رواية عشيقة الفهد الفصل الخامس 5 بقلم سلمى أشرف الديب
رواية عشيقة الفهد الفصل الخامس 5 بقلم سلمى أشرف الديب
رواية عشيقة الفهد الجزء الخامس
رواية عشيقة الفهد البارت الخامس
رواية عشيقة الفهد الحلقة الخامسة
مريم: يعني مش موافقه
سليم بزعيق: يابنت حرام عليكي ده عاشر عريس ترفضيه
~~~~~~~~~~~
عند فهد: يا فريده مين الي بيزعق
فريده:ده استاذ سليم
فهد:ماشي انا رايح ليهم
فهد راح مكتب سليم
فهد:في ايه صوتكو عالي
سليم بزعيق:الهانم عاشر عريس ترفضه مش عارف ليه
مريم بزعيق:مش موافقه يعني مش موافقه
فهد:باااس تعالى معايه يامريم وانت اقعد ورانا شغل
فهد دخل المكتب
~~~~~~~~~~~
فهد:في ايه بقا رفضا العريس ليه
مريم بجراءة:عشان بحبك
فهد بتفهم:مريم انتي مش بتحبيني ده اعجاب
مريم:فهد انا بحبك من واحنا صغيرين
فهد:مريم انا بحب واحده تانيه،بصي انا بعتبرك زي اختي سيرين
انا بحب واحده تانيه
مريم بدموع:بنت عمك صح
فهد بحزن:صح
مريم:تمام يا فهد،وقامت
عند سلمي/بقلم سلمي أشرف عبدالجابر
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
كانت قاعده بتعيط علي السرير🛏 لحد ما نامت ،فهد وصل البيت طلع ل سلمي
فهد:ياه لوتعرفي بلي في قلبي❤
في بيت بدر الشامي
~~~~~~~~~~~~
في اوضه مريم
~~~~~~~~~
مريم بغضب:بقا انا زي اختك يا فهد ان ما وريتك،،فجأ سمعت حد بيخبط
مريم: ادخل
دخل سليم
سليم:لسه زعلانه منى انا اسف
مريم:خلاص يا سليم انا عارفه انك عايز مصلحتي
سليم:اختي العاقلة😂
مريم:اتفضل اطلع بره عشان عايزة انام
سليم:انا حاسس اني بترض😂
مريم:حاسس مش متأكد😹
تاني يوم/بقلم سلمي أشرف عبدالجابر
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
فهد:سلمي قومي عند محاضره
سلمي بصوت باين عليه ان هي معيطه:مش رايحه يا فهد
فهداستغرب صوتها:في ايه
سلمي:مفيش
فهد بزعيق:بقلك في ايه
سلمي اتعدلت وحكتله كل الي حصل
فهد بغضب:اه يا ولاد ال***** قومي عشان عندك محاضره
سلمي:بس
فهد:مبسش يلا
سلمي لبست ونزلت لفهد
فهد:يلا
سلمي:يلا
وصلو الجامعه وفهد مسك ايدها ودخل وروح معاهم
دخل فهد
العميد:اهلا أهلا فهد بيه نورت
فهد:ده انا هخليهالكو ضلمه
وكمل بزعيق، ابعتلي الطالب الي اسمو رامي والمعيد
العميد بعت جبهم
المعيد:خير يادكتور كنت عيزنا
فهد:تقدر تقولي الي حصل مع سلمي البحيري
رامي:دي بنت مش كويسه عرضت نفسها عليا و،،مكملش كلامه وهجم عليه فهد ضرب
فهد بغضب:الي بتكلم عليها اشرف منك يا ابن**** يا و****
العميد:الي تؤمر بيه هيتنفذ يا فهد بيه
فهد قاعد وحط رجل علي رجل
فهد: الطالب ده يتفصل والمعيد يترفد
والبنتان يرجعو ودي حاجه بسيطه للي ياخد حاجه ملك فهد البحيري وخرجوه
فهد:بعد ما ت
فهد:بعد ما تخلص جامعه عدي عليا
في الشركه
سلمي:ماشي
سلمي وروح دخلوه المحاضره،وفهد راح الشركه
عند فهد/بقلم سلمي أشرف عبدالجابر
~~~/~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
فهد:فريده ابعتيلي احمد
فريده:حاضر يا فندم
بعد دقائيق
احمد ابو الفواهيد الي مبيسألش علي الفريندس بتوعه
فهد:مشاغل
احمد:احكيلي اشكى وفضفض يا قلبي 😂🥺
فهد:سلمي كان عندها مشكله في الجامعه
احمد:هتعترفلها امتا
فهد:لما تخلص دراستها مش عايز حبي يأثر عليها
(حب من غير حب احنا عالم فشله😂)
احمد:كنت عايزني في ايه
فهد:بعت الائميلات
احمد:اه
فهد:اوك
سلمي خلصت محاضره وراحت لفهد
في الشركه /بقلم سلمي أشرف عبدالجابر
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
سلمي:لوسمحت فهد بيه جوه
فريده:اه اتفضلي
سلمي خبطت علي الباب
فهد:ادخل
سلمي: يلا
فهد:تعالي اقعدي اخلص شويه حجات ونمشي
فهد قاعد شغال وسلمي قاعده قصاده حطه الهاند فري
فجأ الباب خبط
فهد:ادخل
احمد دخل و……..؟
فجأ
////////////////////////////////
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة جميع حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشيقة الفهد)