رواية احببت مرات اخويا الفصل السادس والعشرون 26 بقلم بسملة حسن
رواية احببت مرات اخويا الفصل السادس والعشرون 26 بقلم بسملة حسن
رواية احببت مرات اخويا البارت السادس والعشرون
رواية احببت مرات اخويا الجزء السادس والعشرون
رواية احببت مرات اخويا الحلقة السادسة والعشرون
محمد قرب من هبه وبص لي البيبي اتفاجئ اول لمه بصله فتحت عينيها لا و كمان واخده نفس لون عيوني
فيروزي(بقلم بسمله حسن )
محمد بذهول… لا مش ممكن دي وخده عيوني
هبه… خد يا محمد سمي الاول
محمد خد البيبي منها وفضل يبص لها
محمد مع البيبي
تعرفي انك شبهي اوى مكانك مش بنتي لكن انا اعتبارك بنتي مش بنت اخويا وفضل شيله لحد ما دخلو عند ساره
هبه… حمدالله على سلامتك يا حبيبتي
ساره بتعب… الله يسلمك يا ماما
هي فين بنتي
محمد… اهي معايا و اداها البيبي
ساره اول لمه شافت البيبي قعدت تعيط
(مفيش احلي وله اجمل شعور في الدنيا غير شعور الامومه ربنا يرزقك كل مشتاق بذريه الصالحه يارب)
عبدالله… ها تسميها اي
ساره… حياة اسميه حياة لنه هتكون كل حياتي
محمد… مش هتكون حياتك انتي بس لا هتكون حياتي انا كمان لاني هكون ابوها مش عمه عندك مانع
ساره لي أول مره تبصله بحب
معنديش مانع
بعد كام ساعه خرجت سارة راحت بيت اهله
محمد مكنش عايز يسيبهم حاسس انو سايب رو”حه بس ها يمنعه بصفته ايه هو اه بيحبها لكن لسه ما قالهاش
محمد طلع معاها فوق
عبدالله… طيب انا هنزل اصلي العشاء في الجامع البيت بيتك يا بني (بقلم بسمله حسن)
نزل عبدالله
سعاد… تشرب اي يا محمد
محمد… شكرا ما تعبيش نفسك
سعاد… وله تعب وله حاجه ها تشرب اي
محمد… قهوه مظبوط
سعاد راحت تعمل القهوة وهبه مسكه البيبي حياة
بقا محمد وساره في الاوضه مع بعض
ساره… شكرا يا محمد علي كل حاجه عملته على شاني انا وحياة
محمد… انا قولت ميت مره بلاش شكرا علشان انا معملتش حاجه
و كمل بحب… وكمان انتم بقيتوا عيلتي
ساره… صحيح كنت بتقول حاجه في المطعم
محمد… ايوب بس مش هينفع اقول وانتي تعبانه لمه تخفي هقولك كل حاجه (بقلم بسمله حسن)
محمد قام راح باس ساره من راسه
في نفس الوقت جت هبه وسعاد
محمد مش واخد باله من سعاد وله هبه
محمد… خالي بالك من نفسك ولو عازتي حاجه كلميني وانا بكره هاجي اطمن عليكي
محمد جي يلف ضهره لقاء هبه وسعاد
محمد باحراج جامد… احم.. انا. انا ماشي ياله يا ماما و سابه ونزل
ساره كانت مش بذهول انو محمد يعمل كده وكمان شافت امه وحماته واقفين كانت هتمو”ت من الكسوف
هبه ادت البيبي حياة لي سعاد ونزلت
سعاد بخبث… اممم محمد قام باسك يا ساره وانتي سكته كده (بقلم بسمله حسن )
(ما خلاص يا طنط سعاد نازم تكسفي البت اكتر من كده🙄😂😂 )
ساره بتوتر.. انا.. انا طبعا م. مكنتش ها.. اسكت في نفس الوقت البيبي حياة عيط حياة
سعاد… امم ماشي اكلي بنتك
وخرجت و سابتها
سارة لي حياة… شكرا يا روح ماما انك عيطي دلوقتي
هبه في العربيه مع محمد
هبه بخبث هي كمان… كنت بتعمل اي يا محمد الي يخليك تقرب من مرات اخوك كده
محمد… ما.. مفيش يا ماما كنت بطمن عليه
هبه… والي يطمن علي حد يروح يبوس راسه
محمد باحراج… احم احنا وصلنا يا ماما
هبه… مش تخش معايا
محمد… لا انا هروح عند ادم شويه
(بقلم بسمله حسن )
هبه… ماشي يا حبيبي خلي بالك من نفسك
وهبه دخلت الفيلا كانت فرحانه انو ابنه خلاص حب ساره وكمان حفيدتها جت بي السلامه
داداه نعمه بخوف على ساره… ها طمنيني يا ست هبه سارة قامت بالسلامه
هبه بسعاده… ايوه الحمدلله وجابت حياة
داداه نعمه… الف مبروك يا ست هبه تتربى في عزكم و تشوفيها عروسه زي القمر
هبه… يارب اطمن علي محمد قبل ما اوت
داداه نعمه… بعد الشر عليكي يا ست هبه
هبه… عمرو مكان الموت شر ده خير لينا زي الحيات بضبط
محمد خبط علي الباب فتح له ادم زي كل مره عاري صدر
محمد… نفسي مره تفتح لي وانت لابس تيشرت
آدم… ياعم انا بحب اقعد كده انت لو غيران اعمل زي ماكني انا عارف انك جسمك مش حلو زي
محمد… يعم اتنيل المهم انا جيت اقولك اني بقيت اب
ادم بصدمه… اتجوزت من غير ما تقولي لا وكمان بتقولي انك بكيت اب
(بقلم بسمله حسن )
محمد… يا بني ادم افهم ساره ولدت من شويه
ادم مش مستوعب… سارة مين الي ولدت ساره مرات اخوك
محمد… ايوه مرات اخويا هو في كذا ساره يعني
أدم… ازاي ده أنت كلمتني وقلت انها جايه في الطريق علشان تعترف له بيحبك لحقت ولدت البت دي لسه في التامن يا مفتر”ي
محمد… انا غلطانه اني جيت لي واحد زيك
محمد كان لسه هيمشي ادم وقفه
ادم… خلاص مش هتكلم تاني بس قول عملت اي
محمد… حكاله الي حصل بس هو ده الي حصل من اول المطعم لحد مروحة البيت
ادم بضحك…. هههههه كنت نفسي اشوف شكلك
محمد… والله انا حمار لو جيت لك تاني و سابه ومشي
عدى كم يوم تقريبا محمد مش صايب ساره كل يوم عندها يطمن عليه وعلي حياة لا و يكلمهم فون لحد مجه معاد السبوع وكمان كتب كتاب ادم وسلمي
ادم قرب من محمد الي ماسك حياة مش عايز يسبه لي حد
ادم… هات حياة يا محمد شويه
محمد بغير… لا دي حياتي انا
(بقلم بسمله حسن )
ادم… شايف يا ساره محمد بيعمل ايه
ساره بحب… مش ابوها يبقا يعمل الي هو عايزه
ادم… ايدا انتم اتفقتوا عليا
سلمي… ملكش دعوه بيهم
ادم… عندك حق ملناش دعوه بيهم خليني فيكى انتي يا قمر بس اي الحلوه دي
ساره بكسوف… بس بقا يا ادم
ادم… يالهوي علي ادم دي تطلع عسل يا ناس
السبوع بدق وبعد كده كتب الكتاب سلمي وادم وكل بقا فرحان لحد ما محمد قعده علي رجله
محمد… تقبلي تتجوزيني يا ساره تقبلي تكوني حلالي
ساره… انا
تتوقعه ساره هتوافق تتجوز محمد وله لا 🤔
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببت مرات اخويا)