Uncategorized
رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل الخامس 5 بقلم شيرين أحمد
رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل الخامس 5 بقلم شيرين أحمد
![]() |
رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل الخامس 5 بقلم شيرين أحمد |
رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل الخامس 5 بقلم شيرين أحمد
سعاد=مراد بيه زين بعيط و حرارته سخنه
=اااايه
=……
ركض بأسرع ما يمكن لغرفه صغيره
كان الطفل حرارته عاليه
=سعااااد يا سعااااد اتصلي ع الدكتور بسررعه
=حااضر ي استاذ مراد ثم ذهبت بأسرع ما يمكن
هو=زين يا حبيبي مالك ي قلب بابا انت هتبقا بخير ي حبيبي هتبقا بخير متقلقش مش هضيع مني انت حته مني و من ماما ي زين هتفوق ي حبيبي
كانت تبكي لانها احبت ذالك الطفل البرئ و لا تعرف كيف تساعده
جاء الدكتور بأسرع ما يمكن
مراد=بسررعه ابني حرارته عالليه
الدكتور=ممكن نسبني اشوف شغلي
=تمم ثم و جهه نظرو بغضب ليبرق يبررق خافه اول ما نطق اسمها
=ننعمم
=خليكي ف اوضتك لاني عايزك بعد ما الدكتور يخلص
=ححاضر ثم ذخبت و هي تفكر لماذا يردها
انهى الدكتورعماله
=ي دكتور زين اخباره ايه
=متقلقش بس المهم تهتمو بيه اكتر لانه طفل الاهتمام اولا
=حااضر و شكرا
=العفو ي فندم ده وجبي
ثم ذهب الدكتور و دخل الئ غرفه طفله
كان ااطفل نأم ببرأه
=انا مش عايز اخسرك ي زين بعد ماما انت حته منها انت لو ضعت مني مش هقدر اعيش من غيرك انت كمان انت الحاجه اللي بقايا منها وحشتني اووي يااااا تعرف ي زين انا اتفاجأت مفاجئه كبيره من ماما انها حامل بأحلى زين
كانت فرحه كبيره علينا بس الفرحه دي هي السبب ف موتها الحمل كان خطر عليك و حفظت عليك وانت لو ضعت مني و هعرف اعيش من غيرك و لا جنه هتسمحني
ااااه خاايف خاايف تضيع مني اااه مش قاادر وحشاني ي جنه اووي مش قاادر انا مش مصدق انها 8 شهور و انتي بعيده عني اااه
يا احلى فرحه و حشااني اووي ياارب صبرني
….
عند يبرق
ليه اتأخر اكده خالتي سعاد قالت ان زين بجا كويس الحمدللهان بجا بخير و هلعب معه
مراد اكيد ناام الحمدلله يمكن منامش هاار اسوح اقفل الباب ممكن يضربني من غير سبب
جاءت تركض لتفتح الباب
=ااايه هتفغلي لييه خوفتي
=انا انا
=القط قطع لسانك
=لا لا مش اكده بس كنت بب
=ززين
=اه ما انا عرفت انه بجا كويس الحمدلله
=و لا كنتي فرحانه انه تعب
استغربت انها طفله لم تفهم الخبث حتى
=كيف يعني ابقا فرحانه لما يبقا طفل مريض
=انتي هتستعبطي عليا يروح امك
بدون قصاد منه قطع لها التيشرت
=………
=انتي هتستعبطي عليا يروح امك
بدون قصد منه قطع لها التيشرت
هو لنفسه =اايه اللي انا هببته ده
حاول اخفاء نظرو عنها كانت ع وشك البكاء وتحاول ان تمسك سيبها لكي لا يرى
كانت تحاول كتم دموعها ولكن
هو =انا انا اسف بس كنت متعصب وو
بكت اكثر
=انا مكنتش اقصد اسف بجد احس انه غلط و ذهب من غرفتها هي اتصدمت و مسحت دموعها
=وه يعمل اللي هو عايزه فيا و يقطع التشيرت و يمشي كيف ده ده قاسي جوي
وكملت بكاء ثم قالت (انا تعبت و الله هروح اغير الهدوم اللي قطع ربنا يسامحه)
ثم ذهبت و بعد مده خرجت بفستتن حريري جميل ضيق عليها و قصير يبرز جمالها
(الله ده جميل جوي عليا بس ضيق بس بردوا شكله حلو الله يسمحك ي مراد الواحد يشوفك يترعب منك الله يسمحك )
ثم تذكرت ان موعد زين ان يأكل =يا لهووي ززين هروح اشوفه و اكله ذهبت بأسرع ما عندها
مسكينه طفله بعمرها تلعب و تلهو و لكن هي تهتم بالبيت و الطفل
دخلت اليه انه مثل الملاك اخذت تلهو معه
وتضحك معه
=اايه الجمر ده ي سي زين بتضحك وه و بتقول انك تعبان و تخليني ابكي عليك وه بتضحك تاني انت جمر و الله انت جمر احسن من ابوك خاالص ابوك بيكشر ف وش الكل بس يلا وه عايز تلعب العب وكانت تلعب معه كثيرا حتى نام ف نوم عميق و اعطته قبله و ابتسمت له و ذهبت هي الى الاسفل لترى سعااد ف المطبخ
=ي خاله سعاد
=نعم ي حبيبتي
=انا جعانه اوووي
=سعاااااااد
خافه هي و المسكينه هي احست برعشه بداخلها
=نعم ي استاذ مراد
=روحي من هنا دلوقتي
=بس ي مراد بيه هي جعانه و مش بتعرف تطبخ
=انا قلت كلمه خافه منه و ذهبت
ثم اقترب منها و هي تذهب كان قلبها ينبض بسرعه كبيره
=انا انا وبكت
استغرب انه حتى لم يلمسها
=مالك
=انت هتضربني صح
=لا
=اومال ايه
=الشكولاته خدي
اتصدمت هل جاءت من اجلها هي الشكولاته
=عشاني
=عشان الجيران هروح اديهم ليهم
=لا لا مقصدش بس هاات
اخذته و اكلت منه الكثير
=كفايا اكل شكولاته ي بنتي
=بس انا جعاانه
=تقومي تاكلي شكولاته
خافه منه
ثم انتبه لسيبها و بغضب
=يبررق اايه اللي انتي لبسه ده
ياريت
ليه اللينك ينزل قبل الحلقة
❤️❤️❤️
جميل جدا
استمري
بالتوفيق
????????
????????????