رواية حب لن يموت الفصل العشرون 20 بقلم رحمة العواني
رواية حب لن يموت الفصل العشرون 20 بقلم رحمة العواني
رواية حب لن يموت البارت العشرون
رواية حب لن يموت الجزء العشرون
رواية حب لن يموت الحلقة العشرون
شفها مع احمد في وضعيات وصور مش مناسبه تماما ان حد يشوفها وكان بيراجع تريخ الصور كلها اكتشف ان في صور ليهم لما كان هو جوزها وقتها فهم ان هي كانت بتخونه مع احمد وانها نزلت ابنهم علشان احمد
جاسر: يا بنت الكل*لب
حس جاسر قد ايه انه كان مخدوع فيها وانها اول وحده حبها ومكنتش قد الحب ده كان مستغرب جدا ازاي عرفت احمد اصلا وايه اللي وصلهم لبعض في وسط زحمه افكاره دخلت عليه صبا
صبا كانت زعلانه ومضايقه منه وحسه انها مخنوقه من اللي حصل شافت صبا جاسر كان اعصابه مشدوده ومخنوق ولا كائنه شايل هموم الدنيا كلها فوق راسه
جاسر لحظ وجود صبا تعالي عايز اتكلم معاكي شويه
بصت صبا عليه ومتكلمتش
جاسر بتعب : تعالي يا صبا بقولك
صبا: نعم عايز ايه
فجأه بان عليه الحزن اكتر تخليلي بعد ما عملت كل ده جايه ب ابن شاكك ان هو مش ابني وخانتني مع الكلب اللي اسمه احمد
صبا بتبريق: نعم احمد مين
جاسر: هو في غيره يعني
صبا كانت مصدومه من اللي سمعته من جاسر
عدي اسبوع والامور كانت متوتره بسبب اميره وراح جاسر وعمل تحليل ليه و لي ابن اميره وزي ما اتوقع مطلعش ابنه وكان جاسر مخنوق من اللي بيحصل راح جاسر للمحامي واتإكد ان قضيه الخلع مشيت وفعلا خلعته امال هي ليه قالت كده
جاسر: هي دي فيها كلام اميره طماعه ديما واللي معها مش بيكفيها ماشي يا بنت الكل*ب انا هوريكي
رن فون جاسر نفزته اللي قولت عليه
حاسر من الحراس ايوه يا بشا كله جاهز
جاسر: انا جي حالا
وفعلا جاسر كان بيجهز علشان ينزل
صبا هو انت رايح فين
جاسر رايح مشوار وجي
صبا: حاجه تخص اميره
جاسر صبا سبيني في حالي دلوقت
صبا لا يا جاسر مش هسيبك تنزل اصلا
جاسر صيا ابعدي عني ربنا يهديكي
صبا مسكت ايد جاسر: لا لا
جاسر بعصبيه: سيبي ايدي
صبا بتحدي: لا
من كتر الشد والضغط النفسي اللي كان في جاسر زق صبا ع الارض بصتله صبا بحزن تدموع
قرب منها جاسر بسرعه وشلها
جاسر انا اسف يا حبيبتي حقك عليا
كانت صبا بتعيط بحزن رفع جاسر رسها ليه براحه وقرب منها
جاسر انا حاسس ان مضعوط الفتره دي حاسس ان تايه حاسس ان مش سليم يا صبا وضغطك عليا ده بيوترني اكتر
صبا انا بحاول اقف جنبك
جاسر حبيبي كفيا وجودك من غير اي حاجه
صبا مش لازم افهم طيب
جاسر انا نفسي مش فاهم
صبا حطت اديها ع وشه متخافش يا جاسر الامور هتعدي
جاسر بمشاكسه وغنزه: لا ما انا كده مش هنزل
صبا بكسوف: انزل يا جاسر خلاص بس…….
جاسر: متكمليش هجي احكيلك من غير ما تسالي
صبا حاضر يا حبيبي
نزل جاسر واول ما دخل المخزل لقها مربوطه ف الكرسي ومتبهدله
جاسر: فوقوهالي
الحراس رمه مايه عليها وفاقت اميره
اميره جاسر فكني يا جاسر
جاسر: يا بنت الكل*ب بعد كل ده عيزاني اسيبك
وضحك ضحكه سخريه
جاسر: بقي تضحكي علي جاسر يا اميره
اميره بخوف: انا اسفه يا جاسر فكني
جاسر: لا لا لسه حسابك مخلصش
اميره: انا انا معملتش حاجه
جاسر: اه اه عارف والولد اللي مش ابني ده ومعملتيش حاجه وخيانتك ليا ومعملتيش حاجه
اميره بخوف: لا لا ده ابنك
جاسر: انتي لسه هتكدبي تحبي اوريكي نتيجه التحليل
جاسر قرب منها وضربها بالقلم اتكلمي قولي اللي حصل وعرفتي الواطي ده ازاي
اميره بخوف: انا عرفت احمد وحبيته واحنا متجوزين وكنا متفقين ان ناخد كل حاجه منك
جاسر يا ولاد ال……
دخل البوليس ع جاسر واميره وقبضه عليها
جاسر انا قولت بدل ما اوس*خ دمي بوحده زيك ف يريحوني منك
ورجع جاسر ل صبا وحكلها كل اللي حصل
صبا: هو انت لسه بتحبها
جاسر قرب منها: القمر غيران ولا ايه
صبا: لا اكيد
جاسر بغمزه: واضح واضح
وقرب منها وووووووو
بعد خمس سنين
اتحبس احمد وبعد سنه من حبسه مات في المصاحه
واميره اتحكم عليها لسجن بسبب خياتها لجاسر
كان جاسر وصبا عايشين في سعاده وبيت دافي وحب
اسر: مامي مامي
صبا: قلب مامي يا حبيبي
جاسر: هو في قلب تاني غيري ولا ايه
قربت صبا من جاسر هو انا ينفع يكون في قلبي غيرك يا قمري انت
تمت بحمد الله