رواية لكنكي قدري الفصل الحادي عشر 11 بقلم رحمة محمد
رواية لكنكي قدري الفصل الحادي عشر 11 بقلم رحمة محمد
رواية لكنكي قدري البارت الحادي عشر
رواية لكنكي قدري الجزء الحادي عشر
رواية لكنكي قدري الحلقة الحادية عشر
ملك فاقت بتع.ب لقت نفسها في حضن رحيم اتو.ترت وبعدت بسرعه لقتو بيفتح عيونه لما حس بحركتها
رحيم فاق لقاها قعده وبصاله بحز.ن ممزوج بتو.تر باينين علي وشها قام مخضوض: انت كويسه
ملك حركت راسها بالايجاب ولسه هتقوم
رحيم: اي الي حصل امبارح ي ملك
ملك بخو.ف: م..محصلش حاجه (ولسه هتقوم تاني رحيم مسكها من ايديها وجذابها نحيته)
رحيم بجمود: ازاي محصلش حاجه انتي مشوفتيكش شكلك كان عامل ازاي امبارح طب بلاش امبارح قومي بصي لوشك في المرايا عيونك المورمه من العياط ووشك الاصفر وباين عليك الخو.ف كل دا ومفيش حاجه ردي عليا ي ملك حصل ايه امبارح خلاكي بالشكل دا انا جوزك
ملك كانت عايزه تحكيله بس دا حتي مامتها مصدقتهاش وكلام خديجه في دماغها كانت تايهه مش عارفه انها تحكيله هيبقا دا الصح ولا لو سكتت الصح فاقت من شرودها لما سمعت كلمة جوزك: جوزي؟؟ بالغ.صب
رحيم اتفاجئ من ردها بس رد ببرو.د: عارف انه بالغ.صب
ملك: لو سمحت سيب ايدي عايزه اقوم
رحيم بإصرار: لا ي ملك مش هسيبك الا لما اعرف فيه ايه
ملك بتا.لم من مسكت ايده: رحيم بجد ايدي وجعتني سبني قولتلك محصلش حاجه انا بس كنت تعبانه شويه
رحيم ساب ايديها: انتي بتكد.بي ليه وايه الي جواكي عايزه تحكيه بس خا.يفه (اتنهد) ملك انا قبل ما اكون جوزك دلوقتي
في انتي بنت عمي ووجبي اني احميكي.. احكيلي الي جواكي ولي خا.يفه من الي اسمو عادل دا اوي كدا واي الي حصل امبارح يخليكي بالشكل دا (بصلها بتركيز) هو بيضا.يق او بيإذيكي في حاجه
ملك اتو.ترت من كلامها ونظراته: ببببب بيأ.ذيني ازاي يعني
رحيم لسه مركز في عيونها: ازاي دي هعرفها منك انتي
ملك بتو.تر: بس انا مقولتش انه بيضا.يقني ولا بيأ. يني
رحيم ابتسم وهو لسه باصص في عيونها بتركيز كبير: لسانك مقالش بس عيونك بتقول
ملك ركزت في ملامحه لثواني شافت عيونه البني الغامق وابتسامته الجميله وفجاه فاقت وبعدت عنه: لا مفيش حاجه
رحيم:تاني ي ملك خلاص براحتك متحكيش انا هعرف لوحدي
ملك بصتله بستغراب: لوحدك ازاي
رحيم اتجه لدولابه وطلع هدوم ليه وبعدين بص لملك وحاول يقلد صوت ملك: ملكش دعوه
ملك شهقت: انا بتكلم كدا
رحيم تابع تقليدها: مفيش حاجه.. قولتلك مفيش.. محصلش حاجه.. رحيم سبني
ملك كانت بصاله بصد.مه: انا..انا مبتكلمش كدا علي فكره
رحيم ضحك: لا انا الي بتكلم كدا
ملك اضا.يقت ومسكه المخده ولسه بتبص علي رحيم لقتو دخل الحمام وهو بيضحك.. غصب عنها ابتسمت بس (طبعا افتكرت كلام الحربا.يه) ضحكتها اختفت
رحيم اول ما دخل الحمام بص لنفسه في المرايه واول ما شاف ضحكته استغرب نفسه (من طبع رحيم انه مبيهزرش ولا بيضحك كتير ولا بيحب الكلام الكتير عشان كدا استغرب نفسه لما قلد ملك وكمان شاف ضحكته): ما طلعت الضحكه بتاعتك قمر اهي ي واد ي رحيم
وابتسم وبدا ياخد شاور ويغير هدومه
بسمه وهي بتجري علي الجده: تيتاااااااا صباح الخير
الجده باستها من خدها: ي صباح الفل علي نوارت البيت
سناء جت بعديها: صباح الخير
ردت صفاء والجده: صباح النور ي حبيبتي
(كانو في المطبخ كلهم) صفاء: يلا تعالي ساعديني في الفطار
سناء قربت من مامتها وبدات تساعدها دخلت مياده
مياده ببتسامه: صباح العناب
ردو كلهم عليها مياده قربت من سناء وغمزت ليها: اومال اي ي سو الجو الرومانس بتاع امبارح دا
صفاء بستغراب: جو اي يختي؟؟؟ وفين الرومانس دا
مياده ضحكت: انتي متعرفيش تعالس احكيلك ي مرات خالي اصل امبارح سناءووووو
سناء بسرعه:اصلي امبارح كنت مشغله اغاني رومانسيه ي ماما بس مفيش حاجه تاني (وهمست لمياده) اتكتمي
مياده ضحكت: حاضر
وكملو تجهيز الفطار وبداو كلهم يتجمعو فارس جه من برا وشريف صحي وجه محسن وعادل واحلام وابتسام وخديجه
ملك اتجهت نحية كرسي عادل فضل واقف باصص ليها بخ.بث واول ما قعدت اتجه للكرسي الي جنبها
ولسه هيقعد رحيم شده نحيته: معلش عايز اقعد جنب مراتي روح اقعد حنب مراتك ميصحش تسبها برضو
وقتها احلام بصتله بستغر.اب كانت فكره انه هيجي يقعد جنبها بس بعد ما رحيم خد منه الكرسي راح وقعد جنب احلام
كان عادل باصص لرحيم بكر.ه بس اول ما خد باله ان راحلام بتبصله اتو.تر وحاول يبين انه طبيعي وابتسم ليها
وبرضو هي اتجهلت احساسها وابتسمت ليه
مياده اول ما شافت شريف ابتسمت: صباح الخير
شريف بدون اي تعبيرات علي وشه: طيب (وسابها ومشي راح قعد. مكانه هي استغربت من رد فعله بس راحت وقعدت مكانها)
خديجه كانت متابعه حركات رحيم واول ما سمعت كلمة مراتي اتع.صب وكانت لسه هتمشي ابتسام مسكتها
ابتسام: اقعدي افطري
خديجه نفخت وهمست ليها: وانت مش شايفه بعد عادل ازاي عشان يقعد معاه
ابتسام بجد.يه: قولتلك اقعدي ي خديجه
وفعلا كل العيله بدات تفطر وبعد فتره خلصو
محسن: يلا ي رحيم
رحيم قام معاه وخرجو من البيت راحو شغلهم
محسن بجد.يه وبص لفارس وشريف: وانت كمان قدامي هتبداو شغلكم من النهارده بس القعده بتاعتكم دي
فارس وشريف حركوا راسها بالايجاب ومشيو معاه
احلام: واحنا هنمشي بلليل بقا حاولو تيجو بدري عشان نسلم عليكوا قبل ما نمشي
رحيم وعادل بصوت واحد: لا
كلهم بصلهم وفي نفس الوقت ابتسام وخديجه مش عايزين عادل يمشي
رحيم: اقصد خليكي مع ملك يومين كمان
احلام ببتسامه: كان علي عيني بس عشان شغل عادل
خديجه بسرعه: لو ينفع عمو عادل ياخد اجازه
عادل: اه اه هاخد اجازه
ملك كانت عايزه مامتها تفضل بس طبعا عادل لا: لا خلي مامه هنا وانت روح شغلك
عادل بصلها بغ.يظ
ابتسام: ازاي بقا ي ملك خلي قعد هنا اليومين دول
ملك كانت لسه هتتكلم قاطعها محسن: تنوري انتي وجوزكي ي احلام خليكو قاعدين مع بنتك
رحيم: اه خليكوا
ملك بصت لرحيم بغ.يظ: رحيم ممكن اتكلم معاك شويه
رحيم بص لمحسن: انا هاجي وراكم
محسن حرك راسه بالايجاب وخد فارس واشرف
خديجه بض.يق همست لمامتها: بصي في ثانيه سمع كلامها وراح وراها ازاي (ونفخت وجريت علي اوضتها)
ملك ورحيم اول ما وصلو اوضتهم ملك بغ.يظ: انت مصمم لي تقعده عندنا
رحيم بخ.بث: لي عندك مشكله معاه
ملك: عندي ولا معنديش انت لي مصمم تقعده هنا ي رحيم ارجوك خلي يمشي وخلي ماما تفضل قعده
رحيم بخ.بث: بس خلاص هو (ولف عشان يمشي)انا ماشي
ملك بض.عف وحز.ن ظهرو في صوتها:متمشيش خليك معايا
رحيم لف وبصلها
كملت ملك ودمو.عها بدات تنزل: انا خا.يفه اوي خليك معايا
رحيم: خا.يفه لي
ملك افتكرت عادل ودمو.عها بدات تنزل اكتر: عادل هيجي تاني خليكي معايا
رحيم قرب منها وحضن وشوها بايده عشان يطمنها: هيجي لي
ملك بخو.ف هستيري: قالي انه مش هيسبني ولا هيبعد عني هو هو جالي امبارح وحاول حاول خليكي معايا متمشيش
رحيم: حاول ايه ي ملك كملي
ملك بعياط: حاول يقرب مني تاني واول ما انت جيت مشي
رحيم اتصد.م من كلامهاوووووووو….
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لكنكي قدري)