رواية احببت فارس الصعيد الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم حبيبة محمد
رواية احببت فارس الصعيد الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم حبيبة محمد
رواية احببت فارس الصعيد البارت الثاني والثلاثون
رواية احببت فارس الصعيد الجزء الثاني والثلاثون
رواية احببت فارس الصعيد الحلقة الثانية والثلاثون
تاني يوم الساعه 10:00
الجرس رن
نسرين: فتحت
سحر: دخلت بسرعه داده نسرين عامله اي وحشاني
نسرين: حضنتها الحمدلله انتي اكتر ولله يسوسو اخبار طارق واخبارك اي
سحر: احنا الحمدلله امال هما فين
نسرين: نايمين استني هطلع اصحيهم
سحر: دخلت الشنطه وطلعت
نسرين: راحت تخبط علي رعد
رعد:..
نسرين: يرعد
رعد: بنوم مين
نسرين: ام روح جيت
رعد: تمام يزن صحي
نسرين: لا
رعد: تمام متصحيش ريتال ولا روح عشان ينامو براحتهم وصحي يزن
نسرين: هي طلعت تصحيهم
رعد: نفخ براحه تمام نازل اهو حضري الفطار لو سمحتي (هو نفخ عشان كان عاوزهم ينامو براحتهم وخصوصا ريتال لانو عارف انها مش بتنام كويس)
نسرين: حاضر ومشيت
رعد: قام ياخد شاور
عند يزن
نسرين: فضلت تخبط
يزن: قام فتح من غير تيشيرت
يزن: بنوم ومش شايف مين
نسرين: انا يبني وشدت الباب شويه
يزن: معلش يداده في حاجه حد حصلو حاجه
نسرين: اطمن يبني بس ام روح جيت
يزن: اه منا عارف طيب انا نازل اهو
نسرين: طيب ونزلت
يزن: دخل ياخد شاور هو التاني
عند ريتال وروح
ريتال: كانت نايمه جمب روح وحضناها
سحر: فتحت الستاره
ريتال: حطيت ايد علي عينها وايد علي عين روح مين
سحر: قوم يبت منك ليها انا سوسو
ريتال: قامت بسرعه بجد
سحر: ضحكت بجد وحضتها
ريتال: وحشتيني اووي اووي
سحر: انتي اكتر هي المقتو*له دي محستش ولا اي
ريتال: بضحك لا اصلها جيت تعبانه امبارح
سحر: بقلق من اي
ريتال: اطمني يسوسو دا عشان كان الحج يزن مخرجها وقعدو كتير برا فجيت تعبانه بقا(ملحوظه يزن وروح روحو متاخر لان روح فضلت تزن علي يزن انهم يقعدو ويزن كالعاده وافق)
سحر: اممم حجات بتحصل من ورايا
ريتال: في حجات كتير لازم تعرفيها بس افوق بس
سحر: طب يلا بسرعه ورحت تصحي روح
بعد معاناه روح صحيت
روح: اي يحجه عاوزه اتخمد
سحر: فزي يبت انا امك
روح: ماما وحضنتها وحشتيني اووي
سحر: انتي اكتر يقلبي ولله
روح: بابا فين
سحر: منزلش من السفر يلا قومو بقا اما اصحي البت فيرو
فيروز: من وراها انا صحيت لوحدي
سحر: حضنتها وحشاني يفيرو ولله
فيروز: نتي اكتر يسوسو
بعدين روح وريتال بيدخلو ياخدو شاور كل واحده فأوضتها وسحر وفيروز نزلو قعدو تحت
رعد: نزل صباح الخير وسلم علي سحر نورتي
سحر: بنورك يحبيبي
رعد: صباح الخير يفيرو وقعد جمبها
فيروز: صباح الورد عامل اي دلوقتي
رعد: الحمدلله
سحر: انت كويس يرعد
رعد: الحمدلله
سحر: كلهم بيقولولي يسوسو انت الوحيد الي مبتقولهاش لي
رعد: مش اكده بس ماشي يسوسو
سحر: بحب اموي احلي سوسو منك
رعد: ابتسم
يزن نزل
يزن: صباح الخير
فيروز: صباح الورد
سحر: سلمت عليه صباح الخير سمعت انك مفرح روح يواد
يزن: ضحك امال دي بنتي قبل متكون مراتي
سحر: بنتك اممم لا رومانسي
يزن: عيب عليكي
(ملحوظه سحر بتعاملهم كانهم عيالها ومصحباهم وكدا عشان محدش يقولي اي العلاقه الغريبه دي)
ريتال نزلت ووراها روح
روح: من وراها بصوت عالي صباح الخير ينفسييي
يزن: اهو كائن الصداع صحي اهو
سحر: يبنتي دايما فضحاني كدا
روح: يماما هما اتعودو خلاص
ريتال: صباح الورد ارجاله
رعد: فسرو دا اي دا ياربي واحده متخلفه والتانيه تحسها راجل فنفسها صبرني يارب
فيروز: بضحك صباحو اشبح
يزن: صبح فل امعلم
سحر: اللهم اني لا اسالك رد القضاء ولكني اسألك اللطف فيه صبرني يارب
ريتال: مالك بس يورده مين مزعلك
سحر: لا مفيش يحبيبتي انا كويسه خالص
روح: منورين البيت ولله يجماعه
يزن: شدها قعدها جمبو بطلي عبط واقعدي يحجه
روح: في اي يعم مالك الله
يزن: لا مفيش انا حلو اهو امال
نسرين: الفطار جهز يرعد يبني
رعد: طب يلا عشان تفطرو وكفايا كلام كدا
ريتال: يلا وقامو
علي الاكل
ريتال: رعد عامل اي حالن
رعد: الحمدلله
ريتال: حاسس ب اي يعني
رعد: كويس الحمدلله
وكملو اكل
بعد شويه خلصو
ريتال: قامت بسرعه طلعت اوضه رعد وجابت كيسه ونزلت
ريتال: طلعت حبوب كتير
رعد: في اي يريتال جريتي كدا لي
ريتال: مفيش وجابت كوبايه ميه خد يرعد العلاج عشان تخف
رعد: ابتسم لمجرد انها مش ناسيه واخدو
ريتال: اديلتو كوبايه الميه بشفا ان شاء الله وكانت واقفه جمبو
رعد: الحمدلله
سحر: كل دا مستغربه رعد مالو بس قالت هتصبر لان ريتال هتحكيلها
ريتال: يلا قوم تعالا
رعد: بستغراب فين
ريتال: تعالا بس وشديتو من ايدو تحت استغراب الكل
رعد: عن اذنكو ومشيو
ريتال: اخدت كيسه للعلاج وطلعت اوضه رعد
ريتال: اقلع
رعد: نعم يختي
ريتال: اقلع بقا متخنقنيش
رعد: لا في اي
ريتال: هغيرلك ع الجرح يبابا
رعد: اه تمام وكشف جمبو
ريتال: بدات تفك الجرح برغم انها بتخاف بس كانت مش خايفه
ريتال: عارف يرعد
رعد: اي
ريتال: كنت بخاف من الد*م بس اول ملقيتك انت الي متعور جمدت قلبي وطول ما انا جمبك مطمنه وسمعت كلامك لما قلتلي واجهي الي بتخافي منو ومبقتش اخاف اهو
رعد: شاطره يريتال وعشان واجهتي اول حاجه ليكي عندي مكفأه
ريتال: بجد
رعد: اه ولله
ريتال: حبيبعيوني
رعد: خلصتي
ريتال: اي رأيك حسيت بحاجه
رعد: لا 😂
ريتال: اي خدعه يمعلم وقومتو ومسكت ايدو
رعد: معتيش بتخافي مني كمان الله الله 😂
ريتال: بصتلو انا لو بخاف من العالم كلو مش هخاف منك عشان انت الوحيد الي بطمني
رعد: ضحك وكمان بتقولي كلام رومانسي
ريتال: عيب عليك اي هي المكفأه
رعد: اممم هقولك بعدين
ريتال: بزعل مزيف ماشي يرعد
بعدين بينزلو
سحر: ريتال تعالي اما اقولك لاحسن روح جننتني
ريتال: حاضر هاجي اهو وقعدت رعد براحه عشان ضهرو
رعد: بصلها تسلميلي يكتكوته
سحر: يلا يبت تعالي
ريتال: ضحكت لرعد وراحتلها وطلعو الجنينه
سحر: مالكم كدا شكلكو وقعتو وبعدين رعد مالو
ريتال: ضحكت اه
سحر: بصدمه قولي ونبي
ريتال: اه ولله
سحر: بفرحه الف نهار ابيض كنت متأكده ولله المهم رعد مالو
ريتال: بصي يسوسو اول حاجه كنا…. وحكتلها كل كبيره وصغيره
سحر: يروحي يعني قلتيلو علي سليم
ريتال: اه ورده فعلو زي مقلتلك انا فكرتو هيزعق ولا ياخد عني فكره وحشه
سحر: قامت بسرعه ودخلت
ريتال: جريت وراها في اي
سحر: رعد انت كويس الكل*ب دا عملك حاجه (تقصد سليم)
رعد: الحمدلله انا كويس وبص لريتال
ريتال: عملتلو باديها كدا 🤷🏻♀️
سحر: مش عارفه اقولك اي يرعد انت ويزن ولله علي الي عملتوه مع بناتي بجد
رعد+يزن: تقولي اي دي مراتي
سحر: بخبث ايوا بس انا عارفه انكو مغصوبين علي بعض وكدا وجميلكم دا مش هنساه ابدا
رعد: انا مش مجبر اني افضل مع ريتال ولو عاوز اطلقها كنت طلقتها لكن هي مراتي ومش هطلقها حتي لو حصل اي
يزن: وانا روح قبل متكون مراتي انا قايلك انها بنتي وجميل اي الي بتقولي عليه دي مراتي وهتفضل طول عمرها مراتي وهحافظ عليها
سحر: بصت لريتال وروح وغمزت الله يخليكم يحبايبي
ريتال: ضحكت وقعدت جمب رعد يعني مش هطلقني
رعد: انا قلت الكلمه دي بس عشان افهمها لكن نتي متقوليهاش وبعدين انتي نسيتي كلامنا ولا اي مش هسيبك يكتكوته
ريتال: بكسوف ولا انا
روح: كانت جمب فيروز جريت وراحت نطت جمب يزن وهي قاصده تعمل كدا
يزن: مسكها ايييي براحه هتمو*تيني
روح: بزعل الله مش لسه قايل كلام حلو يجدع انت
يزن: مش ليكي لا
روح: ولله يعني انا مش بنتك
يزن: مردش
روح: انطق
يزن: شايفه اي
روح: شايفه حبيبعيوني واني بنتك ومراتك
يزن: بصلها بس كدا
روح: ما انت قلت كدا بس
يزن: امم بس دا عشان افهمها بس
روح: بستغراب يعني اي
يزن: يعني الي عاوز اقوله مش عارف عشان مش لاقي كلام اعبر بيه
روح: يزن
يزن: نعمين وحته
روح: خرجني انا وانت بس
يزن: دا انتي اتعودتي بقا
روح: حد يبقا معاك يزينو وميحبش يخرج وميتعودش
يزن: هخرجك بس مش انهارده
روح: توعدني انك هتخرجني
يزن: اوعدك يستي
بعد كام ساعه
رعد: قام وريتال قامت سندتو طب يجماعه في حد جاي انهارده تتعرفو عليها
ريتال: مين دي يرعد
يزن: بظبط من زمان وانتو نفسكو تشفوها
روح: ضربتو ولله
رعد: اهدو بس هي زمانها جايه
الباب: خبط
نسرين: فتحت اهلااا هو انتي
انا: اه ودخلت
ريتال+روح: ياااه الكاتبه بنفسها هنا فينك دا احنا مستنينك من اول بارت
انا: واديني جيت
ريتال: بصي بقا يستي انتي كل شويه تخليني اعيط ومش عارفه كريم يتحر**ش هو ولا سليم لما زهقت
روح: وانا كل شويه تخليني اهبل من الاول
انا: معلش اوعدكم الاحداث الجايه هتكون حلوه ان شاء الله
فيروز: سلمت عليا بقا كدا مخليناني سنجوله ماشي مقبوله منك
انا: معلش بقا
سحر: نورتينا
رعد: ونبي خلي يزن يبطل محن شويه وكفايا كدا مش كل سويه اروح انقذ الاخت من واحد هي مش الملكه يعني
ريتال: ضربتو تقصد اي
رعد: لا ولله مقصدش
يزن: خفي جنان عليا من روح وحياتك ومطلعاني رومانسي زياده
انا: من عنيا هعمل كل الي قلتوه بس دلوقتي انا لازم استأذن
ريتال: لي
انا: عشان بحضر لروايه تانيه اسمها ديلارا والذئب متنسوش تتابعوني عشان تعرفو الجديد انتو والناس القمر
ريتال: ايوا يجماعه اعملو لڤ وكومنت جميل زيكو واستنو الجديد ان شاء الله
روح: وكمان متنسوش تقولو رايكم فينا واه هي بتنزل بدري ولله هما الي بيوافقو متأخر♡ (ملحوظه للي مش فاهم لما بكتب انا يبقا انا حبيبه معاهم ف الروايه)
وبعدين بمشي وبيقعدو يهزرو والقعده مبتخلاش من خناقات يزن وروح و…
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة جميع حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببت فارس الصعيد)