رواية مهرة الرحيم الفصل الحادي عشر 11 بقلم شهد أحمد
رواية مهرة الرحيم الفصل الحادي عشر 11 بقلم شهد أحمد
رواية مهرة الرحيم البارت الحادي عشر
رواية مهرة الرحيم الجزء الحادي عشر
رواية مهرة الرحيم الحلقة الحادية عشر
مهره. اخوك رحيم عايز يتطلع بس لازم يتحايل عليا اكتر علشان أطلعه هروح البس لبس حلو أكده واتشيك خلي كل اللي في القسم هناك يقف علي رجله واخوك مش هيعرفني وأروح اتكلم معاه وسيب الباقي عليا انا هعرف اتعامل معاه اصل الرجاله بعيد عنك بتجري وراء اي بنت حلوه وانا مهره ي مالك 😉 وبما اني حا،مل وشكلي اتغير شويه وطبعا للاحسن 😎 واخوك مشفنيش بقاله شهرين ف ممكن ميعرفنيش هو مش بالضبط هو هيشبه عليه ويقول هيا دي مراتي مهره وهخليه يتحايل عليا علشان أطلعه و اهدده اذا طلع وعمل معاي اي حاجه معاي ورقه بعدم التعرض وهس،جنه تاني والمره دي بلا طالعه وكمان هطل،ق منه وهاخد ابني وامشي ومش هخليه يشوفه ولا يلمحه حتي
مالك. بصدمه 😳 من تفكيرها
مهره. مالك ي ولا ي مالك اتصدمت ليه أكده هو انا قولت هقتله ولا اي هههههه
مالك. ههه لا بس خوفت علي نفسي مش اكتر
مهره. ي ولا متقلقش انت اخوي برضوا ههه يلا علشان هتاجي معاي عايزاك ي ولا ي مالك متشيك أكده عايزاك ولد احليوه أكده وانا هروح اجهز وهبهرك ي مالك.
مالك. طيب وراح يجهز ومهره كمان.
مهره. راحت وطلعت فستان ورفعت شعرها ديل حصان وحطت مكياج خفيف ولبست نظاره شمسيه وكانت بط،ل
وبعد ما جهزت ولا ي مالك انت فين
مالك. اول ما شافها تنح وقال انتي مين وصفر وقال بت ي مهره تعالي شوفي فيه موزه اهنه وقرب منيها وقال الا هو البط،ل مين
مهره. مالك ي مالك انا مهره اختك ومرات اخوك
مالك. اي ده بجد ده الولا رحيم معمي في عيونه بقا يعمل أكده في الجمال ده كله ده انا لو منيه مش هطلعك من البيت ولا اخلي حد يشوفك هخليكي زي تحفه فنيه في البيت ده مش مقدر الالماس اللي معاه
مهره. ومن امته واخوك بيفهم اصلا 😒😒 يلا ي ابني خلينا نمشي.
مالك. اخدها وراحوا القس،م مهره كانت ماشيه بكل ثقه وكبرياء وكل اللي كان موجود كانوا بيبصوا عليها وكانت لبسه هيلززز وكان بيخبط في الأرض كل ما تمشي وراحت طلبت من رئيس القسم انها تشوف مالك والشرطي وصلها وهيا قالت ليه يسبهم مع بعض شويه لوحدهم ومالك كان مستنيها قريب من الزنزا،نه علشان لو حصل حاجه.
مهره. بصت علي جوه الزنزا،نه وبصت علي رحيم وقالت رحيم
رحيم. بص علي اللي بينادي عليه وقال وهو بيشاور انا
مهره. اومال انا رحيم. انتي مين
مهره. شكل القاعده اهنه نستك مراتك ي رحيم انا مهره
رحيم. بصدمه 😳 مهره وقال بقا انتي مهره وعمله في نفسك كده ليه وسمع واحد معاه في الزنز،انه دي بطل مين دي ي رحيم
رحيم. اخرس يلا وانتي يلا طلعيني خليني اطلع من اهنه
مهره. تؤتؤ انا مضمنش لما تطلع تعمل معاي اي فبقول خليك قاعد اهنه احسن
رحيم. بعصبيه انتي بتقولي اي عادددد انا مضيت ليكي بعدم التعرض وكمان وخده علي قلبك البيت عايزه اي تاني
مهره. اصل مش واثقه فيك ي رحيم بس رغم كده هنتفق علي شويه اتفاقات علشان تطلع قولت اي
رحيم. بعصبيه خفيفه شروط تاني ي مهره اخلصي وطالعيني
مهره. ده اللي عندي. رحيم. اخلصي قولي اي الشروط دي
مهره. طبعا انت ماضي علي عدم التعرض وانت عايز تطلع من اهنه بس انا مش واثقه فيك انك لما تطلع متعملش اللي عاملته معاي مره تانيه ف انا بقولك اهو ي رحيم قسم بالله لو طلعتك وعملت معاي اي حاجه ل،هبلغ عنيك ومش هطلعك لو عملت اي وهطل،ق منيك وانت هتتحب،س وهاخد ابني وامشي من البلد كلها بعد ما ابيع البيت علشان اقدر اصرف علي
نفسي وعلي ابني وهخليك تندم ي رحيم ومتفكرش انك لما ترجع هتلاقي مهره الضعيفه اللي كانت بتسكت ليك علي اللي بتعمله معاها لا انا مهره وحده تانيه خالص انت متعرفهاش واللي بس بيعمل تصرف مش بيعجبني بدفعه الثمن غالي وانت شوفت عملت فيك اي ومعنديش مانع اعمل اكتر من أكده انا مش كنت هطلعك بس علشان خاطر ابني اللي لسه ما اتولد وعلشان خاطر ابوك ،،، اخوك قولت اي ي رحيم هتمشي عدل معاي ولا هترجع اهنه مره تانيه !؟،
رحيم. لا مش هعملك حاجه انا عايز اربي ابني واكون معاي انتي متخصنيش ي مهره احنا مش متفاهمين مع بعض بس هنعيش مع بعض علشان ابني انا مش عايز منيك حاجه انا عذبت،ك وانتي اختي حقك و زياده يبقا خالصين
مهره. بصدمه 😳 انت رحيم وبتكلم جد كلام رجاله يعني
رحيم. ايوه انا رحيم وكلام رجاله ي ستي طالعيني بقا
مهره. ولا ي مالك قول لل الضابط ياجي يطلعه
مالك. حاضر ي مرات اخوي انت تأمريى
رحيم. بصدمه 😳 بقا ده مالك بيسمع كلامك انتي
مهره. اومال 😎 ده انا مهره يلا ورايا
رحيم. نعم ي اختي. مالك. اهدي ي باشا ولا حابب ترجع تاني. رحيم. لا خلاص وراها وراها 😒
وهما ماشين كان فيه ناس بتطلع عليها بإعجاب رحيم راح ومشي جانبها وشويه وراحوا البيت
ابو رحيم. نورت بيتك ي ولدي شكرا ي مهره ي بنتي انك طالعتيه
مهره. العفو ي عمي وهيا ماشيه علي اتفاقنا ي رحيم وطلعت.
ابو رحيم. اطلع ارتاح ي ولدي رحيم. حاضر ي ابوي
وطلع علي الاوضه بتاعته. ومالك. كان خرج من البيت.
وفجاه.رحيم سمع صوت صريخخخخ
ي ترا اي الصريخخ ده ومين اللي بيصرخ هتعرف في البارت الجاي ،🤔🤔🤔🤔
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية مهرة الرحيم)