رواية آسر العشق الفصل الرابع 4 بقلم سلمى ابراهيم
رواية آسر العشق الفصل الرابع 4 بقلم سلمى ابراهيم
رواية آسر العشق البارت الرابع
رواية آسر العشق الجزء الرابع
رواية آسر العشق الحلقة الرابعة
داخل آسر بيته وبيفتح الباب لقا عشق واقعه عالارض ومغم عليها وفي د.م نازل من رجلها
وقف آسر كدا شويه بيستوعب اي دا…..خاف جدا عليها وحاول يفوقها لكنها مفاقتش واتخض اكتر واخدها فحضنه برعب…واتصل ع هند وهي ممرضة
آسر بتوتر شديد..الو…..هند تعالي بسرعه…..عشق مغم عليها وفي د.م نازل من رجلها….ونا مش عارف اعمل اي…تعالي يلا…..وقفل
آسر بتوتر شديد..اصحي يحبيبتي…اي بس اللي حصلك……فوقي …وضمها اكتر ليه…….
طلعت هند بسرعه جدا برعب……
هند..يلا بسرعه نوديها المستشفى….
آسر ..هتبقي كويسه….صح…قولي صح ونبي…..
هند..هتبقي كويسه يحبيي…يلا ونا هبقا اكلم ماما وامها…..
شالها بسرعه وجري بيها عالمستشفي اللي جنب بيتهم ودخلوها اوضه كدا وهو فضل واقف برا مع اخته هند وهو هيمو.ت من الرعب عليها حاسس ان اللي جوه دي امه وحاسس انو عيل صغير مستني بس يروح فحضن امه رغم ان الفرق بينهم 7 سنين..وساعات تانيه يحس انها بنتو وعاوز ياخدها فحضنه اوي عشان يطمنها
شويه وخرج الدكتور جري آسر عليه
آسر..خير يادكتور اتكلم بسرعه
الدكتور..هي الحمدلله فوقناها…لكن..للاسف خسرنا الجنين… تقدرو تدخلولها عن اذنكم
فضل واقف آسر بصدمه من كلام الدكتور…..معقول الطفل اللي كنت بستناه هيروح خلاص….لالا
هند قربت منو وحطت ايديها علي كتفو……
هند بحزن..ونبي متزعلش يحبيبي
آسر بعصبيه وحزن..انتي شايفه استهتارها…..قولتلها ميت مره تحافظ عليه…وهي بردو مستهتره
هند..وطي صوتك….وعشان خاطري يحبيبي كلمها كويس
آسر بحزن شديد ..انا همشي
هند بصدمه..تمشي تروح فين…انت اتجننت…..عشق هتزعل جدا
آسر..ولو قعدت هقولها كلام هيزعلها..سيبيني امشي احسن
هند مسكته..آسر….
آسر قاطعها..لو سمحتي…ونا هكلم كريم اخوها يجيب امي وامها……سابها ومشي….
فضلت واقفه مش عارفه تقولها اي ……..
دخلت هند للاوضه وكانت عشق نايمه ع السرير عماله تعيط بس….
هند بحنيه..مالك يحبيبتي….اي بس اللي مزعلك……
عشق بعياط شديد..خسرت ابني يهند……
هند بتهون عليها..عادي يحبيبتي…انتي لسه صغيره وهو كمان لسه صغير…تجيبو غيرو
عشق..آسر فين….
هند بتوتر..ها…..آسر..روح عشان كان مصدع شويه
عشق عيطت اكتر..قصدك انو مش عاوز يتكلم معايا…وزعلان مني صح
هند..هو اي بس اللي حصل خلاكي تقع.ي
عشق..انا مش عارفه…كنت خارجه من المطبخ وباصه فالتليفون وبعدين لقيت نفسي اتكعبلت فرجل الترابيزه ووقعت
هند..دا كلام بردو يعشق…..انتي حامل…يعني لازم تاخدي بالك
عشق بعياط..اعمل اي بس يهند…..جات لها حضنتها اوي بتهون عليها…..
وصل آسر البيت وطلع ع شقه ساره وهو حزين اوي ….
سارة..اي اللي جالك بدري
آسر بحزن..عشق مراتي…سقطت…….
سارة بتمثل الحزن..اي…ازاي بس….
آسر كان مش واخد باله هو بيتكلم مع مين لانو فدنيا تاتيه
آسر..انا قولتلها ميت مره تحافظ عليه…..وتبطل استهتارها دا
سارة..مهو انت اللي غلطان بردو يا آسر….رايح تتجوز عيلة صغيره…لازم دا يحصل
آسر..ابويا حذرني…خصوصا انها لسه ف ٣ ثانوي…….
سارة حطت ايديها ع كتفو بدلع..خلاص يحبيبي متزعلش…..بصلها آسر كدا و……
وصلت حنان وكريمه وكان جايبهم كريم فالعربيه معاه….دخلو لحد الاوضه بتاع عشق……
حنان بخضه ع بنتها..اي حصلك يحبيبتي…..
عشق بعياط..خسرت ابني يماما……
حنان حضنتها بحنيه..معلش يحبيبتي..انتي لسه صغيره
كريمه..ياما قولتلو..اتجوز واحده عاقله شويه……
هند بحده..ماما…مش وقته الكلام دا……
بصت كريمه الناحيه التانيه كدا……..
حنان..وهو ازاي جوزك مش معاكي…فهميني……
هند..يطنط…هو بس صدع شويه
حنان..حد يسيب مراته فوقت زي دا
عشق..اكيد زعلان يماما…وعندو حق بصراحه…انا فعلا استهترت
حنان..ولو…بردو يكون جنبك……
كريم..خلاص بقا يجدعان بطلو كلام….عشق مش مستحمله….
حنان..روحي يهند شوفي الدكتور كدا…..هتخرج امتي….
هند..حاضر يطنط….وخرجت…..قام خرج وراها كريم……..
كريم بينده عليها..هند….
هند وقفت كدا منغير ما تبص وراها……..قرب عليها كريم ووقف ادامها…..
كريم..انتي لسه زعلانه مني
هند..كريم..ممكن توسع
كريم..انا عاوز اتكلم معاكي….
هند..ونا قولتلك مفيش كلام ما بينا تاني…افهم بقا…
كريم.. بس انا بحبك……
هند مردتش وجايه تمشي مسك ايديها
كريم.. هند……
هند زق.ت ايده ومشيت وفضل هو واقف كدا وزعلان جدا من نفسو انو زعلها……
سارة بدلع وحطت ايديها علي كتفو..خلاص يحبيبي متزعلش…..بصلها آسر كدا وهي مبتسمه وبصالو
قام وقف آسر ونزل ايديها جامد واتكلم بعصبيه..اياكي..ثم اياكي تقربي مني كدا تاني….فاهمه
سارة..اي دا…ما انت كنت ماشي كويس اهو..وحطت ايديها تاني ع رقبتو
آسر اتعصب اوي ومسك دراعها جامد..اسمعي بقا..اللي انتي عاوزه تعمليه دا.. لو فكرتي بس فيه تاني…وربنا هزعلك بجد..وز.قها ومشي
سارة بغلل..انا مش عارفه هي عملالك اي البت الصغيره دي….دانا 22 سنه..ومش ماليه عينك زي واحده عندها 18 سنه
خرج آسر متعصب اكتر …وهو فيه اللي مكفيه اصلا……اتصلت هند عليه ورد…
آسر بقلق..اي…عشق كويسه
هند..أما نت هتموت من الرعب عليها كدا..ما تيجي…..
آسر..هي كويسه
هند..لا يا آسر..عماله تعيط ومحتجاك جنبها…تعالي لو سمحت الدكتور قال إنها هتفضل هنا النهارده
آسر..تمام…….كان ساعتها قاعد آسر فشقه عشق….حس انو دايخ اوي ..جري بسرعه ع حقن الأنسولين بتاع السكر…هو عندو السكر بس مفيش حد عارف خالص غير عشق وبس………
خلص ووصل لحد المستشفى……
حنان بحنيه..بطلي عياط بقا وكلي
عشق..مش عاوزه..انا عاوزه آسر
هند..زمانه جاي يحبيبتي والله…..كلي بقا عشان صحتك……
عشق بعياط..انا مش هستحمل زعله مني بجد
كان سامع آسر كلامهم….خبط وفتح
عشق بلهفه..آسر…….
كريم..تعالي يعم ..شوف مراتك اللي مش عاوزه تاكل
هند..طب تعالو يجماعه نسيبهم مع بعض شويه…….وخرجو كلهم وسابوهم…..
فضل واقف آسر كدا شويه وقرب عليها قعد جنبها واخد الطبق كان فيه تفاح بدا يقط.عو ومبصلهاش خالص وشو بدون رياكشن
عشق بصوت تعبان..آسر
آسر..نعم…..
عشق..كان غصب عني والله
آسر..ماشي
عشق..انت بتتكلم كدا لي
آسر..انتي كويسه……
عشق..والله……انت ازاي تسيبني فوقت زي دا
آسر بدا يقفد السيطره علي اعصابه.. بقولك اي انا اصلا مش طايق نفسي…..كفايه اللي انتي عملتيه…ليكي عين تتكلمي
عشق بعياط..والله العظيم كان غصب عني
آسر..مهو نا اللي غلطان..مسمعتش كلامهم واتجوزتك ونتي صغيره كدا ومستهتره
عشق بقهره من جواها مظهرتهاش..طب وساكت لي..متطلقني وصلح الغلطه دي واديك متجوز واحده تانيه
آسر ببرود..مهو دا اللي هيحصل فعلا…..وسابها وقام وخرج وقف أدام الباب….
هي عيطت اوي وصوت شهقاتها طلع ومكانتش قادره تاخد نفسها…..سمع هو صوتها ومقدرش يستحمل دخلها بسرعه ووووو……..
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية آسر العشق)