت واخد بنت المحمدي لازم تكون مزه
ادهم بمكر… امم بنت المحمدي طيب تعالي بقا وفضل يجري وراها وهيا كانت بتجري وطلعت علي السرير
ريناد بتحذير… ادهم اتلم
ادهم نط عليها والسرير انكس*ر لما وقعو الاتنين
ادهم كان بيضحك… مسكتك
ريناد بضحك… فعلا مسكتني وكسر*ت السرير يافالح
ادهم غمز ليها… ايه رايك نكمل عليه تكس*ير
ريناد وشها احمر وزقتو ونزلت جري وهيا بتضحك
ادهم قام ولبس ونزل وراها
❤❤❤❤❤
في المطبخ
ريناد… عاوزين اي مساعده
عليا… بحب وخبث… لاع يافلبي وبعدين كملت بخبث… عاوزين مساعده كيف وانتي شكلك انتي الي عاوزه مساعده هههه
ريناد بصتلها بوش احمر… من الكسوف… تقصدي اني غلطانه اني عاوزه اساعدك وسابتها وخرجت
عليا فضلت تضحك عليها
ريناد خرجت لقت البنات قعدين في الصاله مع العيله
البنات كانو عند ادهم في البيت
قدر… احنا هنشوف لينا مكان نقعد فيه بدل ماحنا متقلين عليكم كدا
ياسين… ليه بتقولوا اكده انتو كيف غزل بظبط
لمياء باحراج… بس ياعمو احنا مابنحبش نتقل علي حد
اميره… معاهم حق انتو مش مطرين انكم تستحملونا
ادهم… ايه الهبل الي انتو بتقولوا ده اني مش عاوز نتكلم في الموضوع ده تاني انتز فاهمين
ليل… بس يا كابتن
ادهم… مابسش وبعدين انا الكابتن وانا الاوامر بتاعتي سيف علي رقبة الكل
البنات بصو لبعض
ادهم… ها قولتو ايه ولا هتتعا*قبوا زي زمان
البنات ضحكو… امرك يا كابتن
ادهم بضحك… هما دول ابطالي
علي الفطار
قدر باحراج… امال الشباب هيكونوا فين
دياب… راغب كلمني وقالي انهم هيفضلو في للبيت عندهم عشان ابقو علي راحتكم
غزل… بخبث… وانتي بتسالي ليه
قدر… باحراج… عادي بس
اسماء قرصت غزل من رجليها… اتلم يابت متزعلش هيا بتهزر معاكي
قدر… ببتسمه… عارفه متخفيش ياطنط
القعده كلها كانت عباره عن ضحك
الكل اتفجو لما الباب خبط ودخل ناس شايلين الواح خشب
ياسين… بتسغراب… عاوزين مين يا ولد
الراجل… عاوزين الاستاذ ادهم الصياد
ادهم… اتفضلو تعالو معايا
دول جاين ليا يا ابوي
ادهم طلع معاهم
دياب… ليه الخشب ده
ريناد بتلقائيه… كنا بنلعب الصبح واخوك ك*سر السرير
الكل ضحكو عليهم
عليا..بضحك. يابت امسكي لسانك ده شويه
ريناد… ليه واني قولت ايه
غزل… لا ماقولتيش حاجه خالص
وفضلو يضحكو عليهم
ليل فونه رن راحت ترد بس خرجت بره
لما خلصت خبطت في شخص… مش تحاسب يااعمي انت
الشخص… بغضب…. اني اعمي انتي اجنيتي اياك
ليل بزعيق…. لا انت الي مجنون ومتخ*لف كمان
جوه
لمياء… مش دا صوت ليل
اميره… بخوغ… اه شكلها بتتخانق
الكل قامو يشوفو في ايه
وانصدنوا
❤❤❤❤❤
في بيت المحمدي
فارس فاق وانصدم وووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية العنيدة والشرس 2)

اترك رد