رواية معشوقتي الصغيره الفصل التاسع 9 بقلم ملكة زماني
رواية معشوقتي الصغيره الفصل التاسع 9 بقلم ملكة زماني
رواية معشوقتي الصغيره البارت التاسع
رواية معشوقتي الصغيره الجزء التاسع

رواية معشوقتي الصغيره الحلقة التاسعة
معتز برعب لمار لا
دكتور وخرج جري
صفاء في ايه مردش عليها
الدكتور جه علي صوت الزعيق في ايه
معتز بخوف لمار جهاز القلب
الدكتور دخل جري
معتز وقف برا بخوف مقدرش يدخل
الدكتور جهاز الصدمات بسرعه القلب بيقف
معتز سمع كده وشكل منه جه في دمغه قعد علي الارض ودموعه بتنزل
محمد راح عليه بخوف معتز انت كويس
معتز بعياط مقدرش اخسرها هي كمان
محمد عيونه دمعت علي شكل اخوه
بعد وقت
الدكتور خرج وهو بياخد نفس
معتز وقف وقرب منه بخوف
معتز بصوت مهزوز ل لمار عامله ايه
الدكتور الحمدلله قدرنا نلحقها في الوقت المناسب واله
معتز بغضب متكملش اوع تقولها
الدكتور هز راسه بخوف من غضب معتز
معتز هتفوق امتا
الدكتور مش عارف ممكن بكره بعد اسبوع بعد شهر منقدرش نحدد بس اهم حاجه العامل النفسي عشان هي بتحس بلي حوليها
معتز بزعل تمام
الدكتور بعد اذنك
حور في الحمام بترجع بتعب
مراد بيلبس ورايح الشغل
حور بتعب وعياط مش قادره
مراد بخوف حبيبتي مالك
حور بعياط الحمل طلع وحش اوى
مراد مقدرش يمسك نفسه من الضحك فين حور الي كل متكلم انا هجيب تؤام انشاء الله
حور خلاص رجعت في كلامي انا مش حمل واحد هجيب اتنين
مراد باس راسها خلي بالك من نفسك ومن البيبي كويس
حور بتعب حاضر اطفي النور عشان هنام شويه
مراد حاضر وخد المفاتيح وخرج
صفاء رجعت على البيت هي ومحمد ومعتز عشان ممنوع البيات هناك
معتز من غير كلام طلع على فوق
صفاء بحزن ربنا يريح قلبك يارب ويشفيكي يا لمار يابنتي يارب
سليم الصفقه جايه امتا
مجهول يوم…. السليم الساعه 2 بليل
سليم معتز الانصاري مش هيجبها لبر
مجهول انا هتكفل بيه
سليم بشر اتفقنا
عده اسبوع معتز كل يوم بيروح لي لمار
معتز وحشتيني اووي يا لمار فوقي بقا
لمار مش انت عايز تسبني
معتز رفع راسه بفرحه لمار انتي كويسه
لمار بحزن شوف عايز نطلق امتا وانا جاهزه
معتز لمار انا بحبكك بحبكك اووي 🥰
لمار بدموع وفرحه وغيره في نفس الوقت ومنه
معتز بستغراب منه اي
لمار بغيره لسه بتحبها
معتز قرب منها كنت دلوقتي انا مش بحب ولا هحب حد قدك
لمار بفرحه بجد يامعتز
معتز بفرحه بجد ياقلب وروح معتز
لمار من امتا وانت رومنسي كده
معتز من ساعه لما جربت اني اخسرك انا كانت روحي بتروح لمار انا عاوزه امشي من هنا
معتز هشوف الدكتور هيقول اي لمار انا كويسه علي فكره انا دكتوره وعرفه
معتز يحبيبي انتي طالعه من تعب شديد هشوف الدكتور واجي
مراد رن على معتز مراد عرفت معاد العمليه
مراد بجدية اه المرادي مش هيعرف يفلت من ايدي
مراد لمار عامله ايه دلوقتي
معتز صوته اتحول من جديه لفرحه شديدة لمار فاقت يا مراد
مراد بفرح على فرح صاحبه حمدالله على سلامتها
معتز الله يسلمك
مراد سلام وقفل
معتز دخل لمار فاقت
الدكتور طب الحمدلله هاجي اشوفها م
عتز يلا الدكتور راح مع معتز وكشف على لمار
الدكتور عال اوى داحنا اتحسنا كتير
لمار يعني اقدر امشي
الدكتور اه وبعدين كمل بتحظير اهم حاجه تبعدي عن اي ضغط نفسي
معتز شكرا يادكتور
معتز وشال لمار وخرج بيها تحت كسوفها
كل الممرضين بيحسدو لمار على معتز
معتز دخل البيت هو لسه شايل لمار يا ماما
صفاء بستغراب في ايه اتلقت لمار وقفه جنبه
صفاء بفرح راحت حضنت لمار حمدالله على السلامة ياحبيبتي البيت نور
لمار الله يسلمك ويحفظك لينا يارب
لمار انا عاوزه اكل من ايدك يست الكل
صفاء بفرح من عيوني حاضر ودخلت المطبخ
معتز شال لمار وطالع بيها
معتز اختي على الشيل
لمار بدلع ومالوا مش مراتك
معتز دلعها ده جننه
معتز يابت بطلي دلع هيجي علي دماغك
وانتي تعبانه ومش حمل فرهده
مراد دخل البيت حور ياحبيبتي انتي فين دور عليها في الشقه مش لقيها
فتح الحمام لقها مرميه علي الارض وغرقانه في دمها
مراد حوررر
يتبع…..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية معشوقتي الصغيره)