روايات

رواية أسيره تميم الفصل الخامس عشر 15 بقلم لارين

رواية أسيره تميم الفصل الخامس عشر 15 بقلم لارين

رواية أسيره تميم البارت الخامس عشر

رواية أسيره تميم الجزء الخامس عشر

رواية أسيره تميم الحلقة الخامسة عشر

بقولك اي يمريم
اتكلم باستغراب: مريم مريم انتي بتبصي ع مين
لف وشاف انا ببص ع مين شاف
اتكلم بصدمه: احمد
استني انتي رايحه فين
سبني ياتميم اعرف هو بيعمل اي ومين دي
تميم: استني بس اقعدي واهدي هو اكيد هيعرفنا كل حاجه بس يلا احنا عشان اتأخرنا ع معاد الطياره وكمان عشان نعملهم مفجأه
رديت بتنهيده: تمام يلا
تسريع الاحداث: في المطار
اتكلمت بملل وتعب: بقولك ياتميم هما هياخرو يعني فاضل كتير
رد بابتسامه: لا يروحي خمسه كده وهيوصلو اهم جم
طنط فاطمه اول مشافتني هي ونور وقفو اتصدمو
فاطمه: مر مريم ازاي ازاي تميم قولي بسم الله الرحمن الرحيم اعوذبلله من الشيطان الرجيم هو ازاي دة حصل هي ازاي
حسيت بزعل جامد ووجع ف قلبي هي ازاي كانت عوزاني ا’موت هي مش بتحبني كنت لسه هرد لقيت تميم مسك ايدي كأنه بيطمني: ماما هتفهمي كل حاجه بس لما نوصل البيت بس بلله عليكي انتي ونور متتصرفوش اي تصرف غير لما تفهمو كل حاجه
فاطمه ردت بتنهيده طويله: طيب
بصيت ع نور لقيتها بتبصلي بصاات ندم فيها حزن وفرح متكلمتش وركبت العربيه مع تميم وروحنا
تسريع الاحداث:في البيت
تميم: هو دا كل الي حصل ياريت تكوني فهمتي كويس ياامي
لقيت طنط فاطمه قربت عليا وحضنتني واتكلمت: حقك عليا ياقلبي حقك ع قلبي يابنتي انا اسفه انا عارفه اني اذيتك بس والله غصب عني حقك عليا متزعليش مني انا مش عارفه هتقدري تسامحيني ولا لا بس بتمني تسامحيني
رديت عليها بكل حب ومسحتلها دموعها: مسمحاكي يماما مسمحاكي يقلبي اهم حاجه انك تكوني راضيه عني وعن تمتم وانا خلاص مش زعلانه وكملت بمرح: وعمري مزعل منك انت ياولا يحلو ياجميل
ضحكنا كلنا معاد نور
كانت لسه هتتكلم حضنتها: خلاص انا مسمحاكي بس لسه زعلانه شويه صغننين منك بس هسامحك بشرط وهنسي كل حاجه
اتكلمت بلهفه: اي الشرط
انك تعمليلي مكرونه بالبشاميل لاني بحبها منك
ردت عليا بحب اول مره اشوفه ف عينيها: عنيا ليكي يقمري انا
تسريع الاحداث:في مصر
نزلنا انا و تميم نجيب فستان الفرح والبدله
تميم بص دا عاجبني
تميم: لا اختاري غيرو
-يا تميم عشان خاطري حلوو
-ياحبيبي مينفعش شكله مش حلوو وكمان مفتوح اووي تعالي بس فيه كتيرر اووي غيرو هيعجبك
بصي اهو دا حلوو
-ايوا فعلاا
خلصنا وروحنا تعبانين من اللف طول النهارر
فاطمه: يابني لي رجعنا مصر كده خطر عليك انت ومريم
تميم مسك ايدها واتكلم بطمأنينه: متخافيش ياست الكل كل حاجه هتبقي تمام مراد عليه حراسه كبيره واستحاله يطلع ل هو ولا مرات عمي
ردت عليهه بتنهيده: طيب يحبيبي ربنا يسترها
بعد عده ساعاتت
مريم: نوور فينك تعالي شوفي جبت اي
نور من بعيد: جايه اهووو اصبريي
ها وريني اللله تحفهه اووي جبتيه بكام ومنين قوليلي
تميم بضحك وهو بيقوم وبيزق نور ومريم ع فوق: فوق بقا عشان هنصدع انا عارف
مريم بلويه بوز زي الاطفال: بقا كده
-لا يقلبي الا انتي انتي روحي وحبيبي وام عيالي
مريم اتكسفت ووشها احمررر وطلعت جريي
تميم ضحك عليها وقعدت جمب امه وبدأو انهم يتكلمو ف تجهيزات الفرح
____________________________________________
في مكانن تاني))))
ها عرفتلي مين السبب
المجهول: ايوا يابيه اخو حضرتك تميم
مراد الدم غلي ف عروقه وقال ههههههه بقا بتعملها معايا يابن فاطمه وديني مهسيبك ليها غير جثه
كمل الشخص المجهول كلامه وقال: بس فيه معااه بنت دلوقتي وخلاص هيتجوزو خلال يومين
مراد بأستغراب: بنت مين عرفت اسمها صح
المجهول: ايوا اسمها مريم
مراد بضحكه شر: اوبااا بقا دي كانت خطه لا برافو دخلت عليا المرادي وكمل كلامه بينه وبين نفسه بس صدقني مبقاش مراد ان مموتك وموتها قصاد عينك
وكمل كلامه وقال: شوفلي صرفه وخرجني انهارده لاني لازم اطلع ضروري وكمل بخبث عندي شغل كتيررر اووي
حاضر يابيه بص انا عندي فكره
مراد: اي هيا
المجهول:************
______________________________ لاريـــــن🤎🤎🤎🦋•
في بيت تميم))
فاطمه صحيت من النوم ونزلت تشرب من تحت بعد خروجها من المطبخ سمعت صوت راحت تشوف مين
فاطمه كانت بتتحرك من غير صوت عشان تولع النور وتشوف مين
ولعت النور وكانت لسه هتتكلم سمعت صوت تميم: في اي ياامي
وسمعت صوت مراد: الله الله رجعتو مصر امته وكان لسه بيقرب
فاطمه اتكلمت بفزع ودموعها نازله: مراد انت ازاي طلعت
مراد بسخريه: تؤتؤ دموعك غاليه يمرات ابوايا الغالي متعيطيش وفري دموعك لكمان شويه
فاطمه بخوف: بردو اي جابك انت هتعمل اي
مراد بكرهه وحقد: جاي اخد حقي
وطلع مسد’س وضرب تميم رصا’صه ف”قلبه
صر’خت وجريت عليه مريم
ضربها رصا”صتين واتكلم: الاوله عشان ممو’تكيش المره الي فاتت والتانيه دلوقتي
فاطمه قامت من النوم بفزع: سلاما قولا من رب رحيم كابوس كابوس خير خير استرها معانا يارب استرها يارب
سمعت صوت تكسير ازاي تحت

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية أسيره تميم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *