رواية احببت مرات اخويا الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم بسملة حسن
رواية احببت مرات اخويا الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم بسملة حسن
رواية احببت مرات اخويا البارت الرابع والعشرون
رواية احببت مرات اخويا الجزء الرابع والعشرون
رواية احببت مرات اخويا الحلقة الرابعة والعشرون
عند عبدالله وسعاد
سعاد بدموع… بنتي حصل لها حاجه مش بترد علي الفون
عبدالله بقلق… ان شاء الله خير ياله نروح عندهم نطمئن عليه
سعاد… ياله
(بقلم بسمله حسن)
. وراحوا عند سارة في الفيلا لقت هبه خرجه هي وادم
عبدالله… معلش جينه في وقت مش مناسب بس احنا عايزين نطمن علي ساره
هبه بدموع… سارة في المستشفى
سعاد اول لمه سمعت كده صوتت
سعاد.بعيط.. يا حبيبتي يابنتي انا كنت حاسه انها فيها حاجة
ادم… مش وقته يا جماعه ياله علشان نروح المستشفى
كلهم ركبه مع ادم وراحوا المستشفى قبل ما يخشوا سمعه محمد
محمد بدموع… انتي تعرفي انا خفت عليكي ازاي انتي الي وحيدة الي حبته ايوه يا ساره انا حبيتك
حبيت مرات اخويا❤️
كل ده وهما بره وسمعه كل حاجه
سعاد دخلت جري علي بنته
سعاد بخوف… سارة ماله يا محمد بنتي ماله
محمد باحراج ساب ايد ساره
محمد… احم هي كويسه متخافيش
(بقلم بسمله حسن)
الدكتوره جت… الي الي بيحصل هنا ده المفروض المريضة ترتاح
سعاد بدموع… بنتي بنتي ماله
الدكتوره… هي كويسه بس لازم شوية راحه علشان الاجها”ض كان صعب
كلهم اتصدموا لمه سمعه سيرت الاجها”ض
سعاد… يا حبيبتي يابنتي
الدكتوره… لو سمحت اخرجوا ببره
كلهم خرجه
(بقلم بسمله حسن)
عبدالله… اي الي حصل لي ساره يا محمد
محمد لسه هيتكلم قطعة ادم
ادم… وقعت يا عمي ساره وقعت
محمد بص لي ادم بمعني اي الي بتقوله ده
هبه فاهمه انو مش عايزين يقوله حاجه لي اهل ساره
هبه… آه.. اها و. وقعت من علي السلم
محمد… انتم روحو وبكره تعالو
سعاد… لا انا مش همشي غير لمه اطمن علي بنتي
محمد… صدقيني هي مش هتفوق غير بكره الصبح يبقا روحو وانا قاعد معاها
سعاد… بس
(بقلم بسمله حسن)
عبدالله… عندو حق احنا نروح و نيجي بكره الصبح بدري
و فعلا كلهم مشيو
سعاد… ليه ما خلتنيش اقعد مع بنتي
عبدالله… لني شفت خوف محمد علي ساره
هبه… علشان تعرفوا اني خطتي نجحت
عبدالله… فعلا
سعاد… بس انا خايفه علي بنتي
هبه… متخافيش انا شوفت الخوف علي ساره من محمد
نرجع فلاش باااك لمه هبه كانت في المستشفى
هبه… ساره ممكن تجيبي لي مياه
سارة… حاضر يا ماما
(بقلم بسمله حسن)
هبه… اول حاجه انا بطلب ايد ساره لي ابني محمد
سعاد بذهول… انتي بتقولي اي يا هبه ده ابنك لسه ما”يت بقاله اسبوع
هبه… استني افهمك اول حاجه انا بطلب ايد ساره لي محمد لني مش عايزة حفيدي يتربه بعيد عني و تاني حاجه انا و ثقة انو محمد هيحب ساره
عبدالله… بس انا مش واثق في محمد اخاف علي بنتي منو هو كده كدا بيكره الستات ها يحب ساره ازاي
هبه… انا متاكده انو هيحبها محمد عايز واحدة تنسي اللي فات ويمكن ساره بنت ناس متربيه مش هلكي احسن منها
سعاد… طيب افرضي محبهاش
هبه… ان شاءالله يحبه
________باااااااااااااك_________
(بقلم بسمله حسن)
عبدالله… والله انا مستغرب بقا ده الي بيكره الستات كلها بيحب
المهم ساره وقعت ازاي
هبه بتوتر… كانت نزله من السلم راحت وقعت
نروح عند محمد مع الدكتوره
محمد… لو سمحت ممكن اعرف حاجه ازاي ساره كانت حامل في توام واحنا لمه نروح نكشف لنقي طفل واحد
دكتوره… لانه الطفل الاولاني واخد معظم التغذيه فا تاني كان ضعيف جدا علشان كده في الكشف مظهرش غير واحد بس
محمد… شكرا
دخل قعده مع ساره وحط ايده علي بطنه
محمد مع البيبي
(بقلم بسمله حسن)
محمد… انا اسفه حقك عليا انا الي دعيت عليك انك تمو”ت
( فاكرين لمه محمد دعاء علي البيبي في الاول انو يموت انا اموت بيبي واحده علشان اقولكم انو بتكون ابواب السماء مفتوحه في اي وقت فا بلاش تدعو علي حد هتندموا طول حياتكم بسب الدعوات دي)
محمد فضل قاعد مع سارة طول الليل لحد ما نام
محمد صحي علي عياط ساره
محمد بخوف… مالك يا ساره في حاجه وجعاك
ساره بعياط… ابني كويس
محمد… ايوه كويس ممكن تبطلي عياط
ساره… كان عايز يعت”دي عليه يا محمد
محمد مسك اعصابه بل عفيه…. انا هجيب لك حقك من ابن الك”لب ده بس ممكن تهدي
(بقلم بسمله حسن)
ساره… متسبنيش يا محمد خليك جنبي
محمد… انا جنبك و هفضل جنبك طول عمري
دكتوره خبط على الباب
محمد… ادخل
دكتوره… حمدالله على سلامتك يا مدام ساره
ساره… الله يسلمك هو البيبي كويس
دكتوره… ايوه كويس تحبي تشوفيه
ساره هزت راسه بي اه
دكتوره..مشاء الله هي كويسه اوي
ساره… هي بنت
دكتوره… ايوه يا فندم شكله جوز حضرتك بيحبك اوي ما شفتهوش لمه جيتي المستشفى كان عامل ازاي ربنا يخليكم لبعض
(بقلم بسمله حسن)
ساره بصت لي محمد
ساره… شكرا يا محمد
محمد… العفو انا معملتش حاجه لي الشكر ساره انا كنت عايز اقولك علي حاجه
ساره…. اتفضل انا سمعاك
محمد… انا ط
تتوقعه محمد هيقول اي
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببت مرات اخويا)