روايات

رواية حب دمر لي حياتي الفصل الثاني 2 بقلم عائشة محمد

رواية حب دمر لي حياتي الفصل الثاني 2 بقلم عائشة محمد

رواية حب دمر لي حياتي البارت الثاني

رواية حب دمر لي حياتي الجزء الثاني

حب دمر لي حياتي

رواية حب دمر لي حياتي الحلقة الثانية

كانت عائشه ترتدي بنطال لونه اسود وبضي من اللون الابيض فردت شعرفها علي ظهرها فدخلت عليها امها سما
سما/ادي انتي رايحه فين دلوقتي يا شوشو
عائشه/ رايحه اشوف رعد يا ماما وحشني اوووي ومشفتهوش بقالي كتير
سما وهي تشعر بالحزن علي ابنتها /طب يا حبيبتي متجبيه هنا يعيش معانا ليه بعداه عننا وهتخليه ادام عنيكي وتتطمني عليه
عائشه وهي تقول بغموض / انتي عارفه انا ليه بعداه عننا بس قريب اووي هيبقي جمبي هنا ومش هخليه يبعد عني تاني يا ماما
سما / طب يا حبيبتي هتنزلي كدا طب استني بباكي طب يجي وتروحو مع بعض
عائشه /مش هقدر يا اماما ويمكن ابات هناك علشان يكون في علمك تمم
سما / طب يا حبيبتي الي يريحك اعمليه بس ابقي طمنيني لما تروحي وخليه يكلمني علشان وحشني
عائشه /تسلميلي يا عسل من عيناي يلا باي
يما / باي يا حبيبتي
وانطلقت عائشه بسيارتها الي مكان بعيد في نفس الوقت كان فهد نزل من الشركه وذهب واستقل سيارته دون ان ياخذ حرسه ككل مره
كانت عائشه تسير بسيارتها حتي توقفت امام فله غايه في الروعه نزلت منها وتخذت تضرب الجرس حتي رات الخادمه تفتح لها الباب

الخادمه/ اهلا وسهلا يا هانم عامله اي
عائشه وهي تدخل/ انا الحمدلله وانتي عامله اي والاولاد وبعدين مش انا قولتلك بلاش هانم وكلام دا قوليلي عائشه علي طول
الخادمه /كلك زوق يا ها اوقفتها عائشه وهي تقول تؤتؤ عائشه بس
الخادمه /بابتسامه الحمدلله يا عيشه اوقفها عن الكلام صوت طفل في غايه الروعه نزل من علي السلام وهو يقول
رعد /ماااااااامي
عائشه ببتسامه مشرقه اظهرت غمازاتها
حبيبي ماااامي رعد وحضنته بقوه وهو بادلها الحضن
رعد /ماما وحثتيني اووي ليه اتاخرتي عليه انا زحلان منك اوووي
عائشه وهي تتاسف ايفه يا روحي مش هتاخر عليك تاني بس هي نانا الي اخرتني سوري بقا قولي بقا عامل اي يا بطل وعامل اي مع سنيه
رعد بحب الحمدلله يا مامي كويس وطنط سنيه كويسه اوووي وانا بحبها اوووي
عائشه بمشاغبه /امممممم يعني بقيت بتحب سنيه اكتر مني لا انا زحلانه منك اوووي ومث هصالحك خالص مالص
رعد وهو علي وشك البكاء لا والنبي يا مامي انا بحبك اوووي واكتر من سنيه بليز متزعليش مني انا والله مش قصدي ازعلك خالص انا اسف جدااا بس والنبي ماتزعلي
عائشه وهب ايضا علي وشك البكاء من اجل صغيرها /خلاص يا روحي انا مش زعلان ولا حاجه انا كنت بهزر معاك يا قلبي ❤️ ☺️

رعد ببراءه / بجد يا مامي يعني مش زحلانه
عائشه لا يا روحي مش زحلانه ولا حاجه بقولك اي انا جعانه تيجي ناكل
رعد هيييييي وانا كمان جعان يلا بينا
الخادمه لعائشه اعلمك اي يا عائشه
عائشة /لا ارتاحي انتي انا هروح اعمل انا ورعدي اكل مع بعض
سنيه تمم يا عيشه لو عزتي حاجه انا موجوده
عائشه بضحك تشكرات تشكرات يلا يا رعدي نعمل اكل مع بعضنا
رعد يلاا يا مامي

في قصر الانصاري كان يجلس وهو ينظر الي زوجته ويقول اخيرا يا حبيبتي عيشه هتيجي هي وعلتها بعد غياب كتير اخيرا
زوجته سمر وهي تشعر بالفرحه / بجد يا حبيبي هتيجي وهتجيب ابنها ولا لا
الانصازي بحيره /معرفش بس ياريت تيجيبو معاها
سمر/ يارب ثم اكملت حديثها وهي تنظر اليه
امال فهد واسد مكلمتش خد منهم
الأنصاري / اسد في مهمه علشان كدا ما اتصلتش
اما فهد هبقي اكلمه بكرا
سمر /طيب يا حج هروح اشوف البنات خلصت عمل الوكل ولا لسه.
الأنصاري /طيب ابعتيلي محمد علي المكتب
سمر / طيب ياا حج

نروح عند اسد
كان اسد يخرج من مكتب اللواء حتي صدم في احد
اسد انا ادي ازيك يا زين عامل اي
زين وهو صديق اسد منذو الطفوله
زين / بخير الحمدلله يا اسد مالك يا بني عامل زي الوليه المطلقه
اسد / علي الاقل مش هبقي الوحدي يا خفيف عندي مهمه جديده وانت معايا
زين بلطم / احي هو انا لحقت انا لسه خارج من مهمه اروح واحده تانيه وربنا دا ظلم
اسد وهو يتفاداه /عمتا خلاص احنا هنطلع المهمه دي وهطلب اجازه علشان عاوز انزل البلد
زين بحب اخوي / بجد يا اسد وهتروح تطلب ايدها ولا اي
بـہٰـ̨̥̬̩ـقـہٰـ̨̥̬̩ـلَمـہٰـ̨̥̬̩ـيـًٌٍّ̨̥̬̩ـ عـہٰـ̨̥̬̩ـآﮯشـہٰـ̨̥̬̩ـهّ مـہٰـ̨̥̬̩ـحـہٰـ̨̥̬̩ـمـہٰـ̨̥̬̩ـدٍ
اسد /ان شالله يلا بينا علشان ورانا شفل كتير
زين/يلا بينا
وذهبو الي مكان عملهم.

استوووووووووووب
نسيت اعرفكو بالمزز بتوعنا
اسد احمد الانصاري شاب في مقتبل عمره وسيم عنده ٢٥ سنه يتصف بالمرح والحب ويحب صديه زين ويعتبره مثل اخاه الكبير سريع العصبيه لكنه ذو قلب طيب
💞 💞 💞 💞 💞 💞 💞 💞 💞 💞 💞 💞
زين الكيلاني شاب في مقتبل عمره لديه ٢٦ سنه وسيم ذو جسم رشيق يحب صديق طفولته اسد ويعتبره مثل اخاه يعيش مع اخته ووالديه يتصف بالهدوء والحب وحاد الذكاء يكره التحدي ومن يتحداه يكون قد بدا عداد عمره
💞 💞 💞 💞 💞 💞 💞 💞 💞 💞 💞 💞
تمم كدا الشخصيات فل الفل نكمل القصه
💞 💞 💞 💞 💞 💞 💞 💞 💞 💞 💞 💞
نروح فله السيوفي
سماوهي في المطبخ وتعد الطعام كان محمد زوجها دخل واحتضانها من الخلف
سما بشهقه / يلهوي حرام عليك دا انا كنت هروح فيها
محمد/ بعد الشر عنك يا قلبي ❤️ حبيبي عامل اي
سما بحب / الحمدلله تمم وانت عامل اي
محمد /كويس الحمدلله امال فين والبنات
سما بتنهيده / عيشه راحت لرعد
/شهد في اوضتها
/اينور بتذاكر
محمد بحزن /عائشه هتفضل لامتا مبعده ابنها عننا متجيبو هنا ومتخفش من حاجه دا هنا هيكون امن له وليها
سما لحزن هي الاخري /والله قولتلها خليه هنا قلتلي قريب بس مش عارفه بتخطط لايه
محمد / الي يجيبه ربنا خير انا رايح ارتاح شويه
سما /مش هتاكل
محمد /ودي تيجي بردو ازاي هغير واجي ونادي البنات
سما /تمم وانا هروح

عند فهد كان ينظر الي صوره سنين عدت ووانا حبك لسه في قلبي اااااااااااه يارب يارب والله مبقتش قادر خلاص تعبت والله تعبت 😭😭😭ونا بدور عليها ومش لاقيها ليه يارب ليه كدا انا كان غصبن عني يارب انت الي اعلم بياا ااااااااااااه وسقط منهارا في الارض

نروح عند عائشه كانت عائشه تلعب وتمرح مع طفلها في المطبخ بالدقيق وكانت ضحكاتهما ترن في ارجاءالفله
عائشه /ااااه خد وخد دي كانت تحدف عليه الدقيق
رعد /هههههههههههههههه اااااه
وهكذا قصو بعض الوقت في المرح واللعب
عائشه وهي تحدث رعد
عائشه/يلهوي لو سنيه تشوف احنا عملنا اي هتولع فينا ههههههههههه
رعد بضحك /ادي يا ماما انتي بتخافي من طنط سنيه هههههههههه
عائشه وهي تلوي شفتيها /لا انا مش بخاف من حد بقولك اي متيجي ننظف المكان
رعد /يلا يا مامي
وهاكذانظفو المكان واكلو وذهبو الي غرفه بالاعلي

كانت عائشه تتحدث مع رعد فقطع حديثهم رنين هاتف عائشه
عائشه/ الوو
شخص / ازيك يا بت عامله اي يا جزمه بطلتي تسالي يعني ها نسيتيني خلاص وبعدين بكلمك امبارح مردتيش ليه
عائشه /طب اهدي شويه يا حجه انا اقدر انسي قلبي ها قولي كدا وبعدين امبارح كنت بكلم انا والبنات فمجمعش معايا انك. كنتي بترني
ايه /طيب يا اختشي عفونا عنكي المرادي المره الي جايه مش عارفه هيبقي موقفك اي
عائشه /طيب يا اختشي
ايه /امال فين عمي ومراته واختوتك التانين
عائشه /لنا مش في البيت ووووو
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

عند سما بعد ما خلصو الطعام وانتهو ذهب سما الي جارتهم ام يعقوب
سيده مامت يعقوب. اهلا اهلا يا سم سم عامله ايه
سما الحمدلله يا سوسو وانتي عامله اي ويعقوب ووالده
سيده /الحمدلله كويسين
سما / بقولك يا سيده يعقوب قلي انك كنتي عوزاني هو في حاجه ولااي
سيده / اه يا حبيبتي بصراحه هو………
سما بندهاش…….

يتبع ….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا 

لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على (رواية حب دمر لي حياتي)

اترك رد

error: Content is protected !!