روايات

رواية وجع لا ينسي الفصل السايع 7 بقلم رحمة العواني

رواية وجع لا ينسي الفصل السايع 7 بقلم رحمة العواني

رواية وجع لا ينسي البارت السابع

رواية وجع لا ينسي الجزء السابع

رواية وجع لا ينسي الحلقة السابعة

وفعلا جه المأذون وكانت اسيل بتعيط بكل الم ع اللي بيحصل
سامر بصوت ضعيف جدا يكاد ان يسمع بس اسيل سمعته: متوفقيش يا اسيل
اسيل بدموع: مبقاش ينفع يا بابا لو رفضت ممكن اخسرك
وفعلا جه المأذون واتجوزه وكانت اسيل بتعيط من قلبها ع اللي بيحصل
فهد بجبروت: قولتلك ان هحرق قلبك ع عيالك قبل كده مصدقتنيش بس اوعدك ان هبعتهالك جثه مش بس هحرق قلبك عليها.
سامر بتعب وخوف ع بنته: مدخلش عيالي في الموضوع يا فهد ملكش دعوه بيهم
فهد بعصبيه وانفعال: وانت ليه مقولتش لنفسك كده لما دخلت ابني ومراتي ف الموضوع علشان متوفقش ع الصفه
سامر: انت فاهم الموضوع غلط يا فهد مش انا اللي عملت كده
فهد بعصبيه: انت هتكدب وانا شايفك بنفسي
فلاش
فهد ابعد عن مراتي وابني انت فاهم

 

 

 

 

المجهول: لو لسه عايز مراتك وابنك يبقي لازم توافق ع صفقه سالم الهواري وتيجي لوحدك ع العنوان اللي هبعتهولك
فهد: لو ابني او مراتي حصلهم حاجه مش هسيبك
الخط قفل فجأه
شاف فهد العنوان وعرف العنوان و رن فهد ع سامر وكان في الوقت ده شريكه ف الشركه
فهد: وافق ع صفقه سالم الهواري
سامر: ازاي يا فهد بيه انت عارف الصفقه دي كويس وانها هتكون ضرر للشركه كلها
فهد بعصبيه: بقولك لازم توافق
سامر: الشركه كده……………
وفجأه فصل فون فهد
فهد وهو بيخبط ع المكتب بعصبيه: لا لا
ونزل فهد بسرعه من الشركه وراح ع العنوان
في الوقت ده اتبعت رساله ل سامر لو عايز تلحق شريكك ومراته تعاله ع العنوان ده ولو مجتش هنقتلهم
سامر: يا ابن الك*لب علشان كده فهد كان عايز اوافق ع الصفقه

 

 

 

كان سامر بيرن ع فهد زي المجنون وكان فونه مقفول ده اكدله ان فعلا ممكن يكون ف خطر او في حاجه جري سامر ع العنوان اللي اتبعتله
وفعلا وصل كان عباره عن مكان مهجور وكله مصانع مهجوره واشبه بالصحراء وفجأه شفهم ف مصنع من اللي حواليه دخل سامر ومعاه المسدس بتاعه
لقي حد من وراه نزل المسدس ده
وشاف قدامه بنت مربوطه وعلي وشها اثار كدمات وشاف فيها بنته حتي بعد كل الكدمات اللي في وشها دي وقرر انه يدافع عنها كأنها بنته
رفع سامر المسدس ع الشخص ده وفجأه لقي كل الحرس موجهين اسلحتهم عليه وواحد فيهم وجه المسدس ع نور
نزل سلاحك بدل ما اقتها
وجه سامر مسدسه ع الشص ده علشان يضربه فجأه خرجت طلقه من الشخص ده ع قلب نور واختفي الشخص ده بعدها وصل فهد وشاف سامر وهو موجه السلاح اتجاه نور ونور بتنزف
فهد بجري : نور نور لا متسبنيش لا
بس كانت نور فرقت الحياه وقتها
شلها فهد بصراخ : نور متسبنسش
واضرب سامر طلقه ف كتفه والحراس كانه يضربه ف رجاله سالم
بااااك

 

 

 

 

فهد بعصبيه: انا شوفتك بعنبيا وانت بتضربها ونفس والطبيب الشرعي قال ع نوع السلاح وده نفسه سلاحك يا سامر بيه
سامر: انا هقتلها ليه
فهد بعصبيه: علشان الشركه مثلا
اسيل بصراخ: وانا مالي بكل ده بتاخدني بنزبها ليه
فهد مسك اسيل من درعها : انتي بقي اللي هحرق قلبه عليكي خصوصا ان عرفت قد ايه حبه ليكي عن باقي اخواتك كمان
اسيل بإلم : سيب ايدي يا فهد
فهد وهو بيلعب بإعصاب اسيل
فهد: ماكس
كان كلب غير التاني تماما كان اضخم من التاني وشعره كان كتير جدا ومنظره كان مرعب
اسيل بخوف من الكلب انت قولتلي انك هتبعده عن بابا لو اتجوزنا
فهد: اعتبري كان كلام
اسيل بخوف لا انا مكنتش بتكلم مع عيل
فهد بعصبيه: انا هوريكي العيل ده وفجأه

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية وجع لا ينسي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *