روايات

رواية ليتني لم اذهب الفصل الرابع عشر 14 بقلم رحمة العواني

رواية ليتني لم اذهب الفصل الرابع عشر 14 بقلم رحمة العواني

رواية ليتني لم اذهب البارت الرابع عشر

رواية ليتني لم اذهب الجزء الرابع عشر

رواية ليتني لم اذهب الحلقة الرابعة عشر

دخل فارس وكتم بقها وقفل الباب
فارس وهو بيحاول يسكتها: شششششش انا مش هإذيكي متخافيش انا لحظت وجود سامر هنا وكنت عايز احميكي
اتخضت لين وسكتت لما سمعت اسم سامر
خرج يشوف هو لسه موجود ولا لا ملقهوش برا دخل فارس
فارس: هو تقريبا مشي حاليا انا ملقتهوش برا
ايلين اطمنت ولكن افتكرت وجعها االي سببهولها فارس: اطلع برا وابعد عني انت كمان
فارس: انا جي احميكي منه
ايلين بسخريه : كنت احميني من نفسك الاول
وكملت بشر: انا لسه عند كلامي مش هسيبك ف حالك يا فارس
فارس: اعملي اللي انتي عايزه ميفرقش كتير
ايلين لمحت سكينه الفاكها جنبها خدتها وخبتها ورا ضهرها
فارس وهو بيكمل كلامه: انا مش عايز اعملك حاجه يا ايلين انا بس عايزك تسا……….
قطعته ايلين لما طلعت السكينه وكانت هتغرسها ف بطنه علشان تنتقم منه بس جت في ايده لما اتحرك
فارس بوجع: ااه
ايلين اول ما شافت الدم خافت وقعدت تصرخ وخايفه وبدات
تعيط: انت السبب
وبدات تعيط وتصرخ: انا اسفه اسفه
فارس بحنان وهو ماسك ايده بوجع: اهدي مفيش حاجه
ايلين بعياط مش مصدقه انها عملت كده
ايلين: في مطهر للجروح هنا ثواني هجيبه كملت بتوتر
لا دي محتاجه خياطه
فارس مسك ايديها: متتعبيش نفسك انا كويس بس لازم امشي
ايلين بخوف: خليك انت بتنزف كتير
فارس قعد وهي داوتله الجرح بالشاش والمطهر
ايلين بعياط : انا مش عارفه عملت كده ازاي انا………
قطع كلمها فارس: انا عارف ان اذيتك ومش هقدر اطلب منك تسامحيني تاني بس لازم تفهمي ان عمري ما اذيت حد كده
ايلين: انا……
قطعها فارس: انا مش مستني منك اي كلام انا هبعد عنك زي ما انتي ما عايزه ومش هقربلك تاني
ايلين بتإنيب ضمير: ياريت يا فارس علشان انا تعبت مش قدره اشوف اللي قتل حته مني عايش ومتهني بحياته وهو مات ومبقاش لي وجود
فارس: حاضر مش يا ايلين
ايلين: هي ايدك بقت كويسه
فارس: اه
وراح اتجاه الباب وفتحه ومشي
اول ما خرج فارس ايلين قعدت ع الارض وبدات تعيط
ايلين: انا كان لازم اعمل كده ده موت ابني بس بس
وبدات تعيط اكتر
خرج فارس من هناك وهو مقرر ميقربش منها تاني
عدي يومين وفارس كان مهتم ب شغله جدا وبيحاول يجهد نفسه في الشغل علشان يقدر ينسها وينسي كل اللي حصل
ويزن قرب من ايلين اكتر واعترفلها بحبه ليها وهي حبيته اكتر من الاول وبداءت تحس بتحسن في حياتها بعد ما قرب منها يزن
خبط يزن ع الباب فتحت ايلين الباب
ايلين: يزن ادخل
يزن: يلا علشان نخرج يا حبيبتي
ايلين: مش كنا لسه خرجين امبارح
يزن: كل يوم يا حبيبتي علشان افسحك انا ما صدقت بقيتي احسن يا ايلين وبقيتي كويسه
ايلين: انا بحبك اوي يا يزن
يزن : وانا بموت فيكي يا قلب يزن يلا ادخلي البسي
ايلين دخلت لبست وكانت مبسوطه اوي بحنيه يزن عليها وحبه ليها
رن فون يزن بص للاسم بضيق ورد
يزن: عايزه ايه يا روز
روز: انت فين بقالي كتير مشوفتكش يا يزن
يزن: وانتي عايزه تشوفيني ليه مش اتجوزتك وعملتي اللي انتي عايزه وهطلقك قريب
روز بشر: لو طلقتني هروح اقول لحبيبه القلب علي كل البنات اللي كنت تعرفهم وكل فضيحك
يزن: يابنت اللي……….
روز بشر: ولو مجتش حالا يا يزن هخرب الدنيا ع دماغك
قفل يزن ف وشها السكه
روز: الو الو والله لوريك يا يزن مكنش روز لو محرقتش دمها ودمك
لبست ايلين وطلعت
يزن بإعجاب: ايه القمر ده
ايلين بكسوف: بجد حلو
يزن: قمر مش حلو بس
مسك يزن ايديها وركبه العربيه وكانت مبسوطه جدا راحه المطعم وقعده وطلبه الاكل وكله وفضله يتكلمه شويه
رن فون يزن كتير من روز وخاف ايلين تلاحظ ف قام يرد عليها وفهمها انه فون شغل
وفجأه قربت واحده من التربيظه بتعتهم وكانت ايلين لوحدها وهي قعدت ع الكرسي اللي قدام ايلين
ايلين انتي مين وقعده هنا ليه
فجأه

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية ليتني لم اذهب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *