رواية صغيرة على قسوتي الفصل العاشر 10 بقلم سما أحمد
رواية صغيرة على قسوتي الفصل العاشر 10 بقلم سما أحمد
رواية صغيرة على قسوتي البارت العاشر
رواية صغيرة على قسوتي الجزء العاشر
رواية صغيرة على قسوتي الحلقة العاشرة
اللهم صلي وسلم وبارك علي اشرف الخلق نبينا وحبيبنا محمد………♥
بسم الله نبدأ…….♥
_________________________________________
دخل مروان الاوضه بدون اي كلمه وقفل الباب وراه بهدوء ما قبل العاصفه
مليكه ببتسامه:- في مسأله مش عارفاها في الفيزياء وبما انك مهندس ف تعال حل معايا
مروان في حته تاني خالص مسكهااا من شعرهاا
مليكه:- اهاا بتعمل كده لييه
مروان:- علشان واحد بنت $%#%%’ تخدعني انااا وتروح تمشي مع وواحد زباله زيها ما انتي لو اتربيتي مكنش ده حصل بس عادي ملحوقه هربيكي من اول وجديد هرميكي في الشارع كلا*ب السكك تاكل فيكي انا غلطان اني امنت ع نفسي وبيتي لواحده زيككك
مليكه:- اسمعني انا هفهمك انا بحبك وبتحرمك زي اخويا الكبير مش اكتر مش متقبله فكره انك جوزي انت اكبر مني بكتير ومتجوز انا لقيته من سني ف أعجبت بيه
مروان وبعيون حمراااا وبغضب اعماه:– لا غلطانه وكمان بجحه يا بجاحتك يا شيخه وكمل بسخريه: اخوكي مين انتي نسيتي اللي حصل بينا ولا اي بس ومالو انا هفكرك بيه ولا تزعلي
مليكه بخوف:- مروان اوعي تقرب مني والله مش هعمل اي حاجه تاني مش هكلمه والله والله مش هكلمه تاني صدقني
مروان بغضب:-هوه لسه في كلام تاني ده انا هربيكي من اول وجديد
قلع حزامه وفضل ضرب فيها تحت صراخها منه وتوسلتها انه يسيبها وهوه لسه مكمل ضرب فيها وأمه من برا
ناديه:- يبني اي في افتح الباب صوتكم جايب ل بره اي في يا مروان افتح وقولي اي في حرام عليك البت هتموت في ايدك
مروان فضل يضرب فيها بعدين ساب الحزام ومسكها من شعرها وفضل يقربها منه وبصلها بخبث:-دلوقتي هنشوف انا ازاي اخوكي
قرب منها ومرعاش صغر سنها هي غلطة بس مش لدرجة قسوته عليها مرحمهاش ولا رحم توسلها ليه اغتص””بها من غير رحمه من غير حتي مايراعي صغر سنها ل تاني مره يعملها خلص من اللي بيعملوا بهدوء ولبس قميصه وعدله وفتح الباب وطلع بره
ناديه بدموع عليها:- عملت اي في البنت يا مروان والله ما هسامحك لو كان اللي في بالي بجد حصل
دخلت عليها لقيتها مغمي عليها وبتنزل د”م من كل حته في جسمها صرخت ناديه :- فرحه الحقيني هاتي الدكتوره بسررررررعه
جات فرحه جري اتصدمت من اللي شافته وفضلت تبكي وهي بتجري علشان ترن علي الدكتوره
فرحه ببكي:-ايوة يا دكتوره تعالي بسرعه في فيله عيله الأسيوطي
الدكتوره بتوتر:-حاضر حاضر هي نفس الحاله
فرحه:-ايوة ايوة
وقفلت معاها وطلعت فرحه جري علي فوق تحاول تفوقها مع الحاج ناديه لكن مليكه استستلمت لقدرها ونامت في سبات عميق جات الدكتوره وكشفت عليها
الدكتوره:- دي دخلت في غيبوبه من اللي حصلها وانا مضطره اقدم بلاغ في اللي عمل كده
ناديه بدموع:-اللي عمل كده جوزها
دكتوره بغضب:-دي ضعيفه جسديا وسنها صغير ازاي يعمل معاها كده دي طفله
ناديه سكتت معرفتش تقول اي
الدكتوره :-لازم تتنقل حالا للمستشفي
ناديه:-اللي شايفاه صح اعمليه يا دكتوره
وفعلا تم نقل مليكه للمستشفي وبقيت تحت اشراف الدكاتره لان حالتها متأخره
عرف سالم باللي حصل واتعصب من ابنه رن عليه بس رقمه مغلق
سالم:-ابنك ده هيخسر البنت بسبب عمايلو ازاي يعمل كده فوضت أمري لله
ناديه بحزن:-انا مصدومه اووي في ابني اللي كنت فكراه كبير وعاقل ازاي يعمل كده
سالم:- وياريت يواجههه غلطه لا ده هرب وسابهاااا
ناديه :– طب رن علي سيف
سالم :-تصدقي صح سيف راح من بالي
رن سالم ع سيف، ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،رد سيف
سالم :-الو ياسيف يبني اي اخبارك
سيف بحب :- الحمدلله يا حاج
سالم:-دايما يبني كنت عاوز اسألك تعرف فين مروان
سيف ب استغراب:- هما مقلكومش انه مسافر
سالم :-سافر فين
سيف:-اه سافر وكان متفق ع اسبوع سفر بعد كده خلاه سنه وقالي اتابع انا وانت شغله هنا
سالم بصدمه:- كل ده يحصل وانا معرفش
سيف:-هوه في اي
سالم ب حزن:- مليكه في المستشفي في غيبوبه
سيف:- نعممممممم ازاااااي
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية صغيرة على قسوتي)
🤍🤍