روايات

رواية هوس الحورية الفصل السابع 7 بقلم أسيل باسم

رواية هوس الحورية الفصل السابع 7 بقلم أسيل باسم

رواية هوس الحورية البارت السابع

رواية هوس الحورية الجزء السابع

رواية هوس الحورية الحلقة السابعة

بص وراااءه بخووف وهو ببلع ريقه بتوتر…..
عمرو وهو بيجز على أسنانه ” بقى ااانت ي “””” ال هتدلع مراتي
عمرو اسمعني انت فااهم غلط انااا…
وقبل مايكمل كلامه كان بقى ذي التور ال هايج ه”جم عليه بكل قوته لحدماا رجال الامن حاولوا يبعدوا عنه
عمرو وهو بينهج ” سيبوني عليه ابن ال*****
بعدها بصلها لقاها منهارة راحلهاا ومسك كتفها بين اديه
واحد حب واحدة واتجوزهاااا اي الغلط في كده بس
للاسف احنا في مجتمع متخلف جدااا وهتطلعوا في جوازتنا ستين عيب بس مش بيهمني غيرهاا وبس
لاني بحبهاا بصدق وهي كمان بتحبني فمش هنحط اي اعتباار للتخلف ده ونعيش حياتنا
واااانت ي زيااد باشاا اوعى المح طيفك بس معدي جنب مكان تكون مراتي فين لاني هنس’فك

 

 

 

 

وخذ مراته المنهاره واخته وخرجوا وزياد بيتوعد له بالانتقام
زياد. ” بعدما خذت الضرب ده كله اقل حاجة اني اقضي مع مراااتك ليلة تعوضني وتدلعني
……
دخلوا البيت
عمرو بهدوء ” ادخلي معهاا ي ملك وحاولي تهديهاا
ملك وهي بتسحب حور لفوق. ” حاضر.
ااانت بس اهدى تمام
أشار لها تدخل وهو دخل أوضة المكتب وبقى ذي الأسد الجريح يمشى ويجي لحدما اتصل بصحبه
انت فين. ي زف””””” ت تعالا حااالا
ميهمنيش فرق الوقت ال اعرفه عايزك مزروع قدامي
عارف انه صعب عليك بس تعالا انا لله محتاجك جنبي
اااي هتسبني لوحدي في المتاحة دي
اوكيه … وعايز اطلب منك حاجة……….
……..
ملك بحزن ” خلاص ي حبيبتي اهدي وكل حاجة هتتصلح
حور ” مفيش حاجة هتتصلح طول مااحنا متجوزين
انتي عارفة فرق السن ال بينا ي ملك دوول ١٥ سنة
ملك بحزن ” مش سبب على فكرة
حور ” عارفة ي ملك
بس انا بداءت احس انه اخوكي ….

 

 

 

 

دخل عمرو وكمل عنهاا. مجنو** ن
بصتله بخوف هي وملك
ملك بتاتت ” لا اكيد هي متقصدش
عمرو بهدوء. ” السواق برااا مستنيكي تروحي البيت
خرجت ملك وراحت بيتها وتركت الحورية بين يد يه
قعد عمرو بهدوء. “” ااي سكتي ليه
حااسة اني مجنون. وتصرفاتي مش تصرفات انسان طبيعي
مردتش ترد عليه قااام قربلهاا جامد لحدما هي اتخضت
عمرو بهيام. ” طبعا اناا عندي حق اتجنن واكتر من كده بكتير
هو ال يشوفك ويحبك ميبقاش مجنون ي بنت مهاب
اتاثرت حور من كلامه ومن نظراااته
عمرو بهدوء وكانه بيكلم طفلة ” بصي ي نور عيوني
احنا دلوقتي زوج وزوجة برغم من ظروف زواجنا كانت ااي
عايزك تفهمي اني بحبك واكيد حسيتي بكده
انتي كل ال عليكي سيبيلي فرصة احببك فيا ذي منا بحبك واكتر ي قلب عمرو انتي
حور بصدق. ” انا واحدة ملهاش خبرة في الحب
لا عمري حبيت ولا في حد حبني
عمرو بلهفة. ” بجد. …طب كرم

 

 

 

 

حور ” كرم هو اخويااا وهو عارف اني مش بعتبره غير اخويا
وجواازنا عمي هو ال حدده غير كده هو بحب واحدة تانية ..واكيد وافق يتجوزني لانه خاف يقول لعمي ليقلب عليه
مسك يدها بحب ” انااااا مستوعب انك لساا صغيرة ومبتفهميش بالحاجات دي……
حور بغضب محبب ” بس انا مش طفلة انا عمري ٢٠ سنة
عمرو بتوهان ” بجد. واااي كمان احكيلي
حور. ” بص ي سيدي
وبدأت تحكيله وهو مكنش مركز غير مع حركة شفايفها وتعبيرات وجهها
مقدرش يمسك نفسه اكتر من كده وقام هجم على شفايفها
وهي مصدومة تحته….
……..
وصلت ملك و دخلت بهدوء عشان امها متصحاش
ماالساا بدري ي هااااانم
ملك بتوتر. ” حبيبتي انتي لساا صاحية
سارة ” وانام ازاااي و اولادي مش عارفة حالهم ااااي
قولي ال حصل مع زياااد ده كااان اااي
ملك. ” وانتي ازااي عرفتي
سارة. بسخرية. ” ومين معرفش فضيحة ابن الصياد
دي مصر كلها عرفت بال حصل

 

 

 

 

صور اخوكي مغرقة ال سوشال ميديا هي والشحاتة مرااته
وحتى ماشاء الله انتي كمان ظاهرة فيه
ملك بتوتر. ” انتي عارفة ي ست الكل كلهم بحبوا يكبروا الموضوع ويعملوا منها قصة يومان تلات وتتنسى وكان شي لم يكن
سارة ” ده لمااا يكون الموضوع بيتعلق بحد عادي
بس ابني اناا مش عااادي ي هانم
بس انااا هصلح المشكلة دي من جزورها استنى علياا
ملك لنفسها. ” ي خوفي منك ي مااامي
ملك. ” طب تصبحي على خير ي حبيبتي
دخلت ملك اوضتهااا استحتمت وخرجت بعدما بدلت لبيجامة. رقيقة نص كم وشعرها نازل على جنب مبلول وبتنشف فيه شافته هو بذااااته ذي ماهو متغيرش نايم على سريرهاا ومتنح في جمالها
جاءت تصرخ بس كمم بوقها
ولا صووووت فااااهمة ولا صووووت
هزت راااسها بنعم بعد ايده عن بوقهاا وهو مركز في تفاصيلها
ملك بتوتر وهمس. ” انت رجعت امتى
هو بعشق. ” لسا واصل من ساعة وقلت اول واحدة لازم اشوفهاا
ملك. بحزن. ” رجعت ليه
عااايز استقر هناا بقى ….مع الانسانة ال بحبهاا
ابتسمت بحزن ” واخيرا الدنجوان ايهم باشاا قرر يستقر ويتجوز ويعمل عيلة لا مبروووك ي ااابيه
قرب عليهاا جااامد وهو بيقولها. عقبااالك…. ي روح اابيه
ملك بتحدي. ” قريب ان شاءالله
ضحكلها. وكأنه قراا افكارهااا بصتله بغيظ

 

 

 

 

بتضحك على ااااي حضرتك
لمس على شعرهااا بحب ” عليكي انتي طبعاا ي عمري
فاكرة نفسك حرة عشان تعملي ماابدالك بس للاسف انتي متعرفيش انه نفسك مبقتش ملكك ي ملك
ملك بغضب. ” يعنى اااي الكلام ده
بعد عنهااا وقالهاا هبقى اقولك في يوم تاااني
وجاااء يروح بس رجع تاااني وقف قداااامهااا
ايهم. ” كنت هنسى
وجاءت تساااله بس هو استولى على شفايفهاا وهي مصدومة
فضل يبوسها لوقت طويل وبعد عنهاا وهي تقريبا فاقدة الوعي ومش حاسة بحاجة باسها من خدها بلطف وخرج
ملك بعدماا استوعبت ال عمله. ” اااايهم…….

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقرءاة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية هوس الحورية)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *