روايات

رواية خدعة دمرت حبي الفصل الثاني عشر 12 بقلم جاسمين محمد

رواية خدعة دمرت حبي الفصل الثاني عشر 12 بقلم جاسمين محمد

رواية خدعة دمرت حبي البارت الثاني عشر

رواية خدعة دمرت حبي الجزء الثاني عشر

خدعة دمرت حبي

رواية خدعة دمرت حبي الحلقة الثانية عشر

الصبح
روح فتحت عنيه وفضلت تتقلب
روح: انا فين وبتبص جمبها لقت احمد نايم جمبها
روح بصوت عالي انت بتعمل ايه هنا وانا اي جابني هنا
احمد: اهدي طيب وانا افهمك
روح: هتفهمني ايه واي جابك جمبي
احمد: لم اغمي عليكي انا جبتك هنا والدكتوره كشفت عليكي وبيبص لقها بتبص علي لبسها
احمد علي فكرا يارا اللي غيرت ليكي البس مش انا عشان متتكلميش وفي حد اول مايصحها جمب جوزها تزعق بدل متقول صباح الخير الناس تقول ايه دلوقتي
روح ☺️يقولو اللي يقوله
احمد: ايو انا عايز الابتسامه دي متفارقش وشك ابدا حتي لو اي حصل واوعي بقا وانتي حلوه كدا حتي وانتي صاحي من النوم يخربيتك
روح: 😒لا والله
احمد: 😂😂والله
روح: مالكش دعوه طيب بي عشان مزعلكش ويلا قوم من جمبي

 

 

احمد: قايم اصلا عشان اجبلك تفطري والعلاج
روح: طيب
احمد وهو قايم بصوت واطي عشان يخليها تضحك ياخسارتك يااحمد بقا علي اخر الزمن انت اللي تجيب الفطاره لمراتك علي السرير
روح: 😂😂😂تستاهل محدش قالك تتجوزني
احمد: مانا لو اعرف كدا مكنتش اتجوزتك ياختي 😂😂
روح: احنا لسه فيه طلقني
احمد بصلها بصت غضب وطلع من الاوضه
روح: انا شكلي عقيتها اعمل اي
احمد: صباح الخير
حنان: صباح النور ياحبيبي
احمد: ممكن تجهزي اكل لروح ياماما
حنان: هي فاقت
احمد: اه
يارا: طيب انا هطلعلها
احمد: روحي
حنان: مالك مدايق ليه
احمد: لا مافيش حاجه انا كويس ممكن عشان سهرت شوي بليل بس
حنان: تمام ادخل اجهزلك الاكل واجي
احمد: تمام
يارا: صباح الخير ياقلبي
روح: صباح النور ياحبيبتي
يارا: عامله ايه دلوقتي طمنيني

 

 

روح: الحمدلله تمام
يارا: طيب الحمدلله انتي متعرفيش احمد عمل ايه او كان حالاته كيف امبارح
روح: حصل ايه
يارا: انا بجد مكنتش اعرف انه بيحبك كدا خالص ده طلع بيموت فيكي
روح: احكي وخلصي
يارا: 😂😂حاضر بصي ياستي اول ماغمي عليكي جه يجيبك هنا بس ابوي وقفه وكان هياخدك منه وبقا يقول انك بتتفعلي المهم مرداش وزعق لابوكي وجابك وخلي دكتوره اللي كشفت عليكي ومرضاش يطلع ويسيبك فضل معاها وبعد مخلصت خلاني غيرتلك البس وهو طلع بر لحد ماخلصت وبعدين فضل سهران شوي وبعدين نام وموافقش ان حد ياخد باله منك غيرو هو
روح: احمد عمل كل ده
يارا: اه احمد بيحبك وفي حاجه كان بيعملها بس انا مردتش اقولك عليه عشان خلاني وعدتو اني مقولكيش علي حاجه
روح: اي هي
يارا: هتعرفي بس استني كام يوم وهو هيقولك لو سالتيها عشان هو مش هيخبي حاجه عليكي
احمد: خلصتو كلام
يارا: اه هات اوكلها انا
احمد: انزلي كلمي ماما
يارا: طيب
احمد؛: قعد وبدا يوكل روح وهي بصاله ومش بتنزل عينها من عليه
احمد : بصالي ليه كدا في حاجه
روح: لا مافيش حاجه انت مش بتاكل ليه
احمد: مش جعان
روح: وانا كمان كفايه ومش جعانه

 

 

احمد: انتي لسه مكلتيش حاجه لسه
روح: وانت مكلتش حاجه ان كلت انا هاكل
احمد: بس أنا مش جعانه
روح: خلاص وانا كمان
احمد: عارف انك دماغك ناشفه يلا كولي وانا هاكل
روح: اشطااا يلا
محمد: مش هينفع نسيبها تفرح في حياته وتسود وشنا انها راحت معا
_هو اللي خدها كفايه بقا وابعد وسيبها في حياتها
محمد: اسيبها مستحيل انا بكرها اصلا ومستحيل اسيبها في حياته
_طيب هو انت عايز تعمل ايه
محمد: هختفها منه وخليها تشوف ايام عمرها ما شافتها
_انت بتهزر في حد يخطف بنته
محمد: انا انا اصلا بكرها يلا بس جهز نفسك عشان احتمال نروح بكرا علشان نزوها ونشوف هنعمل ايه
_طيب سلام
محمد: سلام
احمد قاعد هو وروح مش بيتكلمو مع بعض خالص
احمد لقي تلفون روح بيرن بيبص لقي مازن
روح: الووو ازيك يامازن
مازن: الحمدلله انتي عامله ايه طمنيني عليكي
روح: انا كويسه الحمدلله
مازن: هو ينفع اجي اشوفك
روح: اه اكيد البيت بيتك
مازن: تمام سلام
روح: سلام
احمد: مازن جي فين
روح: جي يطمن عليه
احمد: ومخديش ازني ليه
روح: احمد متعصبنيش لو مش موافق انا ممكن اسيب البيت واقابله بر عادي
احمد بغضب لدرجه طيب ياروح انا سيبلك البيت واعملي اللي عايزه

 

 

روح: احمد استنا كلمني وهي قايمه وقعت احممممد احمد بيبص لقي روح واقعه جري عليه
احمد: انتي كويسه فيكي حاجه
روح: 😂😂اهد شويه دي وقعه صغير
احمد: لا والله😒😒وشلها عشان يرجعها مكانه علي السرير
روح: احمد انا اسفه علي كل كلمه زعلتك مني اسفه
احمد: انا نازل واخلي يارا تيجي تقعد معاكي
روح؛: بس انا مش عايزه حد انا عايزاك انت جمبي
احمد: انتي بتقولي ايه 😳😳
روح: 😂😂😂اقعد بقا ومتزعلش
احمد: 😂😂حاضر اقوم اغير البس عشان انا عارف اني مش هسلك معاكي
روح: 😂😂كويس انك عارف 😂😂
مازن: سلام عليكم
احمد: وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته اتفضل
مازن: ممكن اشوف روح
احمد: اتفضل
مازن: ازيك ياروح عامله ايه
روح: الحمدلله بخير يامازن انت عامل ايه
مازن: الحمدلله تمام
احمد: تشرب ايه
مازن: قهوه
احمد: يارا اعملي اتنين قهوه
يارا عملت القهوه وجت
يارا: اتفضل
مازن: 😳😳😳😳وقع القهوة عليه
احمد: مش علي مهلك
مازن: احمد مين الموزها دي
احمد 😒😒😒😒ناوي تطلع سليم ولا علي نقاله خليك هنا عقبال مجبلك لبس من عندي
روح: ناوي تموت هنا
مازن: انا عملت ايه
روح: الموزها دي اختو
مازن: الله المصلي على النبي بس موزها يابت

 

 

روح: لم لسانك طيب احسن متطلع علي نقاله
مازن 😂😂😂حاضر المهم في حاجه هقولهالك قبل ميجي خلي بالك من نفسك انا مش عارف ابوكي ناوي علي ايه
روح: ليه بتقول كدا
مازن: سمعتهم بيتكلم هو وعمك بس صوتهم عالي ومفهمتش حاجه ان وسمك كان في الموضوع
روح: تمام متقولش حاجه طيب قدام احمد احسن يعمل حاجه
مازن: تمام بس خلي بالك من نفسك
روح: حاضر
احمد: بتتكلمو في اي
روح: ها ولا حاجه
احمد: روح صح ابوكي جي هو وامك وعمك يزروكي بكرا
مازن وروح 😳😳😳😳

يتبع …

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على (رواية خدعة دمرت حبي)

اترك رد

error: Content is protected !!