رواية ملاك الجاسر الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم الكاتبة المجهولة
رواية ملاك الجاسر الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم الكاتبة المجهولة
رواية ملاك الجاسر البارت الحادي والعشرون
رواية ملاك الجاسر الجزء الحادي والعشرون
رواية ملاك الجاسر الحلقة الحادية والعشرون
اسر كلم نور وقالها: الف مبروك ياعروسه
نور اتصدمت ازاااااى!!!؟ انتا عملت اي؟!!
اسر: اجهزى يا نور وروحي البيت البسي احلى شيئ عندك وعاوزك اجمل البنات انا هروح البيت اجيب اهلي وجاي
نور : حاضر
اسر بالفعل روح البيت الكل اول مشافوه اتصدمو
جاسر: اسر انت هتتجوز مين وازاى وامتى ولى مقولتلناش انت بتهزر؟!!
اسر: علي اساس انك يوم متجوزت قلت لحد!!
جاسر: ظرووف خلتني اتجوززز انت اى حجتك
عمر رد بدل اسر لان اسر بدأ يتعصب وكان هيغلط: جاسر اسر بيحب نور ومش عيب وعاوزها حلاله انهارده قبل بكره علي سنه الله ورسوله ودى حاجه مش عيب ولا حرام وانا شايف انها مش غريبه عادى يعني
جاسر بتأفف : تمم ماشي قول لابوك بقا لانى مش جاي وابقو اتصرفو من دماغكو تاني ولحظه كده نور الدكتوره صح!!!؟
عمر: اااه هي
جاسر: تمم برضو مش جاي
ملاك خايفه تقرب من جوزها وتقولو يروحو وميكسرش فرحتو بس خافت
اسر: انت حرر متجيش وبرضو هتجوزها
عمر: بس يا اسر انت هتيجي يا جاسر لان ابوك تعبان وشكلو مش هيجى مش صح ياحاج
الاب: اه ياريت
اسر: لا تمم اوى كده محدش هيجى طب ودينى لهكتب عليها انهارده والباب يطلع جمل اللى حابب يجى يخرج حالا يجهز واللى مش جاي هيوفر برضو
عمر طلع وجاسر خد ملاك في ايدو وطلع وهوا متعصب
اسر بص لابوه : مش اول غلطه يا حاج افضل اغلط كتير انت حرر
الاب بضحكه: هههههههه انا ابوووك يلالا اوعا تكون نسيت نفسك انا بابا ههههههههه تربيتي يعني
اسر: اوس*خ تربيه يا حاج ونعمه التربيه
اسر سابو ولف وشو
تمارا ومازن جهزو وجم
تمارا مكانتش قادره ترفع عينيها في وش حد من اخواتها اسر اول مشافهم راح سلم علي مازن ومبصش لتمارا اصلا
مازن ببتسامه حنينه : ياحبيبي ارفعى راسك وعيونك الحلوين انتى مغلطتيش انتى اول حد يلمسك جوزك وانا هقلهم دا♡
تمارا بفرحه : بحبك اوى يا مازن♡
عمر نزل وشافهم : العرسان بيتهامسو ف اي ياتراااا
مازن: اسرااار زوجين بقا ملكش دعوه انت
فوق عند ملاك واجاسر
ملاك: جاسر…….يا جاسر….
جاسر بغضب : اي نعم افندم
ملاك برقه: يلا نجهز وبلاش نكسر فرحتو باين عليه بيحبها وهنبقا نقعد سوا معاه نفهم اى السبب في الاستعجال اكيد في سبب فبلاش نضغط عليه دلوقتي ممكن؟!
جاسر ببرود : لا
ملاك قربت منو وهوا قاعد وهي واقفه وبدأت تهمسلو في ودانو وتقلو والنبي ياجاسر يلا
فجأه شدها وقعدها علي رجلو وقالها كده نتفاهم بقا ها كنتى عاوزه اي؟!
ملاك وشها احمر اوى واتكسفت
ملاك: احم كنت بقول ….بقول ….وكل دل وبتعض علي شفايفها ووشها احمر اوى
جاسر : لا كده كتير بجد وبدون سابق انذار خدها في بوسه طويله بين شفايفه دامت حوالى ٦ دقايق
جاسر : يلا نلبس ؟
ملاك بكسوف وضحكه هبله : يلا
ولبسو ونزلو هما الاتنين
جاسر اول مشاف تمارا زعل اوى وابتسم لمازن جوز اختو
اسر: جهزتو كلكو؟
الكل : اه حد ناقص كده؟
اسر : اه حنين لسه مجاتش علي وصول اهى
عمر اتضايق: معلش هى جايه لي
اسر: لانها اختى وصحبتي!!!
عمربضيق لامنو عارف ان لسر وحنين كانو قريبين جدا لبعض وكانو صحاب اوى: تمم ماشي
حنين جت بفستانها الاخضر وكان اول مره يشوفها باللون دا كان تحفه عليها اوى ومسيبه شعرها وكانت في قمه الجمال
اسر: يلا بينا
الكل خرج
عند نور
بعتني بكام يابابا؟؟
الاب ضربها علي وشها اخرسيييي دا هيبسطك وهيعيشك ملكه علي الله تتمر فيكى التربيه وتبقي تيجى تتديلنا
الام ببكاء: كفايه بقا كفااايه هتاخد منو مليون و٥٠ الف كفااايه
نور بدموع : ههههه بعتني بمليون جنيه طب الحمد لله كويس
نور حضنت مامتها وقالت : عادى يماما مش جديده علينا خلى بالك من نفسك وفي اللحظه دى تسر واهله دخلو
اسر لقي عيون نور مش طبيعيه بس تلاشاها
المأذون دخل وكلهم كانو متواجديين وكتبو الكتاب واسر خد نور بالفعل بشنطه هدوما بس ومشيو اول موصلو البيت الكل دخل
وبدأو يباركو لنور والف مبروح يا عروسه وكده
المهم كان لسه جاسر هيطلع فوق
مازن: لحده يا جاسر عاوزكو كلكو تبقو معايا خمس دقايق بس قبل منمشي
جاسر: خيير في اي
مازن؛ عندى ليكو خبر هتتصدمو من جمالو
الكل استغرب
مازن: جماعه تمارا كانت بنت وانا اول راجل يلمسها ……..
دقات قلب اسر بالذات ذادت جاسر ملامح وشو بهتت عمر مقدرش يستحمل الضغط اكتر من كده
عمررررررررر
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية ملاك الجاسر)