روايات

رواية صعيدي لكن مشتاق الفصل الأول 1 بقلم الكاتبه المجهوله

رواية صعيدي لكن مشتاق الفصل الأول 1 بقلم الكاتبه المجهوله

رواية صعيدي لكن مشتاق البارت الأول

رواية صعيدي لكن مشتاق الجزء الأول

رواية صعيدي لكن مشتاق الحلقة الأولى

هااي عاملين ايه يا فراشاتي🥺❤️
انا اول مره اكتب روايه عايزه رايكوا استمر ولا كفايه كده 😂❤️
اول حاجه نتعرف علي أبطال روايتنا
ورد: بنوته جميله عمرها 22 قصيره و مش رفيعه (بطايه من الاخر) عيونها عسلي و شعرها اشقر وناعم و فرفوشه جداااا و تافهه لدرجه عاليه
سمر : الصديقه الصدوقه لورد و مع بعض من و هما 8 سنين يعني عشرة عمر سمر بقا طويله اوي و رفيعه شويه بس جميله و محجبه و عيونها ملونه
اميره : الصديقه التالته و في نفس الوقت هي و ورد جيران قلبوظه شويه و بشرتها سمره طولها متوسط غيروه حبتين بس طيبه (او هما مفكرينها طيبه)
البطل هنتعرف عليه في أحداث الروايه
نبداء بقا قصتنا اسفه لو طولت عليكوا

 

 

 

ورد عايشه في القاهره مع باباها (هشام) و مامتها (اسماء) و ملهاش اخوات
ورد كانت قاعده فاتحه التليفزيون علي مسلسل تركي و ماسكه الموبايل بتتفرج علي تيك توك
هشام باستغراب : هو انتي بتتفرجي علي ايه بالظبط لا انتي مخلياني اتفرج علي الماتش و لا بتتفرجي اصلا
ورد بابتسامه : يا بابا يا حبيبي انا بتفرج هنا و بسمع هنا
اسماء و هي شايله صانيه عليها فشار و بيبسي : وانا متابعه المسلسل يا هشام ادخل يا حبيبي اتفرج علي الماتش جوه في اوضتنا
هشام بغمزه : ما تيجي نتفرج عليه سوا
ورد بضحكه خبيثه و هي بتقوم : اما اقوم ادخل انا بقى عشان اكلم سمر
اسماء بضحكه عاليه : تعالي يا مصيبه حياتي
ورد : لا انا جوه سلاااام
ورد دخلت و اتصلت علي سمر
-الووووو
– ايه يا بنتي في ايييه خرم*تي ودني
ورد بضحك : وحشتيني والله تعالي ننزل

 

 

 

 

– يلا والله انا زهقانه اصلا
ورد طلعت لهشام و استأذنته انها تخرج مع سمر
هشام : ماشي يا وردتي بس متتأخريش
نزلت ورد و ركبت عربيتها و راحت كافيه هادي و قعدت تستنى سمر بس حست بإيد علي كتفها و صوت هي عارفاه كويس
– وحشتيني
ورد و هي بتحاول تقوم من علي الكرسي : بوقلك ايه
الشخص و هو بيضغط علي كتفها عشان متقومش :وطي صوتك عشان الناس اللي قاعده
ورد بغضب : ابعد عني يا خالد احسنلك
خالد ببرود و هو رايح يقعد قصاده : اسمي منك حاجه تانيه خالص.. ما تحني بقى
ورد بغضب 😡 يا اخي بتفهم منين انا مش بطيقك
خالد بنفس البرود : حد يكلم ابن عمه القمر كده (قمر بالستر 😒)
ورد قامت عشان تمشي راح خالد ماسك ايدها و قربها منه رغم محاولاتها انها تبعد بس هو أقوى طبعا
خالد و هو بيقرب وشه ليها : يا ورد انا بحبك و عايز اتجوزك صدقيني
ورد : وانا مش بحببببك يا اخي

 

 

 

 

خالد بغضب و هو بيشدها للعربيه بتاعته : انا عارف هخليكي تحبيني ازاي
ورد فضلت تشد نفسها منه و هي بتصرخ : احقوناااي سيبني يا خااااالد
فجأه في واحد وقف قادمهم و شد ورد ليه و ضرب خالد بونيه في وشه
خالد حاول يضرب الشخص دا بس اخد بونيه تانيه لحد ما مناخيره جابت د*م
و مسك ايد ورد و مشي
ورد : شكرا انك انقذتني منه… بس هو احنا رايحين فين
الشخص بصلها بدون كلام و كمل مشي

 

 

 

ورد قلقت و شدت إيدها منه بسرعه :انت عايز ايه
بصلها بغضب : هعوز منه ايه يعني باللي انتي عاملاه في نفسك دا.. لابسه بنطلون و بشعرك و حاجه اخر تلزيق
ورد بغضب : وهو انا اخدت رايك. ولفت عشان تمشي شدها من دراعها فا من خِفتها بقت في حضنه
بصت في عينه و تاهت و هو نظرته اتحولت من غضب لنظره شخص مشتاق وووووووو

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية صعيدي لكن مشتاق)

اترك رد

error: Content is protected !!