رواية ملاك الجاسر الفصل الخامس عشر 15 بقلم الكاتبة المجهولة
رواية ملاك الجاسر الفصل الخامس عشر 15 بقلم الكاتبة المجهولة
رواية ملاك الجاسر البارت الخامس عشر
رواية ملاك الجاسر الجزء الخامس عشر
رواية ملاك الجاسر الحلقة الخامسة عشر
حنين كانت ماشيه قدام الاستقبال سمعت اسم قاسم فرعون
حنين بدأت تدوخ وقعدت عالكنبه دموعها سالت منها وهي بتفتكر الي مضى
فلاش باك
فرعون مان ماسك حنين من دراعها في اوضه كبيره جدا في قصره
حنين : فرعون ارحوك بلااش والنبي بلااش
وهوا بلا رحمه زي الحيو*ان بيقط*ع في هدومها
حنين بصراخ وعياط : فرعون والنبييي ارجوووك وتصرخ بإعلي صوت
باك
حنين مسكت راسها جامد جدا وبدأت ترتعش
ومن غير سابق انذار حنين اعتزلت العالم لبضع ثوانى فقدت الوعي
ابو جاسر خد تمارا وروح
اسر كان في اللحظه دى واقف قدام اوضه فرعون لان نور اتأخرت جدا جوه بص كان مركز معاها اد اي هي شاطره وعفويه في شغلها وفجأه خرجت من الاوضهة
بصلها نظره فيها شبه من نظره متتفهمش نظره كره ولا عتاب ولا مشاعر
نزر: دا شغلي وواجب عليا انقذ روح المريض حتى لو اسرائيلي
بصلها وسقفلها وقالها كافو يا دكتور ومشي
اسر لقا حنين داخله غرفه علي نقاله وكلهم بيزقوها
اتفاجأ هوا اي الي حصل قعد جمبها فتره لحد منور جت وقالتله انها دخلت في صدمه عصبيه وان شكل في ضغط كبير عليها ولازم تبعد عن الضغط
اسر: هي لسه شافت ضغط لما تقابل عمر هتموت علي كده!؟
نور: لا معرفش المهم تبعد المدام عن اي اجواء متوتره
اسر؛ مدام مين؟!!!
نور: مرات حضرتك
اسر: انا سنجل والله مرات حضرتك ايييي!؟؟؟
نو؛: ميخصنيش والله عن اذنك
عند جاسر وملاك
جاسر : هتقدري تقامى ونروح ولا تعوزي تفضلي هنا!!؟
ملاك : لا هقدر اروح انا زهقت من المستشفي
جاسر: ماشي يا روحى هكلم الدكتوره ونروح افردى وشك بس
ملاك: اه ماشي جوزى لسه مطلقني وهفرد وشي حاضر هجيب بدله رقص وارقص
جاسر: لا لا ترقصيلي لما نروح
ملاك ؤبغيظ : ننننن خفه ظرافه
جاسر: ههههه ماشي اه صح انا في شيئ غريب حصل ويمكن يقلب حالتك من فوق لتحت مش عارف اقولو ولا لا
ملاك: قول
جاسر: حنين…….
ملاك وبلهفه : مالها حنين
جاسر: هنا
ملاك تنحت شويه هنا فين؟!
في المستشفي!!!
ملاك: انت انت بتقول اي!؟؟؟
جاسر: والله وزىمبقولك كده حنين اختك هنا في المستشفي وباباكى كمان معاها
ملاك مكانتش عارفه تفرح ولا تعيط ولا اي دموعها بدأت تسيل وفجأه قامت وقفتعايزه تروح وتجري جاسر وقفها لا لا هي تعبانه حبه مش وقتو
جاسر والنبي ابوس ايدك ودينى عندها نفسي اشوفها المسها اي حاجه
جاسر: ممكن بس متبوسيش ايدى ممكن تبوسي هنا وشاور بصبعه علي شفتها
ملاك : قليييل الادببب عيييييب عدينيييي
جاسر بعد موقفت لزقها في الحيطه وقال هوا اي الي عيب منا خدت قبل كده عايز اخد تاني وقرب من شفتها بسرعه وفجأهاسر دخل
اسر بص بصدمه
جاسر بصلو وقالو : ينع*ل ميت*نك ياااااسر الكلبببببي
وملاك زقته جامد
اسر بضحك : هههههههههههههههههههه في المستشفيهههههههههه وعلي سريري ههههههههه وقتو دا اصلو وقتوووو في مصايب بتحصل
جاسر: اي هي
اسر: فرعون عايش وهيبقا زى القرد وحنين اغمي عليها و
لسه مكملش ونطت في ايد اسر وديني بسرعه يااسر بالله عليك
نسيت امر التور بتاعها
جاسر قرب منهم ومسك ايدها وحطها وراه انا مش بأف واقف قدامك ؟! مش عاجبك انا مش مالي عينك؟!!
اسر بهزار : معرفش يااخويا نسوان اخر زمن
ملاك: جاسر والنبي ودينى عند حنين
جاسر : حاضر يلا
في فيلا السيوفي
عمر كان منها وفجأه وصلو الاب وتمارا
عمر وقف عالسلم يستقبلهم وهوا ايدو مجروحه
عمر: نورتي بيت ابوكي يا تمارا خشي نامى وارتاحي علي شان انهارده يوووومك طوييييل اوى وصدقيني لو منمتيش هتفرهدى بسرعه
تمارا بخوف “: في اي
عمر: كل خير اطلعي بس الاول روحي لامك يمكن تدعيلك دعوتين
تمارا طلعت بخوف كبير
الاب: ناوى علي اي يا عمر ها
عمر بابتسامه: مش علي غدر زيك يا ولدى اكيد
وسابو ومشي اسر استنى لحد ماحنين فاقت وجاسر وملاك جم البيت بعربيه جاسر واسر وحنين في عربيه اما بقا الظابط كان لازم يكمل استجواب وراح معاهمبعربيته
كلهم وصلو بس الصاعقه لما عمر شاف حنين وكدب عينيه هي ولا لا
عمر بصدمه كبيره : حنين!!!!!!!!!
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية ملاك الجاسر)