روايات

رواية جحيم الأسد والمتمردة الفصل الخامس 5 بقلم ريم أبوسعدة

رواية جحيم الأسد والمتمردة الفصل الخامس 5 بقلم ريم أبوسعدة

رواية جحيم الأسد والمتمردة البارت الخامس

رواية جحيم الأسد والمتمردة الجزء الخامس

رواية جحيم الأسد والمتمردة الحلقة الخامسة

انتقض أسد على سارة كانها فريستة وأخذ يقبلها بعنف وهي تحاول أن العدة عنها ولكن هيهات لهذا الجسم الضعيف أن يبعد هذا الجسم القوي عنها
اوقغة صوت الطرقات على الباب
أسد بغضب وهو مازال فوق سارة: مييييين
صافية بخوف: أسد بية جابر الحارس بيقول أن في حد تبع المدام برة وعايز يدخل يدخله ولا لا.
أسد بغضب أكثر وهو ينظر إلى سارة: لا خلية برة أنا جاي
ثم تحدث بقوة لسارة: اظاهر ان أبوكي جاي هنا برجلية ومش خايف تفتكري اعمل فيه أية
سارة ببكاء: ارجوك يا أسد بلاش تأذي بابا انت وعدتني انك مش هتحرمني منه مش كدة.
أسد وهو يبتعد عنها: وعدك أن انا هخليكي تشوفي أهلك وقت ما تحبي مش هو يجي لحد هنا برجلية، أظاهر ان هو مستعجل على موته ثم فتح الخزانة وأخرج بندقيته وتحدث قائلا واللي يتعدي على بيت الدمنهوري يبقي يتشاهد على روحة.
سارة بصدمة وهي تمسك أيد أسد وتتحدث برجاء: لا اوعي تعمل كدة حرام عليك انا مستعدة اعمل اي حاجة بس خليني اروح لبابا ارجوك يا أسد.
أسد بتفكير : اممممم اي حاجة
سارة: أيوة اي حاجة.

 

 

أسد بقوة: تمام غيري هدومك دي وتعالي ورايا بس مش هتقدي معاة الا خمس دقائق بس
سارة وهي تهز راسها: ماشي
نزل أسد إلي الأسفل وأمر الحراس أن يسمحوا له بالدخول
دخل والد سارة ثم نظر إليه أسد بقوة وتحدث: خير جاي ليه يا مصطفي؟
مصطفي بضعف: انا جاي اخد بنتي وماشي يا أسد
أسد بضحك: بنتك دي تبقي مراتي هتاخدها ازاي بقي.
مصطفي بحزن: انا عارف أن سارة بقت مراتك انا بكلم على سمر هي جات هنا علشان تشوف أختها وانا جاي أخدها وماشي
أسد لسة هيكلهم قاطعته سارة وهي تنزل من الاعلي مسرعة وترتمي في حضن والدها.
سارة بحزن: بابا انت كويس ؟
مصطفي بحزن وهو يضم ابنته: انا كويس يا بنتي انتي أهم حاجة كويسة ثم تحدث يضعف انا اسف يا بنتي علشان انا السبب في كل اللي انتي فية.
سارة وهي تمثل القوة: لا يا بابا متقولش كدة انا كويسة.
أسد بصوت عالى وهو ينظر لسارة: اظن الوقت خلص.
سارة بحزن وتتجاهل كلام اسد: بابا انت كنت جاي كان في حاجة.
مصطفي بتردد: ها لا يا بنتي كنت بطمن عليكي
خلي بالك من نفسك يا بنتي انا همشي انا.

 

 

بعد خروج مصطفي نظر أسد إلى سارة بغضب وتحدث: هو انا مش بكلمك ازاي تتجرءي وتتجهليني كدة.
سارة بقوة: كنت عايزني اكرش بابا يعني ولا اية.
مسك أسد يد سارة بقوة حتي كادت أن تنكسر في يدة وأقترب منها وتحدث بسخرية: اظن في وعد انتي وعديني بيه مش كدة وجه وقت انك تنفذية.
سارة بخوف من نظرات أسد إليها وقالت: انا عند وعدي ممكن اعرف انت عايز اية؟
أسد بوعيد: تمام تعالي ورايا فوق وانتي هتعرفي عايز أية.
في غرفة جيهان كانت تجلس على السرير وتبكي بحرقة وتتحدث في الموبيل
جيهان ببكاء: شوفت اللي حصل ادي اتجوز اهو والمفروض أن هو كان مفهمني ان هو بيحبني وكنا هنتخطب عن قريب.
الشخص بغضب: يعني أية اجوز كل ده انا ماليش دعوي بية انتي عارفة انا مش عايز أية بالظبط.
جيهان وما زالت تبكي: وانا المفروض اعمل اية دلوقت يعني.
الشخص ببرود: ولا حاجة تفضلي وراة لحد ما يطلقها وتتجوزية انتي.
جيهان بعصبية: يا برودك يا اخي ايه برود الأعصاب اللي انت فية ده انت عارف أن انا بحب أسد.
الشخص: متنسيش ان انا اللي خليت أسد يحبك.
جيهان بغضب: مش بلاش يا حبيبي انت خد الثمن لدة
ثم انفتح الباب عليها وتحدثت جيهان بتوتر : خلاص يا ملك هكلمك تاني يلا سلام.
كان مصطفي يرن على سمر الذي كان موبيلها مغلق وكان خائف للغاية عليها وعندما تعب من البحث عليها ذهب إلى المنزل وعندما فتح باب الفيلا وجد سمر تجلس على الأريكة وترتجف للغاية.

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية جحيم الأسد والمتمردة)

اترك رد

error: Content is protected !!