روايات

رواية الصغيرة الصقر الفصل الرابع عشر 14 بقلم نجلاء عبدالظاهر

رواية الصغيرة الصقر الفصل الرابع عشر 14 بقلم نجلاء عبدالظاهر

رواية الصغيرة الصقر البارت الرابع عشر

رواية الصغيرة الصقر الجزء الرابع عشر

الصغيرة الصقر

رواية الصغيرة الصقر الحلقة الرابعة عشر

صقر: اي في اي
الخادمة: في واحد تحت بيقول انو ابو قمر هانم
صقر بخوف وصدمة: اييي طيب روحي انتي وانا جاي
الخادمة: تحت امرك
ذهبت الخادمة واغلق صقر الباب ونظر الي قمر بخوف
صقر: استحالة اخلي يخدك مني يا قمر
دخل صقر المرحاض وبعد وقت خرج وارتدي ترنج اسود وسرح شعرة ونظر وجد قمر مازالت نائمة فجلس بجانبها وشال شعرها من علي وجهها فكانت شبة الملاك
صقر: قمر قمر يالا اصحي
قمر بفزع: صقر انت كويس تعبان فيك حاجه
صقر: ششششش اي بلعة راديو انا كويس مفيش حاجه يالا قومي خدي دش علشان ابوكي تحت
قمر: ابويا مين

 

صقر: خلصي بس وانتي هتعرفي يالاة
قمر: حاضر
ذهبت قمر الي غرفتها واخذت دش دافئ وارتدت فستان ابيض ومن الاسفل فرشات بنفسجي واطلعت شعرها فكانت مثل القمر ليلت تمامة خرجت من الغرفة وذهبت الي غرفة صقر وطرقت الباب فتح صقر وتنح في جمالها
صقر: اي القمر دا
قمر بكسوف: احممم بطل كلامك دا يالا
صقر بغمزة: طيب يالا تعالي
قمر: صقر بطل قلت ادب
صقر ببراءة: الله انا قصدي ننزل انتي الي فاهمه غلط
قمر: طيب يالا
امسك صقر يديها ونزل الي الاسفل وما ان رات محمد ضغطت علي يد صقر فعلم صقر بخوفها فضغط علي يديها ليبث فيها الامان
محمد بغضب: اهلا بالفجرة الي هربت من البيت
صقر ببرود: كلامك معايا انا
محمد: ايوة يا خويا لفيت علي البت وخلتها هربت انا هقتلها
اختبات قمر خلف صقر بخوف فنظر صقر بغضب لابوها وامسكة من ملابسة
صقر بغضب: انت ياراجل انت انا ساكت علشان قمر مش علشان حاجه كلمة كمان وهخليك تشرف في المخزن
محمد: ازاي قعده معاك وهي متجوزه

 

صقر ببرود: خليتة طلقها
محمد: طيب انا هخدها واروح تعالي يا قمر
صقر: قمر مش هتمشي صح يا قمري
امائت قمر: ايوة انا بحب صقر وهفضل معاة
محمد: يا فجرة يا زبالة تعالي هنا انا هقتلك
صقر بغضب: رعددد
رعد كبير الحرس: نعم يا صقر بية
صقر: خد القرف دا علي المخزن وروقوة عاوزة بنبسط
رعد: تحت امرك
اخذ رعد محمد التي اخذ بتوسل بان يتركوة وتوعد لقمر بالموت
صقر: اوووف دادة سعدية هاتي القهوة بتاعتي
ذهبت سعدية حتي تحضر القهوة لصقر نظر صقر لقمر
صقر: انتي يالي ماسكة في هدومي اطلعي خلاص مشي
خرجت قمر بخوف: هو هيقتلني صح يا صقر
صقر: متخفيش يا حبيبت قلبي
اتصل صقر بااحمد ثواني واتاة الرد
احمد: عم العيال وحشني
صقر: بطل بقا اسلوبك دا

 

احمد: طلقني لو مش عجبك طلقني
صقر: بطل واسمع هات المازون وعشر دقايق تكون عندي في القصر
احمد: اي دا انت هطلقني بجد ولا اي طيب طيب والي في بطني اعمل في اي حرام عليك بطل القسوة دي
صقر بغضب: عشر دقايق ولما تجلي هربطك جمبة
احمد: مين دا الوو الووو اوف قفل في وشي اجري بسرعة اشوف مازون
اغلق الهاتف ونظر الي قمر التي تموت من كتر الضحك
صقر: بتضحكي علي اي
قمر: صحبك دا سكر هههههههههههه
صقر بغيرة: مطنطقيش اسم راجل علي لسانك انتي فاهمه هاتي بطاقتك
قمر: لي يعني
صقر: عاوزها
قمر: معيش بطاقة
صقر: نسيت تمام
قمر: انت عاوز المازون لي
صقر: شوية وهتعرفي اسكتي بقا
قمر بحزن: حاضر

 

بعد مرور ربع ساعة اتي احمد والمازون صدمت قمر عندما علمت بجوازها من صقر ووكيلها احمد فاقت من صدمتها (بارك لكم وبارك عليكم وجمع بينكما في خير)
احتضن صقر قمر وقبل راسها: مبروك يا قمري
قمر بصدمة: الله يبارك فيك
ذهب المازون وجلس احمد علي الاريكة براحه شديدة
صقر: انت قاعد لي
احمد: حد يجبلي عشاء علشان مس فطرت
صقر: بقولك اي غور من هنا
احمد: انت بتوزعني
صقر: لا انا بطردك
احمد: يا خسارة عارفة يا قمر هو ميعرفش اني معنديش دم خالص وهقعد بردة
صقر: طيب والله منا سيبك جري صقر خلف احمد واحمد يصرخ بخوف وفي هذة اللحظة هبط اياد الي الاسفل فاختباة احمد خلف اياد

 

احمد: الحقني اخوك هيكولني
صقر: اوعي يا اياد والله لقتلك فجاء احمد يضرب صقر ولكن ضرب اياد
اياد: والله منا سيبك يا حيوان
جري صقر واياد خلف احمد وهم يضحكون ونسي اياد كل الكرة ناحيه صقر واخذ قمر تضحك عليهم ولكن فجأة وجدت احد يضع منديل مخدر وذهبت في عالم اخر حملها الرجل وخرج بها من الباب الخلفي
البوس: ها عملت اي
محسن: جبناها يا باشا
البوس: عفارم عليك ليك مكافاة كبيرة جدا
محسن: تسلم يا باشا
اغلق البوس مع محسن
: ها عملت ايه
البوس: كلو تمام
: بجد انا عاوزة اشوفها
البوس: مش دلوقتي
: انا كدة هنفذ الخطة رقم ٢
البوس: فهمتي هتعملي اي
: ايوة طبعا دنا تلميذتك
اترمي صقر واحمد واياد يضحكون بشدة من اللعب
اياد: بجد انا تعبت اووي

 

صقر: وانا كمان يا ايدو
احمد: امال انتو تعبتو امال انا اقول اي 😂😂
نظر صقر الي المكان التي كانت تجلس قمر فية فلم يجدها
صقر: امال قمر فين
اياد: الا مين قمر دي
احمد: مراتة لسة متجوزها وبيحبها جدا
اياد: اممم
صقر: الحقوني مش لاقي قمر
اياد واحمد: اي ازاي
صقر: مش عارف
اخذ يبحث عنها في كل مكان ولكن لم يجدها فذهب الي الكاميرات وراي عندما اتخطفت قمر فجلس وهو مصدوم هل راحت قمر ومن هذا التي خطفها
اياد: متقلقش هنلاقيها اهدي
احمد: صقر والله هنلاقيها
صقر بغضب: مش هرحمهم هقتلهم كلهم ذهب بسرعة وانطلق بسيارتة
استيقظت قمر ونظرت حولها بخوف
قمر: انتو يالي هنا افتحولي الباب
فجأة فتح الباب ودخلت اليها وهي تنظر لها بغل وغيظ
قمر بصدمة: هو انتي
هي بابتسامه غل: ايوة انا

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية الصغيرة الصقر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *