روايات

رواية حبا كان مستحيلا الفصل التاسع 9 بقلم شهد مصطفى

رواية حبا كان مستحيلا الفصل التاسع 9 بقلم شهد مصطفى

رواية حبا كان مستحيلا البارت التاسع

رواية حبا كان مستحيلا الجزء التاسع

رواية حبا كان مستحيلا كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم شهد مصطفى
رواية حبا كان مستحيلا كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم شهد مصطفى

رواية حبا كان مستحيلا الحلقة التاسعة

#حبا كان مستحيلاً
Part9
نور بدموع:جاسم محمد اللى قتل’ته يوم فرحنا
صهيب😲😲 هو انتى نور عاصم اللى جاسم كان هيتجوزها
كانت ساكته ودموعها بتنزل وهو بيبص لها بصدمه
نور:قت’لته ليه اسعد يوم فى حياتى خليته أ’سوأ يوم كان بين ايديه غرقان فى د”مه مكنتش مفكرة ان أنت برغم تشابه الاسماء
صهيب:انتى اتج”ننتِ ازاى اق”تل صاحبى
نور بصريخ:اخرس متقولش على جاسم صاحبك جاسم هيعرف واحد زيك منين ليه كنت بتهد”ده
صهيب بغضب:اولا جاسم أو دكتور جاسم يبقى تا’جر أعضا’ء يا دكتورة وكان شغال معانا ولما قال هيخرج من شغلنا عشان هيتجوزك هد”دته اق’تله لكن مق”تلتوش

 

 

 

 

نور بصريخ:اخرس أنت واحد كذ’اب وزبا”له
صهيب قرب منها ومسك وشها بايده وقال:لمى لسانك وخا’فى على اختك فين الورق
نور بدموع دفنته جنب الشجرة قبل ما يمسكونا
صهيب فكها وهى فلتت أيدها منه وقالت:كان عندى سبب واحد عشان انت”قم منكم وهى اختى سيلين لكن دلوقتي هيبقى جاسم وسيلين وسابته ومشيت
صهيب طلع وراها وخدوا الورق وخرجوا بره الفيلا لقيوا مارد مستنيهم بالعربيه حسب اتفاقهم
نور ركبت بسكات
مارد:تعال يا زعيم أطهر لك الجر”وح اللى فى وشك ديه
صهيب:على البيت يا مارد
عند سيلين
سيلين قفلة على نفسها وبتعيط
رعد بغضب:افتحى يا سيلين والا هفتحه أنا ولما هدخل هعمل حاجه مش هتعجبك
سيلين بتعيط ووقفت راحت عند البلكونه وطلعت عليها وهى بتعيط وقالت:سامحنى يآرب وغمضت عينيها
مارد وصل ونزلوا ونور برقت لما شافت سيلين
نور بصريخ:اياكى يا سيلين أهدى وانزلى

 

 

 

 

صهيب:أنزلى وهخليه يبعد عنك
سيلين كانت بتعيط ورعد بيكسر الباب ودخل واتصدم قرب منها بسرعه وشالها
نور وصهيب ومارد طلعوا على فوق
رعد بغضب:انتى شكلك نسيتى أنا مين وبيرفع أيده عشان يضر”بها صهيب بيمسك أيده
صهيب لنور:خدى اختك وروحوا ناموا
نور قربت من سيلين وخدتها
رعد بغضب:أنت مالك ليه تخليها تروح
صهيب:أنا لما اقول حاجه تتنفذ فاهم واياك تقرب منها يا رعد وسابه ومشى
نور بعياط وهى حاضنه سيلين:عايزة تسيبينى لوحدى ليه كده يا سيلين
سيلين بعياط وهى حاطه ايدها على بطنها:كنت حامل يا نور
نور بصدمه:حامل وكنتى ازاى
سيلين:هو السبب هو اللى سق’طنى بس احسن أنه ما”ت صدقينى أنا موجو”عه على البيبى ده بس فرحانه أنه ما”ت عشان ميكونش ابوه تا’جر مخد”رات وقتا”ل قت”له
رعد كان واقف كل ده وبيسمعها فدخل وقال:ممكن تطلعى برة وتسيبينى مع مراتى

 

 

 

 

سيلين مسكت فى نور وعيطت
نور بغضب:اطلع أنت برة
رعد قرب من نور ومسكها جامد وشدها لحد برة وسيلين كانت خايفة
رعد قرب منها و
نور عامله تخبط وتصرخ ولما محدش فتح راحت اوضه صهيب ملقتش حد طلعت وخبطت فى مارد
مارد:ايه مالك
نور بزعيق:هو فين
مارد:هو مين
نور بغضب:صهيب
مارد: الزعيم برة فى البسين
نور:بسين وبالليل وسابته وطلعت بره ولقيته فعلا فى البسين
رعد قرب منها ونام على رجلها وقال:متخفيش مش هاذيكى
سيلين خايفة ودموعها بتنزل
رعد:أنا مكنتش عايز ابقى كده ولحد اخر لحظه مكنتش عايز ابقى كده عارفه حبيت نيار وكانت بنت الراجل الكبير اللى هو الزعيم بقيت اقابلها واقرب منها لحد ما اتخطبنا واتفاجات بيها انها بتخو”نى وان ابوها وافق يجوزهالى عشان تعرفه كل حاجه عننا وهى كانت موافقة بكده
رعد دمعه من عينه نزلت وقال:واللهى حبيتها زى ما حبيتك
سيلين دموعها نازله وبس
رعد قام وقعد وقال:امى رمت”نى أنا وصهيب واحنا صغيرين من بعد ما ابويا ما”ت وقفنا جنب بعض وقبالنا مارد ومارد أمه كانت بتخو’ن أبوة ولما قاله مصدقوش وضر”به ومارد هر”ب وقبلناه وهو صغير وبقى صاحبنا الوحيد
عند نور راحت عند البسين

 

 

 

 

 

 

نور:أنت يا بتاع اطلع عشان عيزاك
صهيب بص لها وقال:مش طالع وغو’رى من وشى
نور قربت وقالت:تعالى لم اخوك بعيد عن اختى بدل ومصحف ربنا لر”شق لك فيه سك”ينه ونخلص
صهيب بص لها بغضب وطلع وهو عا”رى الصدر وقال:انتى لسانك ده ايه ها مبتخر”سيش ليه ومسك شعرها وقربها منه وقال:امو”تك واخلص منك ولا اعمل ايه ها وزقها بعيد عنه وقعت فى المياة وصرخت
صهيب بص لها وهى مكنتش عارفه تطلع ولا تاخد نفس سابها ودخل جوة
صهيب:اطلع شوف البت اللى اسمها نور

 

 

مارد طلع ولقى نور مستسلمة للمياة وجسمها سايب شالها ودخل جوة وقال:البت ما”تت يا زعيم😱😱
سيلين جت تبعده عنها فضل نايم ومسك أيدها وقال:متسيبينيش انتى كمان أنا عايزك
سيلين:فيه فرق بين الحب وانك تبقى عايز حاجه شكلها حلو وتمتلكها وانا مش عايزة ابقى الحاجه الحلوة اللى تمتلكها ولا تبصلها اساسا
رعد قام وقعد وقال:أنا فعلا حبيتك
سيلين:وانا بكر”هك لو عندك د”م طلقنى
رعد اتعصب وفجاة سمعوا صوت زعيق و
تفتكروا هيحصل ايه

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *