رواية احببت مرات اخويا الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم بسملة حسن
رواية احببت مرات اخويا الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم بسملة حسن
رواية احببت مرات اخويا البارت الثاني والعشرون
رواية احببت مرات اخويا الجزء الثاني والعشرون
رواية احببت مرات اخويا الحلقة الثانية والعشرون
محمد قام لبس ونزل جري ركب العربيه
في نفس الوقت ملك كان قريبه من الفيلا فجاء جت عربيه خدته
وصلت ملك في مكان مجور
ملك بصوات….انتم عايزين اي مني
أبو عمار… عايزين نمو”تك ونحرق قلب حبيبي القلب الي بيحبك
ملك… حبيب قلبي مين
أبو عمار بزعيق… مش عارفه حبيب القلب مين الي دخلني السجن بس انا احرق قلبه عليكي
ملك فهمت هو قصده علي مين… عرفكره لو موتني هو مش هيزعل علشان هو مش بيحبني بيحب واحده تانيه وكمان حامل منو
(بقلم بسمله حسن)
لو حطينا ايدينا في ايد بعض هننتقم منو
ابو عمار… وانا اي ضمني انك ما تبقيش ضدي
ملك بشر… علشان عايز أحرق قلبه عليها ها تحط ايدك في ايدي وله لا
أبو عمار شاف الشر طالع من عينيها
وانا موافقه
ملك بشر… بصي انت هتعمل ايه _________
ساره كانت لبسه علشان تروح لي اهله
هبه… خلي بالك من نفسك يا ساره و ما تتاخريش
ساره… حاضر يا ماما ياله سلام
هبه… سلام
داداه نعمه لقت هبه قلقانه… مالك يا ست هبه في حاجه
هبه… مش عارف بس قلبي قلقان اوي حسه انو هتحصل حاجه
(بقلم بسمله حسن)
داداه نعمه… لا مفيش حاجه هتحصل ان شآء الله
ساره قعدت مع اهله شوية و ماشية فجاء جت عربية خدته سارة
ساره كانت بتصوت علشان حد ينقذها… بس مفيش حد
محمد وصل البيت لقاء امه قعده علي الكرسي قرب منها… مالك يا ماما في حاجه
هبه… قلقانه علي ساره المفروض تيجي بقله نص ساعه
محمد… هي راحت فين و ازاي تخرج من غير ما تقوليلي
هبه… هي كل يوم خميس بتروح عند اهله
محمد بعصبيه… كنتم قالولي اتصل بي ادم
محمد… تعالي بسرعه
(بقلم بسمله حسن)
ملك كانت بتصوت لحد مدخلوها في منطقه مقط”وعه
ساره بخوف و عياط… انتم عايزين اي مني ارجوكم خلوني امشي لقت وحدة بتضحك
ملك… هو دخول الحمام زي خروج يا حلو
ساره… انتي عايزة اي مني انا ما عملت كيش حاجه سيبني اخرج ونبي
ابو عمار… انتي هتخرجي بس لمه أحرق قلبه عليكي الاول
ساره مش فاهمه بس كل الي هممها اللي هي تخرج
كان ادم جه وفي نفس الوقت فون محمد رن
محمد… الو مين معايا
أبو عمار….__________
محمد بعصبيه وصوت عالي… والله العظيم لو لمست منها شعره اقت”لك
أبو عمار…________
محمد… انا هوريك راجل ازاي يا ابن *********لو راجل قرب منها وانا اقت”لك
ابو عمار….________
محمد…والله العظيم هويك لو قربت منها يا ********
ابو عمار قفل السكه
(بقلم بسمله حسن)
ادم قرب عليه… قالك اي
محمد بعصبيه جامد… بيقولي انو ها يحرق قلبي عليه ابن ********والله العظيم منا سيبه ابن *****
هبه اول لمه سمعت كده قاعدة تعيط
محمد… ادم انا عايزك تجبلي جي بي اس (بصو انا معرفش اسمه اي جهاز التسجيل فا انا بقولك عليه چي بي اس ماشي)
ابو عمار قفل مع محمد وعينه بتطلع شرار
ابو عمار بيقرب من ساره… انا هوري له راجل ازاي وبدأ يعتدي عليها لحد ما قطع الهدوم وبان البرا ساره كانت بتحاول تخلص منك
لحد ما ضربته تحت الحزام
(بقلم بسمله حسن)
أبو عمار بعد عنه وهو موجوع من الضربة
ابو عمار… بتضربيني يا بنت****راح ضربه في بطنه
ساره اول لمه ضربه صوتت جامد ااااااااااااااه
خرج ابو عمار من الوضه و ساب ساره بتموت من الوجع
ملك اول لمه سمعت ساره بتصوت فرحت
ملك لي أبو عمار عملت فيها اي
ابو عمار… اهي بتموت جوه ملك اقول لمه قله كده جريت علي الأوضة دخلت لقت سارة غرقانه في د”مه
ملك بفرح انها شايفه كده
(بقلم بسمله حسن)
ملك بي جبروت… احسن يارب تموتي انتي ولي في بطنك
ساره كانت بطلع في الروح من كتر الوجع
في نفس الوقت جه محمد وادم عن طريق السلسلة دخله محمد اول لمه شاف ابو عمار نزل في ضرب
ملك سمعت صوت بره طلعت تشوف في اي لقت محمد وادم مسكين ابو عمار جت علشان تهرب لقت الشرطه في وشه الشرطه مسكوه محمد مش مصدق انو ملك تعمل كده
ادم… روح شوف سارة فين يا محمد
محمد اول لمه سمع اسم ساره قام جري دخل الاوضه اتصدم لمه لقاء ساره هدمه مقطع و غرقانه في د”مه
محمد جري عليه… ساره متخافيش هتكوني كويس
ساره بصوت ضعيف اوي… انجز ابني يا محمد واغم عليها
محمد شاله وطلع جري علي العربيه وساق بسرعه جنونيه ووصل المستشفى
(بقلم بسمله حسن)
محمد بصوت عالي… دكتووووووره بسرعه
جم الممرضين و جابه سرير
جه دكتور محمد بعصبيه جامد… انا بقول دكتوره مش دكتور
الدكتور خاف منو وجت دكتوره و خدت ساره علي اوضه العمليات وادم جه علي المستشفى
ادم…. ها يا محمد طمني علي ساره
محمد… مش عارفه ماله
وعده حوالي ساعة الدكتوره خرجت
محمد جري عليه
محمد بقلق … ساره كويسه
الدكتوره بحزن… البقاء لله
وهنا نسكت قليلا
تتوقعه مين الي مات 🤔
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببت مرات اخويا)