روايات

رواية زواج أطفال 3 الفصل السابع والعشرون 27 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية زواج أطفال 3 الفصل السابع والعشرون 27 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية زواج أطفال 3 البارت السابع والعشرون

رواية زواج أطفال 3 الجزء السابع والعشرون

رواية زواج أطفال 3
رواية زواج أطفال 3

رواية زواج أطفال 3 الحلقة السابعة والعشرون

لين.. هو عمل حاجه غلط ماهي مراته والبلد كلها عارفه
انس.. ولو ولوووو
لين.. ياااني عليك قرب ياحبيبي نام الصبح طلع
انس.. عشان خاطرك انتي
لين.. تسلملي
****♡♡••***
مازن كان بيضحك علي انس ولمار
لمار.. تعالي انت نام علي السرير انا هروح عند ريناد
مازن.. لا مش هنام انا هفضل هنا في البلكونه الجو حلو ادخلي انتي
لمار.. ازاي مش هتنام
مازن.. كلها كام ساعه والصبح يطلع وهمشي
لمار.. بس
مازن.. ادخلي انتي نامى متقلقيش
لمار.. تمام لو احتاجت حاجه صحيني
مازن.. تصبحي على خير
لمار.. وانت من اهله
دخلت نامت على السرير وهي حاضنه المخده
مازن فضل برا بعد ما كلم امه عرفها انه هيبات برا
♡♡♡♡♡♡*****♡♡♡♡♡♡
ايلين.. والله لو اتكررت تاني انت حر
يوسف.. كنتي وحشاني وجيت اشوفك اعمل ايه يعني ماهو ابوكي مش راضي يخلينا نتجوز الا اما اتخرج
ايلين.. وانت وافقت خلاص بقي
يوسف.. طيب يا ايلين أنا اسف مش هتشوفي وشي تاني
ايلين.. يوسف انا مقصدش كده … الووو يوسف دا قفل
يوووه بقي
حطت التلفون جمبها ونامت
تليفون انس رن
انس بنعاس.. مين الرخم دا هو مفيش غيره … عايز ايه
يوسف.. انا صحيتك من النوم
انس.. يعم اخلص عايز ايه
يوسف.. ما تيجي نخرج انا مخنوق
انس.. الساعه 3
يوسف.. فيها ايه
انس بكسل.. طيب هلبس ونازلك
يوسف.. ماشي هستناك
لين.. في حاجه ولا ايه
إنس.. يوسف معرفش ماله هنزل اشوفه
لين.. هو كويس يعني
انس.. اه ياحبيبتي نامى انتى متقلقيش انا مش هتأخر
لين.. خلي بالك من نفسك
بعد نص ساعة نزل بص علي البلكونة لقي مازن قاعد
انس صفرله عشان ينتبه .. هي طرداك برا ولا ايه
مازن بضحك.. لا الحركات سايبهالك أنا بس مش جايلي نوم
انس.. مقبوله منك يا ابو نسب ماشي
مازن.. رايح فين كده
انس.. رايح اخون اختك
مازن بيأس.. طيب خلي بالك من نفسك
انس بص في الارض بحيره.. اخلي بالي من نفسي !! رفع وشه تاني ملقاش مازن واقف
مازن نزل تحت يعمل قهوه وطلع فتح الباب براحه وبيلف يقفله براحه عشان متصحاش وهو بيلف وشه خبط فيه
لمار صر.. خت عشان القهوه وقعت عليها
مازن اتخض.. أنا فكرتك نايمه
دخلت جرى على الحمام وفضلت تحط ميه
مازن كان واقف علي الباب.. انتي كويسه
لمار.. ايوه
مازن.. أنا مكنتش اعرف انك صاحيه
لمار.. مفيش مشكله انا كويسه هغير بس
مازن.. تمام
لمار.. تمام هغير؟
مازن.. طيب غيري
لمار.. الباب
مازن لاحظ انه واقف عند الباب وساند عليه بعد بحرج .. ااه معلش اتفضلي
لمار قفلت الباب وضحكت
بعد شويه كان الفجر اذن وهي طلعت بقهوه جديدة.. بدل الي وقعت
مازن.. شكرا تعبتك معايا
لمار.. مفيش تعب ولا حاجه قعدت جمبه
مازن بص علي رقبتها كانت لونها احمر قرب شويه
هي اتوترت بعد شعرها لورا وهي مستغربه هو بيعمل ايه
لمار.. ااه ايوأ هتروق دلوقتي عادي
مسك ايدها باسها وفضل ماسكها
لمار ابتسمت.. وهو اتكلم معرفش بس حسيت اني عايز اعمل كده وعلي فكره القهوه حلوه اووي تسلم ايدك
لمار.. الف هنا لو حابب تنام ادخل نام شويه
مازن بتلاعب.. هتنامي جمبي
لمار.. لا خد راحتك
مازن قام وقف وحط كوباية القهوة ومسك ايديها يلاا
لمار.. يلا فين
مازن.. مش انتي قولتي خد راحتك
لمار استوعبت اللي هو قاله ضحكت وهي بتسقف جااااامد😂 هو كمان ضحك عليها ودخل نام علي السرير وشاور لها تطلع
لمار بحرج.. لا مش نعسانه انا نمت
مازن.. طب تعالي العبي في شعري ماما بتعمل كده
لمار.. انت عامل فيها كاريزما وجاد جداً بس اللي يشوفك دلوقتي ميقولش كده
مازن.. محدش يعرف شخصيتي غير عيلتي وانتي عيلتي
لمار.. بتعرف تقول كلام حلو اهو
مازن.. عندي من ده كتيرر اتعدل وبصلها بحب وافعال برضو
لمار اتحرجت.. انا فكرتك هادي
مازن رجع مكانه.. مانا هادي اهو
لمار حطت ايدها في شعره حست بشعور حلو وانها مطمنه جنبه قالت في نفسها انا حبيتت
بعد ربع ساعه نعست وسندت راسها على السرير هو ضحك عليها لانها قالتله مش هنام عدلها علي المخده ومسك التليفون صورها بشكلها الملاكي ده ونام هو كمان
*****♡♡♡♡♡♡******
يوسف.. بس ده اللي حصل
انس.. وانت زي اللطخ ماعندها حق ايه اللي موديك متأخر ومن البلكونة
يوسف.. كانت وحشاني
انس.. بطل محن شويه هتضيعها من ايدك اعتذر منها وعدي الموضوع علي خير كلها كام شهر بس ونتخرج
يوسف.. يعني انت شايف كده
انس.. ايوا
يوسف.. انا جعان يسطا
انس.. تصدق وانا يلا علي عم سعد
راحو علي عربية الفول والطعميه واكلوا
يوسف.. فاكر ايام زمان
انس.. فاكر كانت صحبه سوده علي دماغك
يوسف.. حبيبي والله
ضحكوا سوا وفضلوا قاعدين لغاية الصبح
*****♡♡♡♡♡♡*****
عدي شهر وكان ميعاد فرح عز وريناد وكمان مازن ولمار كان لسه اسبوع علي الفرح وكله بيجهز نفسه
رحمه وعمر شايفين شغلهم ومعتز قدر يحسن علاقته برحمه هو بيحبها من زمان بس هي لأ
رهف ولين حملهم طبيعي والكل مهتم بيهم
يوسف وايلين علاقتهم اتحسنت اكتر
فارس.. وانا مش هسيبهاله
اشرف.. بطل الهبل ده
فارس.. لازم اقرص ودنه الاول بس مش هأذيهم في المره الاولي بعد كدا هجيب اجله
اشرف.. تصدق انك مريض انا ابقي…. لو عرفتك تاني سلام
فارس.. اسمع لو حد عرف حاجه هيبقي انت وانت عارف انا لو حطيتك في دماغي هعمل ايه
اشرف.. انا مليش دعوه بحوراتك دي غو. ر يعم
تاني يوم لمار خرجت من الكليه وهي منتظره مازن لانهم كانوا رايحين يختاروا الفستان
اتأخر عليها طلعت تليفونها ترن عليه
لمار.. الو يا مازن
مازن.. أنا في الطريق اهو ربع ساعه بس
لمار.. ماش. امممممم
مازن.. الوو!! لمار الوووو
قفل ورن تاني مفيش رد قلق عليها وسرع العربيه
عند لمار كانت بتتكلم معاه فجأه حد كتم نفسها اغمي عليها

يتبع..

لقراءة الفصل التالي: اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية زواج أطفال 3)

تعليق واحد

اترك رد