رواية ملاك الجاسر الفصل الثالث عشر 13 بقلم الكاتبة المجهولة
رواية ملاك الجاسر الفصل الثالث عشر 13 بقلم الكاتبة المجهولة
رواية ملاك الجاسر البارت الثالث عشر
رواية ملاك الجاسر الجزء الثالث عشر
رواية ملاك الجاسر الحلقة الثالثة عشر
جاسر: ملاك …انتى طالق
ملاك الكلمه نزلت عليها شبه الصعقه معرفتش تعمل اي اتشتت هوا. سابها ومشي وسابها لدماغها وتفكيرها ياترا اي هيحصل فيها بعد كده اي هيجرالها معتش ليها مأمن من كتر صدمتها دموعها منزلتش ولكن اكتفت بالصمت بعد فتره وهي واقفه ابوها دخل المستشفي وبص عليها وفهم اي الي حصل من تعابير وشها
الاب كان نفسو يحضنها بس هي بنظراتها منعتو حقها كل الي هي فيه بسببو هوا اتخلى عنها لاسباب مجهوله
الاب ؛ ملاك ….بنتى وكان لسه هيكمل
القدر ليه رأي تانى لترتمى ملاك عالارض مش حاسه بالدنيا
فجأه الاب صرخ: ملاااااااااااااااك
المستشفي اتقلبت.واول حد جه كان جاسر جري عليها وشالها وخدها بسرعه عالاوضه مرضتش تفوق وقعدو يحاولو كانو في ثواني معلقين ليها محلول ونبضات قلب الحاله بدأت تسوق وفجأه حصل شيئ غير متوقع ازاي صفاره الجهاز تطلع بتوقف قلبها!!؟؟
ازاي وقلبها هوا الي بيحي جاسر
لو قلبها مات فجاسر هيموت هوا عايش بنبضها
جاسر فجأه بعصبيه كسر اباب تبع الغرفه ودخل مسك الدكتور من لياقته وقال اقسم بالله لو حصلها حاجه لهيبقا اخر يوم ليكو في الدنيااااااااا
الاب بيبكى علي حاله بنته
اسر وعمر جم جري
اكتر حد مصدوم عمر اي الي بيحسل والي حصل
الصوت طول واصدر توقف قلب الملاك والكل باصص بصدمه مش قادر يصدق الي بيحصل هل دا صح ؟!! كدا النهايه يعني هتموت وهتنتهي قصه ملاك الجاسر الي مبدأتش اصلا!؟؟؟
جاسر دخل بسرعه ومسك ايدها : ملاك …ملاااكىىى اسمعينى انا عارف انك سامعانى اوعي تسيبينى لاول مره دموعه تنزل ملاك بصي انتى مش هتبقي غير ليا عمري مهسيبك تمشي بس والله انا اتصدمت انك خبيتى عليا عشانى فوقي واصحى يلا بقا
الدكاتره اتلمو مينفعش كده يا استاذ لازم نعملها صاعقه كهربا بسرعههههه اجرووو
بالفعل الجهاز جه والدكتوره نور دخلت بسرعه وهي الي مسكت الصاعقات وبدأت تسحب مفيش استجابه…….
صعقت تاني……مفيش استجابه
جاسر ملاكى عشان حكايتنا
الصعقه التالته رجع نبض القلب ورجعت الملاك لساحه الشياطين ……….
كلهم فرحو وحمدو ربنا
بعد وقت
عند فرعون وضعو كان صعب اتنقلغرفه العمليات طبعا مفيش فيه حته سليمه الا لما عملو فيها عمليه ليه
(صلو علي خير الانام )
نور خرجت من عند ملاك وخبطت في اسر من غير قصد بصتلو بإستفزاز وكملت طريقها
اسر راح وراها ومسكها من ايديها
زقت ايده وسحبتها بسرعه
نور: انت مجنووون !؟؟؟
اسر قرب منها : اه مجنون!!!!
نور: طب لو سمحت عدينى عشان ورايا شغل
اسر كشف ايده وقالها بتنزف وبتوجعني شغل دا علي ما اعتقد
بصتله بإستفزاز وغيرتله عليها وهي مضايقه منو وهوا كان في ابتسامه علي. وشو مستفزهههه
عمر كان وقف قدام تمارا بكل اسف وحزن
مفيش حد غيرهم
عمر: اسفي عليكى يا تمارا
تمارا بحزن: جاي تعاتبنى يا عمر كش كده
عمر بضحك : هههههه لا مبحاسبش انا الحساب يوم الحساب انتى لسه هتفوقي مستنيكى عقاب مشوفتيهوش في حياتك ولا هتشوفيه
تمارا بخوف: اي هوا!؟
عمر: لا دا سرر سلام هبعتلك ابوكى حبيبك يطمن عليكى
طلع للاب وقالو : بنتك نايمه جوه بعد مشاب اغتص*بها او الله اعلم تم بمذاجها وحملت كمان وسقطت كل دا في الحرام يا الي معرفتش تحمى ولادك حتى بنتك
عمر لقا قلم علي وشو منو
عمر: وعهد الله هتتحاسب عالقلم دا وعلي كل قلم حد خدو وعلي الحاله الي امى فيها دى وعلي تعب السنين وانك طلعتنا عيال عصابه
ومشي وسابه
عمر روح البيت واول مدخل خرج علي اوضته وبدأ يكسر كل حاجه حتى قطع التيشرت بتاعه
عمر: لييييييييي ليييييييي ددهه ياتمااارااا لييييييي لىىىىىى ويكسررر الام العاجزه في الاوضه سامعه نفسها تقوم تهون عليه بس مفيش فايده نفسها تهون عليه وتقوم وتتكلم بس لاحياه لمن تنادى
في المستشفى
جاسر: ملاك وتمارا يقدرو يخرجو امتى
الدكتور: تمارا لو حابب دلوقتي اما ملاك لا لسه هطمن اي سبب الوقعه بعد متفوق
جاسر: تمم ماشي
جاسر دخل لاسر وقالو : خد اختك وابوك وروح وانا هنا مع ملاك متقلقش علينا
اسر: تمم
في اللحظه دى الكل اتصدم من دخول بنت في غايه الجمال صوت كعبها بيرن مع كل خطوه بتلفت الانظار
اسر بص بصدمه او ماشافها ؛ حنييييين!!!!!!؟؟؟؟؟؟
ووووووو
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية ملاك الجاسر)