روايات

رواية سجينة القاسم الفصل الخامس 5 بقلم روما جمعة

رواية سجينة القاسم الفصل الخامس 5 بقلم روما جمعة

رواية سجينة القاسم البارت الخامس

رواية سجينة القاسم الجزء الخامس

رواية سجينة القاسم الحلقة الخامسة

…: “اتأخرت عليكي…
شوق بصتله بدموع ومردتش وبعدت عن الباب” دخلت المطبخ بخطي مرتعشه ” دخل وراها عامر بخبث ووقف علي باب المطبخ
عامر ببتسامه ماكره..: ” ايه يا امي قلتيلي رايحه فين انهارده
ابتسام بنشغال..: ” نازله اشتري شويه حاجات لبنت خالتك
شوق بصتله برعب وعرفت نيته “وهوا بادلها النظرات بخبث
عامر قرب من امه وخبط في شوق بقصد” شوق اتنفضت برعب وبعدت عنه
عامر بنظره خبيثه..: ” ماشي ياست الكل ابقي سلميلي عليها
ابتسام ببتسامه..: ” تسلم من كل رضي ياحبيبي
عامر سابهم ودخل اوضته “شوق فضلت واقفه تفكر في كلامه بخوف وبصت لـ ابتسام
شوق بصوت مرتجف..:” م ممكن اجي معاكي
ابتسام بصتلها بستغراب..: ” لي اول مره يختي كل مره بتحايل عليكي
شوق بهدوء..: ” هشيل معاكي علشان متتعبيش
ابتسام بصتلها بشك..: ” ماشي هخدك معاياا
شوق بصتلها ببتسامه وكملت الي بتعمله براحه
♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡
…: “علي فين يابيه
قاسم بملل..:” اطلع علي المول “نشوف اي هديه ندخل بيها
..:” امرك يابيه
“بعد مده قصيره”
قاسم وصل قدام المول “نزل من عربيته بملل واتجه لداخل” فضل يتمشي بملل لحد ملمح محل ملابس حريمي “ابتسم بخبث ودخل
قاسم ببتسامه وقحه..:” ده احنا ليلتنا فل
فضل يدور بعينيه علي الملابس الحريمي “لحد مبتجيله بنوته
البنوته..:” اتفضل يافندم
قاسم بوقاحه..: ” عاوز قميص نوم حلو
البنت بخجل من وقاحته..: ” احمم امرك يافندم “تحب تختار حضرتك و
قاسم قاطع كلامها وهوا بيبص علي الملابس..:” هختار انا “واكمل بغمزه”خليكي جمبي علشان اقولك علي اختياري
البنت اتحرجت وبصت في الارض” وهوا فضل يتفرج علي المليكان “رجع بضهره لورا يشوف حاجه خبط في حد
بص وراه بحده كان لسه هيتكلم” اتجمد مكانه وهوا بيبص للي واقفه ودموعها نزله علي خدها
البنت بدموع..: ” ا ا انا اسفه م مكنش اصدي
قاسم فضل متنح في ملامحها وعيونها الفيروزيه وشعرها الطويل وانفها الي احمر من العياط وشفايفها الورديه” فاق علي صوتها الباكي
البنت بأسف ودموع..: ” م مخدتش بالي من حضرتك
قاسم بصلها بتوهان وقال..: ” حصل خير
البنوته سمعت حد بينادي بأسمها “بصتله بصه اخيره ومشيت من قدامه” فضل باصص في اسرها بشرود “وفاق علي صوت البنت الي كانت معاه
..:” حضرتك اخترت حاجه
قاسم بصلها وابتسم..: ” ها اه ده “وشورلها علي واحد علي المليكان
البنت اخدت الي شاور عليه وحطته في شنطه وهوا دفع وخرج من المحل
♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡
في ڤيلا راقيه” واقف بضيق وعينيه علي الي رايح والي جاي بملل “رفع تليفونه يعمل مكالمه
…:” انت فين ياعم قااسم هفضل مستني جنابك كتير
قاسم ببرود..: ” خلاص داخل عليك
قفل التليفون ومتابع الناس الي بتدخل من باب الڤيلا بسخريه لحد ملمح قاسم داخل ببرود” قاسم دخل بكل برود من باب الڤيلا واتجه ناحية صاحبه
قاسم بملل..: ” فين صاحبة الليله دي خلينا نخلص
مُنذر بغيظ..: ” انت لسه داخل “اهدي شويه
قاسم كان لسه هيرد عليه” قاطع كلامهم صوت بنوته من وراهم ترتدي فستان فوق الركبه عاري الكتف
البنوته ببتسامه..: ” قاسم
قاسم التفت ليها ببتسامه خبيثه.: “جيجي
البنت قربت منه وحضنته وطبعت بوسه علي خده وبصتله ببتسامه وقالت..:” كنت متأكده انك هتيجي “بصت لمُنذر ورحبت بيه ومُنذر هز رأسه بدون اهتمام وتابع الحفله
قاسم بنظرات بخبث..:” بس ايه الحلاوه دي
جيجي ببتسامه..: ” عجبتك
قاسم قرب منها بوقاحه واتكلم بخفوت..: ” جامده ” متسيبك من الحفله دي وتيجي نروح نقضي سهرتنا سوا “واكمل بوقاحه” وعلشان اوريكي جبتلك ايه
جيجي قربت منه بدلع..: ” نقطع الجاتو وننهي الحفله وبعدين نقضي سهرتنا سوا
قاسم بصلها برغبه وقال بخبث..: ” ليه لا
♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡
دخلو من باب البيت بعد مشوار فوق 5 ساعات ” ابتسام قعدت علي اول كرسي قابلها بأرهاق “وشوق دخلت الحاجه كلها ودخلت وقفلت الباب
شوق بلطف..:” هدخل اعمل عصير
ابتسام هزت رأسها بالموافقه “وشوق دخلت المطبخ عملت عصير وطلعت بكبايه لـ ابتسام
شوق ببتسامه..:” اتفضلي
ابتسام اخدت منها الكبايه وشربتها علي مرتين وادتلها الكبايه
ابتسام بأرهاق..: ” هدخل ارتاح “مستنتش رد ودخلت وقفلت الباب وراها” شوق دخلت الكبايه المطبخ وطلعت دخلت اوضتها وقفلت عليها “قربت من السرير ونامت عليه بأرهاق” فضلت تسترجع احداث اليوم في ذاكرتها وجه علي بالها موقف ابتسم ونامت بتعب
♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡
دخل الڤيلا وهيا معاه ” واتجه لأوضته وبداء يفك ازرار قميصه وقعد علي الكرسي وبصلها وهيا بتقفل الباب ”
قاسم بصلها برغبه..: ” تعالي ياجيجي
جيجي قربت منه وقعدت علي رجليه وقربت ايديها تتحسس صدره بدلع ومالت عليه باسته علي شفايفه
قاسم حاوط رأسها بأديه وقرب منها وباسها بعنف “بعد فتره” بعد عنها بأنفاس لاهثه ومد ايديه جنب الكرسي الي قاعد عليه مسك شنطه وادهلها
قاسم بخبث..: ” ادخلي البسي الي في الشنطه دي وتعالي
“بعد فتره ” طلعت جيجي من الحمام مرتديه قميص قصير بفتحة صدر واسعه “قربت من قاسم الي قاعد علي السرير وقعدت علي رجليه” قاسم اخد اخر نفس في سجارته وحطها في الطفايه
قاسم بشهوه..: ” اول مشفته شُفتك وانتي لبساه
جيجي بدلع..: ” وحشتني ياقاسم بقالك فتره بعيد عني
قاسم بخبث..: ” وانا اقدر يابطل ابعد عنك بردو
بحركه سريعه منه اعتلاها وبقت تحته قرب من شفايفها وباسها برقه بعد كده اتحولت لعنف “بداء يزيل القميص عنها برغبه بعد عنها وبص لجسمها بشهوه وانقضد عليها بعنف شديد اصدرت من بعديها صرخه عاليه
قاسم بأنفاس لاهثه ونظرات خبيثه..:” انا لسه عملت حاجه “….دي البدايه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية سجينة القاسم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *