Uncategorized
رواية أحبيت طفلتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم ميرا
رواية أحبيت طفلتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم ميرا
![]() |
رواية أحبيت طفلتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم ميرا |
رواية أحبيت طفلتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم ميرا
يزن: عايزك تجبلي رنا وامها علي المخزن تمام
المجهول: تمام
يزن: بس عايزك تربي رنا تربيها زينها
المجهول: اوكي بيبي
يزن: ينعل ابو شكلك يلا يااض من هنا
—————
سياا: هههه واللهي يا اياد انتا مسخره
اياد: اضحكي لو شوفتي ايدوه خرصه موت يلهوي
سياا: هههههه يخربيتك
اياد: بحبك
سيا: ههه قمر….انتا قلت اي لا سمعني
اياد: ب.ح.ب.ك
سياا ابتسمت وقامت جريت علي الاوضه
اياد: واللهي بحب مجنونه
—————————
معتصم: طب اي الحل تلوقي
محمد: هقول كل حاجه ومش هخاف
معتصم: انا خايف عليك ياصحبي
محمد: مش عارف لولك انتا كنت هعمل اي
معتصم: متقلش كده احنا اخوات
محمد: انا هكلم يزن بيه وقولوه
———————–
يزن: ساندي حبيبتي
ساندي: ثواني ي يزن
يزن: ماشي يا روحي
ساندي طلعت وباين عليها الارهاق يزن جري عليها
يزن: مالك ياحبيبتي فيكي حاجه
ساندي: لا ياروحي مفيش حاجه بس اكيد وخدها شويت برد في بطني
يزن: نروح لي دكتور
ساندي: لا لا مش محتاجه
وفجاه رن فون يزن
يزن: الو
المجهول: قبل متسال اي سوال عايزك تجيلي في كافيه*******تلوقتي حالان علشان الموضوع خطير
يزن: تمام بس مين
المجهول: من غير اسال كتير يلا بسرعه وقفل الفون
يزن: ساندي حبيبتي انا هروح مشواره كده وهاجي ماشي
ساندي: تمام ياقلبي بس ههخلي بالك من نفسك
يزن: تمام ياقلبي وباس دماغه
ساندي اتاصلت بي اياد
ساندي: اياد معلش هتعبك يايويوي
اياد: انجزي ياختي احسن ماخد علقا تاني
ساندي: اخص اخص مكانش العشم واللهي
اياد بضحك: طب عايز اي
ساندي: ……..
اياد: اي انتي حامل ياعني
ساندي: اسكت يخربيتك لا بس انا شكه
اياد: خلاص هجبلك موش هقول لي يزن يلا سلام
————————-
يزن وصل المكان ونصدم من الي شافوه
يزن: اي الي جابك هنا عايز فلوس
محمد: اقعد يابني الموضوع مش موضوع فلوس
يزن: امال اي
محمد: الموضوع تبع اهلك بس قبل كل ده اوعدني انو هتخالي بالك من بنتي ومش هتخالي حد قربلها لو حصل حاجه فيا
يزن قلقل من بعض الكلمات
يزن: طب احكي خالصني
محمد: تمام معتصم تعالي
جاي معتصم وقاعد
معتصم: ازيك يا يزن يبه
محمد: انا هحكي كل حاجه
محمد************************************************************************************
ادي كل الي حصل وبينت قدامك اني مبسوط بس كنت مبسوط علشان بنتي هتبقاا معا راجل وهيحافظ عليها مش عشان الفلوس
يزن طبعن مصدوم
يزن: طب ازاي لا انتا كداب اي ادليل
محمد: هديك اسم المكان وروح شوف بي نفسك بس امان تخالي بالك من بنتي
معتصم: واللهي يابيه محمد مبي يكذب عليك
يزن: انتا هتيجي معاي وانا هتصرف تمام
محمد: بس
يزن: مبسش يلا
——————
ايمان: انا خلصت اهوو نروح
مراد: قمر ياروحي يلا
ايمان: يلا
نزلت ايمان ومراد وصلو قدام بيت يزن نزل مراد وايمان ولقيو سيااا واياد
مراد: اهلا بي الناس الواطيه
اياد: لس فاكر يابيبي
مراد: اي في ياااض متتلم كده
اياد: ادي انتا بتخوني ياراجل طلقني ياخاين
سيااا وايمان عملين يضحكو
مراد: طب خلاص ياسعاد مش تزعلي انتي الي في القلبي بعدها ههههههه
اياد: ماشي يخويا
مراد: دي ايمان مراتي وصحبت ساندي
سيااا: اتشرفت بي معرفتك ياقمر
اياد: ازيك ياسطاا
ايمان: هههه بخير علفكره انتا مشكله خالص
اياد: انتي لس عارفه
وبعدين دخل يزن ولقيهم قاعدين
يزن: مراد انتا واياد تعالو
يزن: مراد عايز حراس كتير تلوقتي وجهزو نفسكم علشان هنروح مكان كده
مراد: اي في في حاجه
يزن: مش تلوقتي خالص
اياد: ماشي خلاص احنا معاك في اي وقت
مراد اتصل بي حد معرقه كده وجوم الحراس وطلعو هما ويزن ومراد واياد
وصلو المكان
يزن: اتصل بي الشرطه خليها تيجي هنا بسرعه
مراد: تمام
دخل مراد ويزن واياد
ويزن انصدم لانو كلام محمد طلع صح ومكدبش ولا في كلمه
يزن: مش مصدق لا ااااه ياربي
اياد………..