روايات

رواية عشق بعد الاجبار الفصل الثالث 3 بقلم نورهان العطار

رواية عشق بعد الاجبار الفصل الثالث 3 بقلم نورهان العطار

رواية عشق بعد الاجبار البارت الثالث

رواية عشق بعد الاجبار الجزء الثالث

رواية عشق بعد الاجبار الحلقة الثالثة

كارما بسكر: وانت مالك انت مين علشان تسالني كل الاسئلة دي
صقر ببرود: انا جوزك صقر الجارحي وعملك الاسود
فتحت كارما عيونها علي وسعها وهي تنظر لصقر الذي يقف ببرود وكل ثقة
كارما بسكر: ههههههههههههه انت اكيد بتهزر بس حلوة النكتة دي عجباني
احضر صقر كوب ماء ووقف امامها وسكب كوب الماء عليها دفعة واحدة
كارما بشهقة: اي الي انت عملتة دا انت مجنون
صقر: فوقتي كدة ولا نشوف طريقة تانية
كارما بعصبيه: انت مين علشان تكلمني كدة انت مش عارف انا بنت مين دنا اوديك في داهيه
صقر وهو يدور حولها بكل ثقة وبرود: لالا انا عارف انتي بنت مين انتي بنت رجل الاعمال سعيد المنشاوي صح تخيلي بقا بنتة جاية سكرانة ويعالم كانت مع مين ويا سلام لو بنتة دي اتحبست لانها بتتعاطي مواد مخدرة وشرب وبيرة وسايبة جوزها واكيد ماشية مع رجالة تانية يعني قضيتين الاولي مواد مخدرة والتانية قضية زنة ودا من حقي كراجل هاااا حابة اي
كارما بخوف: انت عاوز مني اي مصطفي انا اختك حبيبتك شوف البنادم دا عاوز اي مني انا مش اعرفة تماما
مصطفي ببرود: دا جوزك يعمل الي هو عاوزة
كارما بعصبيه مفرطة: يعني اي جوزي جوزي منين يعني وازاي وامتى انا ممضتش علي ورق يبقي ازاي مراتك انت اكيد نصاب
مصطفي: انا الي عملت كدة
كارما بصدمة: ازاي
مصطفي ببرود: انتي نسيتي التوكيل ولا اي انا جوزتك بية علشان اخلص من قرفك
نادية بخوف: يا بني براحة يا حبيبتي مصطفي مش قاصدة كدة هو بس

 

 

كارمة بمقاطعة وعصبية: انتي تخرسي خالص انت السبب انتي مش كفاية اختي ورثي انتي وابنك
مصطفي بغضب: اتكلمي عدل مع امي وبعدين ورث اي دا الي بتتكلمي علية انتي ملكيش ورث عندي انتي ورثك م
صقر بمقاطعة: خلاص يا مصطفى يالا يا عروسة علي البيت
كارما بعصبيه: بيت اي انت مجنون انا مش همشي من هنا فين مامي انا عاوزه مامي
صقر بسخريه: تلاقيها سهرانة مهو علي راي المثل اقلب القدرة علي فومها تطلع البنت لامها
ابتسم مصطفى علي كلام صقر هو لم يتحدث هكذا من قبل فهو احس انة اخذ القرار الصحيح ان صقر يتغير علي يد اختة واختة سوف تتغير علي يد صقر
كارما بغضب: انت بيئة اوووي ولوكل كمان
صقر ببرود: يالا علشان اتاخرنا
كارما بعند: انا مش همشي من هنا ووريني هتعمل ايه
صقر وهو يخرج من جيبة الكلبشات: معلش بقا يا مصطفي اختك هتبات النهارده في الحجز
مصطفى بخوف ولاكن قال بلا مبلاة: مراتك وانت حر فيها وبعدين هي تستاهل اكتر من كدة
كارما بخوف: انت بتعمل اي وحجز اي انت مجنون
صقر ببرود: تمام انا بقا هوريكي الجنان علي اصولة
واخذها صقر من يديها وخرج بها من القصر وسط صراخها ولاكن في هذة اللحظر دخلت مشيرة الي القصر
مشيرة وهي تهبط من السيارة: اي دا انت مين ومالك ماسك بنتي كدة لي

 

 

كارما بعياط: مامي الحقيني يا مامي عاوز يخدني الحجز هيحبسني
مشيره بغضب: انت مش عارف انا مين ودي بنت مين انا هحبسك
صقر: هو في اي كل مكلم حد يقولي انا مين وابن مين مخلاص عرفنا وبرضو هخدها معايا
مشيرة: وبصفتك اي بقا ولا بتهمة اي
صقر ببرود: بصفتها اي مراتي وبصفتي اي جوزها وبتهمة اي واحده راجعة في نص الليل وسكرانة ومش محترمة جوزها
مشيرة بصدمه: اي جوزها طيب ازاي وامتي
صقر بنفاذ صبر: اوووف ابقي اسالي مصطفى اهو عندك وابعدي عن وشي ولا تحبي تباتي مع بنتك في الحجز
مشيرة بخوف: لالالا انا انا ابات في الحجز مستحيل خدها هي اهي قدامك
كارما بصدمة: مامي انتي بتقولي اي انتي هتسبية يخدني عادي كده
مشيرة بتوتر: لا يا حبيبتي لا انا هقوملك محامي انتي عارفة لو جيت معاكي مصطفى وامة مهيصدقة يخلصة مننا متقلقيش
صقر ببرود: يالا قدامي
كارما بعياط: والنبي مش تتاخري يا مامي انا خايفة
اوقف صقر تاكس ووضع كارما وجلس بجانها نظر السواق الي يديها وبلع ريقه بخوف
صقر ببرود: بص قدامك اي اول مرة تشوف ضابط قابض علي متهمة
السائق بخوف: براحتك يا باشا ياريت تخلصونا من المجرمين وتحيا مصر يا باشا
صقر ببرود: حسابك اهو وقف علي جنب
اوقف السائق التاكس امام مركز الشرطة وهبط صقر وكارما ودخل صقر القسم وفي يدة كارما الباكية
العسكري بتحية: صقر باشا نورت حضرتك البت دي عملت اي ونظر لكارما بزعيق عملتي اي يا روح امك
صقر بغضب: ملكش دعوه بيها اياك تكلمها كدة تاني اخدها ارميها في الحجز

 

 

مال صقر علي العسكري دون ان تاخذ كارما بالها: خلي بالك منها تخصني ثم قال بصوت عالي يالا خدها علي الحجز يا عسكري يالاااا
كارما ببكاء وتوسل: والنبي يا صقر متخليهم يخدوني
ذهب صقر غير عابئ لتوسلاتها اخذها العسكري وفتح باب الحجز
العسكري: خشي يالا مالك متسمرة كدة لي
احد. النسوان: يمكن مستنية عزومة
النسوان: هيهيهيهيهيهيهي
كارما بخوف: والنبي متسبتيش هنا
فوقية الريسة بتاعت السجن: جرا اي يا قطة هو انتي شايفة نفسك علي اي
اغلق العسكري الباب
كارما بخوف: بقولك اي يا طنط ملكيش دعوه بيا
فوزية امرا اخري: طنط معلش يا ريسة شكلها متعرفكيش
فوقية وهي تخرج موس من فمها: يبقي نعرفها
وقامت بضربها في بطنها
كارما بصريخ والم: اةةةةةةةةةةة
سقطت كارما علي الارض بوهن وهي تضع يديها علي بطنها وتلاشت الروئية تدريجيا حتي اغشي عليها
فوزية بخضة: دي شكلها ماتت يا ريسة

 

 

فوقية بلا مبلاة: متخفيش هي مش اول مرة بس شكلي المرة دي تقلت شوية
فوزية وباقي النسوان: ولا يهمك يا ريسة محلولة
وضعة الموس في يد كارما
فوقية: عفارم عليكم يا نسوان يالا الخطوة الجاية
فوزية: من عيوني يا ريسة
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
في قصر المنشاوي
مشيرة: ايوة جوزت اختك علشان تلهف كل حاجه بس لا بعينك كل حاجه هتكون ليا
نادية: انتي اي انتي اي يا شيخة حسبي الله ونعم الوكيل فيكي بتك ودمرتيها وجوزي وموتية بخسرتة اي عاوزة اي تاني
مصطفى: يالا يا امي سيبك منها هنشوف مين هيربح في الاخر
صعد مصطفى هو وامة الي الاعلي
مشيرة بغيظ: كنت هاخد من وراها ١٠ مليون بس ملحوقة هخدهم برضو بس من صقر
في غرفة مصطفى
مصطفى علي الهاتف: يا صقر باشا خلي بالك من اختي دي امانة عندك
صقر: متخفش انا واخد بالي منها
العسكري وهو يدفع الباب: الحقني يا صقر بية البنت الي جات معاك النهاردة
صقر بغضب: مالها انطق
العسكري: سايحة في دمها وقطعة النفس
مصطفى: كارما لاااااا

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشق بعد الاجبار)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *