روايات

رواية ملاك الجاسر الفصل التاسع عشر 19 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية ملاك الجاسر الفصل التاسع عشر 19 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية ملاك الجاسر البارت التاسع عشر

رواية ملاك الجاسر الجزء التاسع عشر

رواية ملاك الجاسر الحلقة التاسعة عشر

اسر بص جمبه لقى نور ملفوفه بملايه ونايمه وباين عليها التعب والارهاق والعياط كمان اسر مسك رايو جامد مش قادر يفتكر اي الي حصل وقام من مكانو قعد يلق القوضه وفهم انهم لسه في المستشفى فجأه نور فاقت وقعدت تعيط من الصدمه
الباب خبط فجأه نور شهقت ومش قادره تتخيل لو حد شافهم وضعها هيبقا اي
الي ورا الباب : دكتوره نور….
اسر بص لنور بسرعه
اسر : نور نور مش وقت صدمه حياتك المهنيه بصي وللاسف لقا هدومها متقطعه التيشرت بتاعها مكانش ينفع يتلبس خالص اسر جابلها التيشرت بتاعه وقالها البسي دا بسرعه انا هكون في الحمام جوه نور حاولى متفكريش في اي شيئ لحد مفهم اي الي حصل بالله عليكي ركزي كده
نور بدموع : ممكن تدخل عشان البس
اسر : حاضر
ودخل بالفعل نور قامت ووقفت وقالت ماشي جايه يا ياسمين تابعي الحالات وهسبقك وقامت لبست طبعا اسر مكانش عارف يعمل اي ملوش تيشرت واكيد مش هيروح من غيره
نور خرجت من الاوضه مطفيه واسر اتصل علي عمر
اسر: عمر مفيش وقت هاتلي طقم كامل هدوم وتعالالى عالمستشفى الى تمارا كانت فيها الغرفه رقم ٥٠٣ وبسرعهه ها
عمر بدون فهم: تمم جاي
**********************************

 

ملاك فاقت في حضن جاسر وكانت لاول مره تحس جوه حضنو بالخوف حاولت تفك نفسها من حصاره معرفتش
وهوا كان مغمض عيونه بس صاحى وكل شويه يضغطها لحضنو اكتر بتملك
فجأه جاسر حس بدموع ملاك بتنزل علي دراعه
جاسر بسرعه فاق وبص في وشها لقاها يتعيط
جاسر: ملاك في اي بصيلي هنا مالك
ملاك : انا كويسه بس انت وجعتني اوى
جاسر: ومقلتليش لي ؟
ملاك: حسيتك هتزعل او هتتعصب عليا فمرضتش
جاسر: عمرى مهكمل في شيئ يوجعك او يأذيكي عمرى وعمرى مهزعل لو انتى قلتيلي متعملش كده عشان موجوعه انا خاف عليكي من نفسي ياملام افهمي كده
ملاك ببإبتسامه : يعني مش زعلان؟!
قرب منها وباس شفايفها : لا مش زعلان حد يزعل من الكريمه بالقشطه دى هههههه
قامت وهي فرحانه دخلت خدت شاور
***********************
في شقه مازن وتمارا
مازن دخل عند تمارا من غير ميخبط وقرب من السرير لقاها لسه نايمه قرب من شعرها وبعده عن وشها برقه وبدأ يتأمل ملامحها
فجأه تمارا فاقت وبصتلو وقامت بسرعه : في اي؟؟!!!
مازن: اي؟!

 

تمارا: في باب بيتخبط عليه؟!!
مازن: تحبي اقزم اجبلك قسيمه الجواز؟!!!
تمارا بدموع: عارفه انى مراتك بس انا مجبوره و…
لحظه بس انتى مجبوره عليا!؟؟
تمارا: محدش خد رأيي جوزوني وخلاص
مازن: يعني انتى مجبوره عليا!!!!
تمارا : هااا لا معرفش
مازن : ها اي والله لتردى انتى بجد مجبوره عليا لا تمم خالص يلا نتطلق طالاما هي كده
تمارا : نتطلق!!!؟
مازن: اه نتطلق مش انتى مجبوره!!!؟
تمارا: طب منتا كمان مجبور !!
مازن: لي كان حد ضربني علي ايدى انا مش مجبور علي شيئ انا اتجوزتك عارفه لي؟؟
تمارا بغباء ؛ لي؟!
مازن : عشان حبيتك ياتمارا اه حبيتك في الفتره القصيره دى يمكن غلطتي في حياتك بس الغلط مش عيب.ولا حرام الفكره اننا نتعلم من غلطنا ومنكرروش انا حبيتك واوى حبيت تفاصيلك ملامحك قلبك طبعك كلامك كل شيئ
تمارا دموعها بدأت تنزل: بس انا وحشه يامازن لي تحب وتتجةوز واحده واحده وحشه زيي انت الف يتمنوك انا وحشه اوى يامازن وخاينه ولسه مكملتش حط صباعه علي شفايفها

 

مازن : هشسشش مسمعكيش بتقولى كده تاني فاهمه ماااشي
وقرب منها وشال صوبعه وبدأ يقرب منها براحه لحد مااخيرا وصل قدام هدفه بالظبط ونفسو يكمل واتشجع لما هي غمضت عيونها لمعني كمل وبالفعل انطبقت شفتاه علي شفايفها وكانت اول قبله بينهم وكأنه عطشان فقرر يروى عطشه كأنو محروم منها بقالو كتير كأنو كان مشتاق ليها من زمان كأنو مهاجر رجع لوطنه البوسه دامت حوالى ٥ دقايق من الحب الي تم اظاهره كان بيعاملها برقه شديده خوفا عليها وفجأه سابها لاحتياجها للنفس وقال : ها انتى لسه مجبوره عليا؟!
تمارا بكسوف وضحكه بسيطه: لا
مازن : طب الحمد لله تحبي تبقي مدام مازن السويفي قولا وفعلا؟!
ملاك ببآبتسامه : احب جدا
مازن العبببب بقااااا
فجأه مازن شالها وخدها علي غرفه النوم بتاعتهم هي كانت بايته في غرفه جانبيه ودخل وقفل الباب وهي كانت متوتره وخايفه حبه
مازن: مش عاوزك تخافي خالص ياحبيبي تمم انا جمبك
تمارا هزت راسها بمعني حاضر وحطها عالسرير وبدأ يفرض رجولته عليها ووو نسيبهم بقا عيييب
****************************
عمر راح لأسر المستشفي ودخل الغرفه بالفعل بس استغرب لما شاف نور معديه لابسه تيشرت اسر بس كذب عينيه
دخل لقي اسر قاعد بالشورت بس عسرير العيانين
عمر فصل ضحك

 

عمر: هههههههههههههههه اي دا ههههههههههه يخربيتك اي داههههههههههه
اسر قام ونتش منو الهدوم وبصلو بصه بمعني اخرسس ودخل الحمام وعمر مش فاهم اي شيئ بعد عشر دقايق خرج لقا عمر ماسك الفون وبيقلب في صور حنين
اسر: طب متسمع منها بدل منتا بتقلب في صورها كده
عمر: خليك في حالك قلي اي الي عمل فيك كده
اسر : بص صحيت لقيت نفسي هنا وحكاله عاللي حصل
عمر وقف وقال: احي يخربيتك انت نمت معاها!!!!؟؟؟؟؟؟
اسر؛ معرفش معرفش صحيت لقيت نفسي جمبها ولقيتها فاقت بتعيط
عمر: يخربييتك ين*عل ميت*ينك يااخي عملت كده ليييي
اسر: مكنتتششش فييي وعيييييي يااا ذفتتت اتهدددددد
عمر: لازم اناديها نعرف اي اللي حصل
اسر: اه ياريت
*****************************
بعد مده حوالي ساعه
عند مازن وتمارا
قام مازن واتفاجئ باللي شافه اي دا دا دم!!!!
دممم!!!!؟؟؟؟
تمارا ؟!!!!!
انتى بنتتت عذراء؟!!!!!!

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية ملاك الجاسر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *