رواية أحبني متمرد الحلقة السابعة 7 بقلم رنا
رواية أحبني متمرد الحلقة السابعة 7 بقلم رنا
![]() |
رواية أحبني متمرد الحلقة السابعة 7 بقلم رنا |
رواية أحبني متمرد الحلقة السابعة 7 بقلم رنا
سليم: ايه رأيك يا نور انك مش هتتخطبي لحد غيري
نور: نععم!!
سليم ابتسم: ومش هتتجوزي حد غيري كمان
نور بعصبيه: تبقي بتحلم
سليم: هيكون شكلك وحش اوي لما الحلم يتحقق
نور زقته بعصبيه: اطلع بره
سليم مسك ايدها وقرب منها: مش هتقدري تطلعيني
امنيه خبطت: نوور!!
سليم بعد عنها بسرعه: روحي افتحي
نور ضحكت وراحت تفتح: في حاجه ياامنيه!!
امنيه: كلمي خالتي عايزاكي
نور: ماشيه نازله حالا
*امنيه بعدت شويه وهي فتحت الباب عشان يخرج *
نور: هتقعد عندك كتير
سليم وهو بيلف ف الاوضه: كنت علي طول بدخل الاوضه وكانت اقل من العادي بس دلوقتي بقي فيها انتي..فيها ريحتك
نور بصتله شويه: انت مالك انهارده!! علي طول كنت رخم وقليل الذوق
سليم بصلها بعصبيه: بتقولي ايه!!
نور جريت بسرعه: رايحه اكلم خالتو..
سليم خرج وراها بسرعه: ماشي يانور هعرفك
امنيه كانت معديه وشافته: انت كنت مع نور ف الاوضه!!
سليم اتنفض لما شافها: انتي هنا من امتي
امنيه بحزن: انت بتحبها!!
سليم لف وشه: بتتكلمي عن ايه!
امنيه بدموع: طيب ليه!!
سليم لف وشافها: امنيه انتي بنت عمي وزي اختي
امنيه: ماهي كمان بنت عمك!! ليه متعتبرهاش زي اختك؟.. ولا انت بيعجبك اللي جاي من بره وبيتكلم انجليزي ولابس هدوم عريانه كده.
سليم: امنيه!! انا محبتش نور ولا حاجه بس مينفعش تتكلمي عنها كده
امنيه: طبعا مش قادر تسمع كلمه عنها
سليم بزهق: يبنتي افهميني..
امنيه: سليم انت عارف اني بحبك وبتعمل مش واخد بالك!!
سليم: عشان مش شايفك يا امنيه غير اختي.. خطوبتي بنور هتكون مؤقته
امنيه بدموع: عن اذنك
____________________________
نور بابتسامه: صباح الخير
ام سليم: ياصباح النور.. تعالي يبنتي كنتي عايزاكي
نور قعدت جمبها: خير في حاجه!!
ام سليم: خدي يانور
نور مسكت منها الشنطه: ايه ده!!
ام سليم: فستان لخطوبتك انا عارفه ان الخطوبه جت بسرعه بس لازم تكوني عروسه وحلوه
نور بابتسامه: ميرسي اوي بس مكنش لازم تتعبي نفسك كنت هلبس اي حاجه من عندي
ام سليم بصوت واطي: لاا ده سليم جايبه بنفسه بس قالي متقوليش لحد.. وبعدين يحببتي لبسك كله مفتوح وقرايبك كلهم هيبقو موجودين
نور بابتسامه: خلاص.. تسلم ايدك
زينه: طيب يلا
نور: يلا فين
زينه: تعالي معايا هروح اجيب شويه حاجات
نور: حاجات ايه دي
زينه: تعالي بس..
نور: اوك يلا..
______________________
عمر: مش عارف اعمل ايه
داليا: قالتلك خطوبه مؤقته.. وبعدها تتخطبو انتو
عمر: مش حاسس انها خطوبه مؤقته ابدا.. حاسس ان سليم ده مش ناوي يسيبها
داليا: وهتعمل ايه
عمر: لازم الخطوبه دي متكملش… لو نور اتخطبتله قولي عليها وعلي ثروتها دي بخ
داليا: لاا بعد ده كله ومفيش فلوس!! انا مفلسه خالص
عمر: متخافيش نور وفلوسها مش هيكونو غير ليا
داليا: ناوي علي ايه ياعمر
عمر بابتسامه: علي كل خير
_______________________
زينه: ايه رأيك في الفستان ده!!
نور: يبتي ما امك جابتلي واحد
زينه ضحكت: ده ليا انا..
نور: ااه قولي كده.. حلو جدا هاتيه
” جبته وخرجو من المحل *
نور: انا تعبت
زينه:.خلاص هدخل اجيب شويه حاجات من هنا ونروح عشان نلحق نلبس
نور ابتسمت: ماشي
* زينه دخلت ونور كانت مستنياها بره *
طفل صغير: طنط ممكن تساعديني!!
نور وطت عشان تشوفه: ايوه يحبيبي!! اساعدك ازاي
الطفل: الكوره بتاعتي فوق الشجره مش عارف اجييها
نور: فين!!
الطفل مسك ايدها وشدها: هناك..
نور: طيب يلا…
_________
زينه: اخيرا خلص…. نوور؟!! راحت فين دي!! نور
* اتصلت بيها ولقت تلفونها مقفول *
زينه بتوتر: راحت فين دي!! متعرفش هنا حاجه.. اعمل ايه!!.. ممكن تكون روحت
* مسكت التلفون واتصلت ب سليم *
سليم بابتسامه: انتو فين.. عمك مدحت هنا
زينه بتوتر: هي نور مش عندك
سليم اختفت ابتسامته: هي مش معاكي!!
زينه: لا انا دخلت اجيب شويه حاجات طلعت ملقتهاش وتلقونها مقفول
سليم بتوتر: طيب انا جاي حالا.. سلام
* سليم طلع بسرعه من البيت وحاول يتصل بيها بس كان تلفونها لسه مقفول *
سليم بخوف: انتي فين يانور!!
يتبع..
لقراءة الحلقة الثامنة : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية عريس من ديزني للكاتبة ندى حمدي.