روايات

رواية صغيرة على قسوتي الفصل التاسع 9 بقلم سما أحمد

رواية صغيرة على قسوتي الفصل التاسع 9 بقلم سما أحمد

رواية صغيرة على قسوتي البارت التاسع

رواية صغيرة على قسوتي الجزء التاسع

رواية صغيرة على قسوتي الحلقة التاسعة

صلوا علي من بكي شوقا لررؤيتنا بسم الله نبدأ يلا…….♥
_____________________________________””””””””””””””””””””””””””
مروان:- بتكلمي مين
مليكه بتوتر وخوف:- بكلم بكلم جودي
مروان و لانه واثق من كلام صحبه ف صدقها:- اهااا طب ماشي يلا ننام علشان معاكي مدرسه
كانت هي قفلت مع اسامه ومسحت الرقم بسرعه من غير مايخدم باله
مليكه:- اه ماشي طب يلااا
مروان جي وقر*ب منها ونام في حضنها زي المره اللي فاتت
مليكه بكسوف :-هوه لازم كده يعني
مروان بنوم:-اه واخلصي ونامي
مليكه بعد شويه وراحت في النوم من الناحيه التانيه عند اسامه
صحبه:- حرام عليك اللي بتعمله ده
اسامه بصدق:- عنا حاسس انها مختلفه ف انا مش بتسلي بيها والله انا فعلا عاوزاها
صحبه:- انت لسه صغير يا صحبي وابعد عنها حرام عليك تعلقها بيك
اسامه بخنقه:- قولتلك هحافظ عليها مش هأذيها
صحبه:- براحتك يا صحبي
في الصباح الباكر
صحيت مليكه ع المنبه اخدت شاور وصحيت مروان نزلوا تحت
ناديه :-مروان عاوزاك ع جمب
مروان:-ماشي يا حاجه تعالي في الصالون
ذهبوا الي الصالون هما الاتنين
ناديه:-يبني اللي مراتك بتعمله ده غلط جايه البيت الساعه 4 الفجر ده حرام ولا حلال انت ازاي تسمحلها تسافر لوحدها
مروان :- والله يا ماما انا نفسيا زهقت منها ومستحملها علشان بنتي مش اكتر
ناديه:-طلقها يبني بدل اللي بتعمله وسمعتك قدام البواب والحراسه دي كلها اللي بره والناس وغيرهم
مروان بتفكر:-هشوف هشوف يا ماما
أثناء حديثهم كانت نجوي بتسمع اللي بيتقال عليها
نجوي ل نفسها:-طب والله لاوريكي كل ده تعمله البت دي من يومين وربنا لامشيها النهارده قبل بكره
خرج مروان واخد مليكه وصلها المدرسه ومشي
في المدرسه مليكه قابلت اسامه
اسامه:- لي اتاخرتي كده
مليكه:-غصب عني صحيت متأخر شويه
اسامه ببتسامه:- طب ما تتأخريش علشان بتوحشيني
مليكه بكسوف:- امم حاضر
في نفس الوقت ده كانت نجوي مخلي واحد من حراس المدرسه يراقب مليكه بس مكنتش تعرف انها بالسرعه دي هتصاحب حد لانها طيبه بالطبيعتها وساذجه
الحارس وهوه بيكلم نجوي
الحارس:- هي واقفه مع واحد دلوقتي
نجوي بخبث:- صورلي كل حاجه واعملي فيديو كمان
الحارس:-هتدفعي
نجوي بخبث:-اللي عايزه بس اخلص
عند مليكه واسامه
اسامه: صحيح مين اللي دخل عليكي امبارح وانتي قفلتي
مليكه بتوتر:- عاوز الحقيقه
اسامه:- اه ياريت
مليكه بدموع:-ده يبقي جوزي
اسامه:-نعممم انتي بتهزري صح
مليكه بدموع :-لا والله
اسامه بنرفزة وعصبيه:- مليكه احكيلي كل حاجه
مليكه حكتله انه باعها وانه اتجوزته غصب وانه متجوز وانها مش بتحبه
اسامه بحنيه:- انتي عاوزه تطلقي منه
مليكه وهي بتمسح دموعها:- اه
اسامه ببتسامه:- انا بابا اكبر محامي وان شاء الله يطلقك منه بس متزعليش
مليكه وحست ب أمل وفرحت وقالتله :- شكرا اووووي
الكاتبه Samaa Ahmed
اسامه بحنيه ليها:-العفو ع اي بتشكريني
اتككسفت مليكه اوووي منه وطلعت جري علي فصلها وهوه ضحك عليها
من الناحيه التانيه كل ده هوه بيصور الحارس فيديو وصور وبعتها ل نجوي
نجوي ل نفسها :-اما ما وريتك ما يبقاش اسمي نجوي
دخل مروان مكتبه بعدها ب شويه دخل عليه سيف
سيف:-منور ياابو نسب
مروان:- طول عمرك بيئه يا صحبي
سيف بضحكه:- مقبوله منك
مروان:- عايز ايه
سيف بضحكه:- جاي اطمن ع مراتك
مروان ب عصبيه:- كلمه زياده وهقوم رميك من فوق
سيف بضحك:-يا شيخ اهون عليك
مروان:- عايز اي
سيف:-بص يا سيدي مليكه عيد ميلادها كمان يومين وكنت حابب اعملهولها وكمل بضحك ده بعد اذنك طبعا
مروان بتفكير:- اممم وماله نعمله ظبط انت وقولي ونعمله
سيف:- اشطا يا صحبي اتفقنا اقوم امشي اناااا
مروان:- غور و خد البا ب ف ايدك
سيف بضحكه:-بيموت فيهاا
خلص شغله ومحصلش اي جديد ركب عربيته علشان يجيب مليكه وهوه ماشي فضل يفكر في كلام امه وانه بجد صح
اخد مليكه من المدرسه ولاحظ ان في ولد بيبصله بكرهه بس مركزش اوووي واخد مليكه ومشي وصل البيت غير هدومه ونزل علشان يتغدي
كلهم ع سفره مستنين مروان جي مروان وقعد
رنا:- بابا انا زعلانه منك مش بتقعد معايا
مروان :-اسف يا حبيبت بابا غصب عني مش هكررها
رنا وهي بتكلمه في اذنه:-هاتي شيكولاته ومليكه واحده
مروان بص ل مليكه ببتسامه:- حاضر
نجوي لاحظت ده وبنت ل مليكه بحقد
نجوي :- بيبي كنت عاوزه منك فلوس علشان بليل معايا خروجه انا وصحابي
مروان:- لا
نجوي ب استغراب:-ازاي لا انت اول مره تقولهالي
مروان:- نجوي عاوزك بعد الغدا في اوضتنا
بعدها ب شويه خلصوا اكل وطلع مروان ونجوي ل فوق
مروان:- بصي يا نجوي كل اللي بينا نصيب وانا مش قادر اكمل معاكي وبنتك وهخليكي تشوفيها ده وعد مني
نجوي:-يعني اي
مروان:-يعني يابنت الناس انا عاوز اطلقك
نجوي بصدمه مكنتش متخيله بالسرعه دي :- بعد كل ده عاوز تطلقني بعد ست سنين جواز طب ع الاقل علشان بنتك
مروان بديق:-بنتي وانتي واخده بالك منها ولا تعرفي عنها ده لو خيرتيها بينك وبين مليكه هتخترها هي
نجوي بحقد وغل:- كل بسببها هي كل حاجه بسببها
مروان بحده:- فين بسببها الغلط منك انتي ع الاقل هي مش بتخل البيت في نص الليل ولا بتطلب فلوس علطول ولا مصاحبه ولاد عكسك خالص ومحجبه ومحترمه
نجوي بسخريه:- اممم محترمه اووووي تحب تشوف المحترمه كانت مع مين النهارده
مروان ضربها بالقلم:- دي اشرف منك واحترمي نفسك وانيت بتتكلمي عنهااا فاهمه
نجوي بحقد وغل كبير:- انا مش محترمه تمام استني طلعت الفون وورته الفيديوهات والصور بتاعت مليكه واسامه وهي واقفه معاه
نجوي بسخريه:- مش مفبركه متخفش
خرج مروان بدون اي كلمه اتصدم من اللي شافه طلع بره الاوضه ع اوضه مليكه وهوه الشياطين كلها قدامه دخل الاوضه بهدوه ما قبل العاصفه وقفل الباب وراه
مليكه:-كويس انك جيت في مسأله مش فاهمهاه في الفيزياء وبما انك مهندس ف هتعرف تحلها صح
مروان بدون ولا كلمه مسكهاااااا من شعرهااااا
مليكه :- انت بتعمل كده ليييه
مروان:-،،،،،،،،،،،””””””،.،،،،،،،،،

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية صغيرة على قسوتي)

تعليق واحد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *