رواية عوضي بعد كسرت اهلي الفصل الرابع 4 بقلم نوران أحمد
رواية عوضي بعد كسرت اهلي الفصل الرابع 4 بقلم نوران أحمد
رواية عوضي بعد كسرت اهلي البارت الرابع
رواية عوضي بعد كسرت اهلي الجزء الرابع
رواية عوضي بعد كسرت اهلي الحلقة الرابعة
وقفنا عند
الكشف الاخير سأل نوران الدكتور معاه حد ولا لا وقالت: لا حضرتك اتف… لسه هتكمل كلامها لقيته بيجري ناحية الباب
وهي ماشيه وراه عمالة تقول: ياستاذ يكابتن وهو مردش
لقته فتح الباب وبيقول: ابو الفوارس حبيبي
فارس اتخض لانه كان حاطط دماغه ع المكتب وقافل عينه ومن شدة الصوت مع فتحة الباب تخض
فقال بيأس: هو انت مش هتحترم نفسك مرة وتخبط الله يخربيتك قطعتلي الخلف
الشخص: ايه يبني في اي اجمد كده
تدخل نوران وتقول: انت ازاي تخش كده انا قولتله يدكتور وناديت عليه وهو جري زي اللي لسعة عقربة
احمد بتعجب ودهشة: عقربة!
فارس بضحك: خلاص ينوران دا احمد صاحبي
نوران: طب يدكتور بعد كده علم صحابك الاحترام انا اسفة يعني
احمد بولولة: يحوستك ياحمد بقي انت مش متربي
فارس: خلاص ينوران خدي الباب في ايدك معلش وكده مفيش كشوفات تاني صح
نوران: اه يدكتور عن اذنك
وخرجت وقفلت الباب
احمد بعد ما نوران خرجت: مين البت الجامدة دي وغمز لفارس
فارس بجدية: لم نفسك ياحمد دي مش زي اللي تعرفهم دي سكرتيرتي نوران
احمد: براحه يعم هي حلوة بس عليها لسان دبش
فارس: كويس يخويا اصل محدش في الزمن ده بقي اهبل
&&&&&&&&&&
عند نوران لما خرجت
قالت: ده شكللو مجنون باين عليه ولا اي يختي ده
وقعدت علي مكتبها وبعد خمس دقايق قالت: اوبسسس نسيت اقوله اروح هخش اقوله
خبطت وسمعت سماح بالدخول فدخلت
لقت احمد بس اللي قاعد
قالت: هو دكتور فارس فين
احمد بيدور في جيبه ويقول: يعني مخبيه في جيبي مثلا
نوران: بقولك اي يجدع انت متقول الدكتور فين انا محترامك عشانو
احمد بيمثل الخوف: جوا جوا في الحمام
ضحكت نوران بصوت واطي راح احمد قال: ضحكت يعني قلبها مال
نوران: انت مجنون يبني
خرج فارس علي صوتهم وقال: ابوس ايديكو كفاية انا تعبت وبعدين عاوزة اي ينوران
نوران: كنت جايه اقول لحضرتك يدكتور ينفع اروح ادام مفيش كشوفات تاني
فارس: اه طبعا انا كنت هقولك امشي برضو لو حابة اوصلك في طريقي استنيني
نوران: لا طبعا شكرا بس مينفعش يدكتور عن اذنك انا ماشية
ومشيت قال احمد: شكلها محترمه اوي
وروحوا كل واحد بيتو
نروح عند خالد والد نوران
كان قاعد مستني لؤي ابنه وكانت الساعة 2بليل
اتفتح الباب ودخل منه لؤي وهو بيتسحب وحمد ربه ان ابوه مش صاحي ولسه هيفتح باب اوضته لقي ابوه بيسحبوا من هدومه
وبيقولو: كنت فين يصايع انت يلا انا سايبك بمزاجي كل يوم هترجعلي وش الفجرية وقال بصوت عالي صحي عليه اللي في البيت: وحياة امك لو شوفتك جاي بليل كده تاني لكون راميك في الشارع ولا تعتب عتبة البيت
عبير مراته: جراا اي يخالد مبراحة علي الواد هو قدك
خالد: اه صحيح انا نسيت مهو تربيتك يختي فضلتي تدلعي فيه لحد مبقي صايع وبعدين في راجل اسمه لؤي
عبير بعوجة بق: ومالوا لؤي انشاء الله ده سيد الرجاله
خالد: يختي اتنيلي انت وابنك كتكو نيلة واخوكي معاكوا عشانهواللي سماه الاسم العرة ده مالها خلفة البنات مش الخلفة العار دي
ودخل ينام وساب مراته بتطبطب علي النونوس ابنها
عند احمد
كان نايم بيفتكر نوران وحركاتعا وكلامها وبيقول: شكلي اعجبت بيكي يام لسان طويل انت
ونام وهو بيحلم بيها
عند نوران
كانت قاعدة بتفكر في احمد وبعدين قالت: اي الهبل ده هي ناقصه هطل وبعدين حرام نامي ينوران يحبيبتي
ونامت و وووووووووو
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عوضي بعد كسرت اهلي)