رواية ملكت الحمزه الفصل الثالث عشر 13 بقلم سندس أحمد
رواية ملكت الحمزه الفصل الثالث عشر 13 بقلم سندس أحمد
رواية ملكت الحمزه البارت الثالث عشر
رواية ملكت الحمزه الجزء الثالث عشر
رواية ملكت الحمزه الحلقة الثالثة عشر
حوريه بصدمه ودموع… حسن نتا عرفت مكاني ازاي
حسن ببرود.. م مهم عرفت مكانو ازاي المهم دلوقتي ني لاقيتك
حوريه بدموع…. نور وسليم فين يحسن هتعمل فيهم ايي
حسن ببرود… متخافيش اوي كد نا مهما كان بردك عمهم وهما لحمي
حوريه بصراخ…. مكنتش قتلت اخوك بالحيا بسبب انانيتك يحسن
حسن ببرود…نا مقتلتوش ده كان قضاء وقدر
جميله بسخريه..هههه قضاء وقدر اه
حسن ببرود تام….اوراق الملكيه فين يجميله
جميله بضحكه سخريه…قول كد نتا بدور عليا بق ع خاطر الاوراق نأبك على شونا يحسن ناا لما نزلت مصر كتبت كل حاجه باسم بنتي
حسن بصدمه… نتي بتقولي ايي
جميله باستفزاز… ايي زعلت ثيثيثي يخساره كنت بدور علينا ع تاخد الاوراق وتسجل كل حاجه باسمك اللي نتا ملكش نصيب فيها وده حقي وحق عيالي وشقا جوزي وحق مرمطو فالغربه عايز تاخدو باي حق بس نا طلعت اذكى منك يحسن اوعى تكون فاكر ني معرفكش
حسن راح عندها ومسكها “من شعرها* وقال بعصبيه.. كتبتبه لاسم مين فيهم انطقي
جميله ببرود… مهو اللي نتا بق متعرفوش نو بنتي ضاعت مني زمان والاوراق كانت معاها ساعتها
حسن سبها وزقها بعنف*.. وقال بغضب…. بنتك فين يجميله
جميله بصراخ… قولتلك معرفش معرفش نتا غبي نا لو معايااا الاوراق اصلاا كنت لاقتتي قاعده ف بيت كبير ومدخله ولادي مدارس عاليه ولولا معاش جوزي لولا مستوره نا وعيالي ابعد عني وسبني اللي نتا عايزو م معاياا يحسن
حسن قعد عالكرسي وحط ايدو على وشو وقال فنفسو… هيا م هتفدني بحاجه وجميله عنيده اوي بس هيا معاها حق م هستفيد منهم بحاجه ولو فضلو اكتر من كد هيعملولي مشكله
جميله ببرود… فكني وخليني امشي يحسن
حسن ببرود تام…. نا هسببك تمشي نتي وعيالك بس هراقبك وعيني هتبقا عليكي اربعه وعشرين ساعه
جميله ببرود… اعمل اللي تعملو اصلا م هتوصل لحاجه…
حسن مردش عليها وسابها وخرج نادم على الحارس
الحارس… نعم يحسن بيه
حسن ببرود… تفك الست اللي جوه هيا وعيالها وتروحهم فاهم
الحارس بطاعه.. اوامرك يحسن بيه
حسن سابو ومشي والحارس دخل فك جميله ونور وسليم كانو في اوضه تانيه راح فكهم وجابهم عند جميله
جميله حضنت ولادها وقالت بتعب… نتو كويسين حد عملو حاجه….
سليم بهدوء… لا يماما محدش لمسنا
نور بتعب… متخافيش يماما احنا كويسين لاكن مين دول يماما وعايزين مننا اييي
جميله بتعب…. م وقتو الكلام ده ينور قومو خلينا نمشي تلاقي حياه هتموت مالخوف علينا قومو
جميله قامت وخدت ولادها ومشت وبقت ماشيه فالشارع م لاقيه مواصله لانو كان الوقت متاخر كانت الساعه خمسه الصبح ومكنش فيه مواصله جميله مشت كتير لحد ملمحت عربيه وقفتها وركبت معاها
وبعد وقت جميله وصلت البيت ودخلت
جميله قعدت عالكرسي بتعب… نور هاتيلي كوبايه مياه
نور راحت المطبخ وجابت مياه وعطتهالها
سليم ببرود…ماما نتي تعرفي الناس ديي ونا متاكد كلامهم بيثبتلي كد
جميله بتوتر… سليم فكك يحبيبي وبعدين ادخلو نامو نتو تعبانين وادخل شوف حياه نايمه جووه ولا لا
سليم بصوت عالي… لا يماما ومتعمليش نفسك م فاهمه حاجه نتي تعرفي الراجل ده منين يماما
جميله بعصبيه… جرا ايي يلا نتا هتحسابني ولا اييي قولتلك معرفش ونا م فايقه لكلامك دهه نا داخله انام
جميله سابتهم ودخلت
نور بهدوء… سليم م وقتو ااساله من فضلك الجو متوتر ونتا قاعد تسال نا هدخل اشوف حياه
وسابتو ودخلت اوضتها
وبعد دقايق
نور بقت تزعق
سليم بعصبيه… في ايي بتزعقيي ليه
نور بخوف ودموع… ح ح حياه حياه م هنا
جميله جات على صوتها وقال بصدمه…. يعني ايي م هنا
نور بدموع… معرفش دخلت ملاقتهاش
جميله بخوف ودموع… هتكون راحت فين نهار اسود
سليم بخوف وتوتر… اهدو اهدو هيا هيا ممكن راحت عند حد من صحابها تبات عندو واكيد خافت لاحسن حد يخطفها اوي تتاذي كل الاحتمالت موجوده اهدو
جميله بدموع.. اه ممكن تكون عند صحبتها اه
………………….
في صباح يوم جديد
حمزه كان نايم على بطنو وملك بتنشف شعرها قدام التسريحه كانت لابسه شورت اسود بيتي ولابسه تشرت قصير عليه ملك رمت الفوطه وراحت عند حمزه وطلعت عالسرير وقعدت جمبو
ملك بحب… ميزو قوم بق كل ده نوم قوم
ملك ميلت نامت على ضهرو وبقت تمشي ايدها على ضهرو
حمزه بضيق… ملك اطفي الزفت وسبيني نايم
ملك بعند… ثوثو قوم
حمزه بهدوء… قولتلك اطفي النور يملك ومتعانديش معايااا
ملك بقمص… طيب قوم نا قاعده لوحدي…..
حمزه بضيق… ملك م هكرر كلامي تاني
ملك بعند اكبر.. لا قوم هرخم عليك وم هخليك تنام اصلا
حمزه اتعدل وشدها من وسطها وقربها منو اوي
حمزه بصلها وبص للبسها وقال بوقاحه.. بقيتي جامده يملك ايي الحلاوى دي كلها
ملك بغرور… طول عمري حلوه ومزه.
حمزه ضحك عليها اوي وملك تاهت ف جمال ضحكتو وبقت تمشي ايدها على دقنو ووشو وتقول ببدلال… نتا قمر اوي يحمزه بحب ضحتك اوي
حمزه بخبث… يعني اعجب اوي كد
ملك بتوهان…. مممم اويي اوي يحمزتي
حمزه مسك رقبتها بايدو وقربها منو وباسها فشفايفها بعشق كبير وملك بقت تتجاوب معاه بكل حب وعشق
وبعد دقايق.. حمزه بعد عنها
حمزه بحب… علفكره كنت عامل حسابي اتعدل امد ايدي عليكي واتخانق بس نتي كل مره بتبهريني بحلاوتك وجمالك
ملك بدلع… اهون عليك طيب
حمزه بصلها جامد وتفاحه ادم اتحركت عندو وقال بتوهان…. عمرك مهونتي عليااا يحتتي.
ملك برقه… بحبك
حمزه دفن راسو فرقبتها وبق يشم ريحتها الجميله اوي وقال بعشق…. م اكترر مني نا بدمنك يحتتي
ملك حضنتو وقالت بحب… طيب ايي هتفضل قاعد م هتنزل ولا تروح شغل
حمزه بعد وبصلها وقال بهدوء… لا هقعد معاكي وهخرجك انهارده
ملك بحب… هتقعد عشاني
حمزه زاح شعرها ورا ودنها وقال بعشق… ممم لو مقعدتش عشانك قوليلي بس نا هقعد لمين
ملك بحب… طيب هتخرجني فين
حمزه باسها فخدها وقال بحب… هنرروح مطعم
ملك بطفوله… للا عايزه اروح الملاهي
حمزه ببتسامه… حاضر نروح الملاهي يحتتي
ملك بفرحه…. ممكن نقعد كتير ع خاطري
حمزه بحب… اه هقوم دلوقتي اخد دش واصلي والبس واوديكي
ملك بفرحه…. ماشي
حمزه قام وولع سجاره وقال بهدوء… طلعيلي هدوم
ملك بحب…. حاضر
ملك راحت عند الدولاب تطلع هدوم
وحمزه كان قاعد بيدخن
ملك بغيظ… هو نتا م قولتلي هتبطل زفت سجاير
حمزه بحب… حتتي نا م بشرب غير واحد عالريق ولما بكون مخنوق اوي مضايق بشربها وبطلتها عشانك
ملك راحت عندو وقال بضيق… بس دي بدمر يحمزه وكمان حاجه وحشه
حمزه قام وقف وباسها فخدها وقال بحب… حاضر هبطلها هدخل اخد دش دلوقتي
وكان هيمشي ملك مسكت ايدو
ملك ببراء… حمزه ممكن العب على التاب
حمزه برفع حاجب…. لا
ملك بضيق… حمزه ع خاطري
حمزه بهدوء… لا يملك
وسابهاودخل الحمام
ملك دبت عالارض بعصبيه وقالت… طب والله لاقعد عليه
وراحت ع تجيبو ملقتوش فضلت تدور عليها لحد ملاقيتو فدرج الكومدينو بس كان جوه خالص
جابتو وشغلتو وقعدت عليه
وبعد وقت حمزه طلع مالحمام بينشف شعرو
حمزه بصلها واتعصب منها اوي
حمزه بزعيق…. ملك
ملك اتخضت والتاب وقع منها
ملك بخوف…. حمزه نا
وقامت م عالسرير وجريت وسابت التاب عالسرير
جريت ووقفت ورا الكنبه اللي جنب الدولاب والبلكونه
حمزه مشي عليها ومسك ايديها. وشدها وهيا اتخبطت فصدرو
ملك بدموع…. حمزه حمزه والله والله كنت بسمع شرح للدرس اللي عندي والله
حمزه شاف دموعها هدي وقال بهدوء…. طيب ليه بتعندي ليه مقولتيس نك هتاخديه ع تشوفي حاجه تخص المنهج
ملك بدموع… منتا مستنتنيش اقولك
حمزه حضنها وقال بحنيه… خلاص اهدي اهدي م هعملك حاجه
ملك حضنتو وحاوطت رقبتو بايديها وقالت براحه… حاضر بس نا مذاكرتش من ساعات مجيت هنا يحمزه وخايفه يتراكم عليا
حمزه بعدها وقال بحنيه…. حاضر هذاكرلك بليل لما نيجي وهفهمك اللي واقف معاكي
ملك ببراء وبقت ترمش بعينها…. و و ممكن اسمع عليه شويه
حمزه بهدوء… هتسمعي ايي كلو قرف اغاني وقرف وبنات مقرفه والشباب اوسخ من بعضها هتسمعي اييي وبعدين ده مضر ليكي ونتي لسه صغيره عالكلام ده وم عايز اعودك عليه وبعدين بق نا بغير
ملك حطيت ايدها حوالين راقبتو وقالت بدلع… بتغير يحمزتي بتغير من فون يموزتي
حمزه حط ايدو على وسكها وشدها وقال بتملك… بغير من هدومك اللي نتي لابساها ديي وم عايز حاجه تشغلك عني
ملك برقه… لدرجادي بتحبني
حمزه بعشق… لدرجه نتي م متخيلها يحتتي
ملك بحب… ربنا يخليك ليا وبعدين بطل الاسم ده م بحبو
حمزه بضحك… ليه م عاجبك يحتتي
ملك بقمص… يوووه يحمزه اه م بحبو متقوليش يحتتي
حمزه بخبث… خلاص هقولها لواحده غيرك…
ملك مسكتو من دقنو وقالت بعصبيه…. جرب كد يحمزه جرب هموتك هموتك يحمزه
حمزه بصلها بعشق كبير وملك كانت هتبعد بس حمزه شدها وحضنها اوي
ملك بجوع… طيب ايي احنا هنقضي يومنا كلو فالمحن والحب والبوس والاحضان ده كتير نا جعانه يحمزه
حمزه بعدها وبصلها وقال بغيظ وضحك… نتي بتفصلي ليه اللحظات اللي زي كد هاا وبعدين ايي اللي نتي بتقوليه ده
ملك بتعب… حمزه نا بجد جعانه اوي ممكن تجبلي اكل
حمزه بقلق… ملك نتي كويسه
ملك بهدوء… اه كويسه بس جعانه نتو هنا مبتاكلوش غير كل فين وفين ناس غريبه وحضرتك م بترضا تخليني انزل
حمزه بهدوء طيب خلاص البسي على بال م صلي وتعالي يلا ننزل
ملك اومت براسها بمعنى اه
حمزه راح صلى وملك لبست جيبه سوده وطرحه سودت وبدي اسود ولبست شيميز منقش قصير ولبست كوتشي اسود وكانت قمه فالجمال
حمزه راح عندها وملك لفت بفرحه وحب وقالت بحب… ايي رايك
حمزه بصلها وعقد حواجبو وبق يعدلها ويبص فكل حته فجسمها
حمزه ببرود… ده ايداا
ملك بهدوء… اللبس م حلو
حمزه ببرود…. نتي ده اخرك تستقبلي بيه صحابك فالبيت نما خروج بيه معايااا نتي بتحلمي
ملك برفع حاجب… يعني اييي م نتا اللي جايبهولي و و وبعدين يعني هو فيه ايي م حلو
حمزه مسح على وشو وبيحاول ميتعصبش
حمزه ببرود…. ادخلي البسي حاجه واسعه البسي ادناء والبطانه بتاعتو انجزي يلااااا
ملك بعند… لا م عايزه البس زفت ادناء شكلو وحش ونا م حباه وبيكبرنا وبيخيل شكلي وحش
حمزه بعصبيه… ملك نا بحاول متعصبش وبحاول اتمالك اعصابي عليكي لاكن نتي اللي دايما مصرهه تعصبيني وتطلعي اسوء م فيا وفالاخر حالتك بتبقا حاله ف بالهداوه كد يبنت الناس ادخلي البس اللي قولتلك عليه يلا
ملك بعند وعصبيه… ونا قولت لا الطقم عاجبني حلو وجميل ونا حباه وم هقلعو يحمزه
حمزه بزعيق… ملك اخر مره هتكلم ب بوقي يملك ادخلي غيري
ملك بعند وتحدي… طيب ايي رايك م خارجه
حمزه ببرود…. لا هتخرجي وهتلبسي على كيفيي
ملك بعصبيه وعند كبير… لا م كل حاجه بمزاجك نتا وكل حاجه بامرك نتااا اعملي ده يملك حاضر مفيش ميكب يتحط يملك حاضر مفيش برفيوم يتحط حاضرمتعمليش ده يملك برضو حاضر متكلميش ده يملك حاضر م هتمسكي فون يملك حاضر كل حاجه كد
حمزه ببرود… خلصتي ادخلي بق غيري هدومك ع فالاول وفالاخر كلامي هو اللي هيمشي ونتي عمرك مهتمشي كلامك عليااا
ملك بعند وعصبيه…. م هغير يحمزه وهنزل معاك كد و وبعدين نتا مامتك لما شوفتها م بتلبس واسع وكمان بتحط ميكب وتقربيا م بتبقا لافه طرحه ده ايشارب وكمان رقبتها كلها باينه وبتلبس بناطيل
حمزه مشي عليها وهيا بقت ترجع لورا لحد ملزقت فالحيطه
حمزه ببرود تام…. م هحاسبك على كلامك ده دلوقتي ولاخر مره هقولك ادخلي غيري ع كلمه زياده هتلاقي مني رد فعل هيزعلك اوي مني
ملك بعند وتحدي…. لا م هغير يحمزه
حمزه شدها من الطرحه وقال بعصبيه شديده…. نا م هتساهل معاكي ع نتي بتحبي التهزيق ونا ههزهقك بطريقتي
حمزه شدها ودخلها الحمام وبق يقلعها هدومها وهيا بتقاوم وم قادره
وبعد وقت حمزه خلص وشدها ووقفها قدام المرايا وبصلها فالمراايا وقال ببرود… ايي رايك ده اللي يرضي م لبس الراقصين اللي كنتي لابساه
كانت لابسه ادناء طويل لحد رجليها واكمامو واسعه ولونو بيج وطرحه نبيتي
وحط ايدو على وشها ولمس بصوابعو
ملك زقت ايدو وقالت بعصبيه…. نا بكره تحكماتك ديي بكرها متخلنيش اكرهك نتا كمان
حمزه شدها ليه وقال بتملك…. اكرهي زي منتي عايزه م مهم المهم نك لازم تعرفي نو نتي م من حق حد يشوف حلاوتك ولا جمالك غيري واحمدي ربنا نها جات على قد الحجاب الواسع
ويلا ع ننزل
ملك ببرود… م عايزه نفسي اتسدتتت
حمزه شدها وقال ببرود…. نا هفتحهالك
وشدها ونزل تحت
نزل لاقه عيلتو كلها متجمعه
حمزه شد ملك وراح عندهم
حمزاوي بحب….. منوره الفيلا يمرات الغالي
ملك ابتسمت وقالت… بنورك يعمو
حمزه قعدها عالكرسي وقعد جنبها
علي بمرح… ايي يعم م تعرفنا
ملك بصدمه… نتا شبه حمزه اويي
الكل ضحك على منظرهااا
حور بمرح…. علي وحمزه تؤام يغاليه
ملك بضحك… بس مفيش فرق حته نميزكو بيه
علي بخبث.. عيب عليكي ايي م هتعرفي جوزك بردك
حمزه ببرود…. خليك فطبقك يلا
علي بصفير… اوعى الحمزه وقع ولا حد سمى يجدعان
حور بضحك…. مكنش يومك يا ابيه حمزه
حمزه بعشق… فعلا مكنش يومي اخوكم بيعشق م بيحب
ملك اتكسفت وبصت عالارض
يامن بغمزه…. يولاااااد
حمزاوي شاف منظرهم كان فرحان وقد ايي ولادو جمعتهم حلوه اوي
حمزاوي بحب… طيب خلي مراتك تتعرف يبني علينا
حمزه بهدوء… دهه بابا يملك ودي حور اخر العنقود
وده علي تؤامي وده ي
ملك ببتسامه… عارف اتعرفت عليه لما نزلت وكنت باكل
حمزه بصلها ببرود وقال جنب ودنها…. هعلمك الادب حاضر
يامن لسه هيرد قاطعو دخول حازم ومعاه حياه
حمزه اول ما شافو وشاف حياه قام من مكانو.
حازم راح عندهم ووقف وحياه كانت مكسوفه منهم
حمزاوي بتسال… مين ديي يحازم
حازمم بهدوء… بابا ديي خطيبتي انشاء لله
حمزه ببرود…. عايزك
حازم بهدوء…. حمزه حياه اهلها اتخطفو ونا خوفت اسيبها فالبيت لاحسن الناس اللي خطفو اهلها يتعرضولها ويخطفوها هيا كمان ف جبتها معايااا وكانت بايته ف اوضه الضيوف
حمزه باستغراب… اتخطفو يعني م فاهم
حياه بهدوء… اه نا معرفش مين دول وعايزين من اهلي ايي بس نا شاكه نو حد من عيلت باابا ماما كلامها كان بيقول كد لما سحلونا فنص السوق
حمزه الخوف ملك قلبو وقال بهدوء…. طيب نتي تعرفي حد من عيله ابوكي
حياه بهدوء… لللاسف لا ماما مكنتش بتحكيلنا حاجه خالص عنهم
حمزه ببرود…. طيب نتي هتفضلي معانا هنا ونا انشاء الله هدور عليهم نا وحازم دلوقتي اقعدي افطري معانا
ووجه. كلامو ل حازم وقال… عايزك بره
حازم وحمزه شد ملك وقال فودنها ببرود…. اياكي تهزري مع حد فيهم مفهوم. وكلي ومتتحركيش من مكانك لحد ما اجي
وسابها وطلع بره
حياه قعدت وهيا مكسوفه اوي وبتاكل براحه
حمزاوي بهدوء… كلي يبنتي اعتبري البيت بيتك
نا خارج بره وجاي تاني عن اذنكو
وسابهم وطلع
حور باستغراب…. ملك حاساكي شبه حياه اوي
يامن والاكل فبقو…. اه جامد زي علي وحمزه بس نتو شبه بعض جامد.
ملك بصت ل حياه وقالت ببتسامه…. يشرفني طبعا ابقا شبه
حياه بكسوف… ونا اجي جنب حضرتك ايي بس
يامن بتنهيده…. اهه اخواتي منهم اللي بيخطب واللي اتجوز ونا لسه قاعد مكاني
علي بضحك… طيب متشد حيلك يجدع
يامن بهدوء… بعد ايي بس
علي باستغراب… في ايي يلاا
يامن بهدوء… مفيش حاجه
حور بحب…. نورتينا والله يملك
ملك ببتسامه… بنورك يقلبي
بامن بمشاكسه…. قوليلي صح عرفتي حمزه ازاي نا ملحقتش اتكلم معاكي اخر مره
ملك بهدوء…. خلي حمزه يقولك احسن
يامن باستغراب… ليه
ملك ببتسامه…. لا يعني اصل
ولسه هتكمل كلامها محمد دخل وشد كرسي وقعد منغير ميتكلم
يامن ببرود… متسلم يلا نتا م شايف نو في ناس قاعده متحترم نفسك شويه
محمد ببرود…. بقلك ايي خليك فحالك وركز ف طبقك نا م ناقص
علي ميل على يامن وقال بهمس… يامن م قدامهم عيب سيبو دلوقتي ومتتكلمش معاه حمزه هيتعامل معاه
….
حمزه ولع سجاره وقال ببرود… نتا خدت اذني ف اللي عملتو ده
حازم بتوتر… حمزه مكنش فيه وقت ومقدرتش اسيبها بقلك
حمزه ببرود… تروح انهارده بيتها تشوفهم جام ولا لا
حازم عقد حواجبو وقال…. اشوف مين دول اتخطفو
حمزه بهدوء…. روح ونا متاكد نك هتلاقيهم
حازم باستغراب…. ونتا ايش عرفك
حمزه ببرود… هقلك بعدين ولو لاقيتهم ودي حياه لاهلها وجودها هنا هيهد كل اللي عملتو السنين اللي فاتت
حازم بتوتر… طيب مال لما اتجوزها يحمزه هتعمل ايي
حمزه مسكو من ياقه القميص قوال بعصبيه… اسمع يلا نا سايبك بمزاجي نتا فالاول هتخطبها وتقعدو فتره الجواز م دلوقتي خالص نا مصدقت ملك بقت كويسه ومبقتش تهلوس زي زمان واتعالجت نا م مستعد اخسر مل ده بسبب غباءك يحازم
حازم بوجع… تمم يحمزه هعمل اللي نتا عايزو
حمزه سابو وقال ببرود…. ادخل دلوقتي خليها تاكل وخدها وروحو البيت بتاعها وابقا بلغني تعالى يلا ندخل
حازم دخل هو وحمزه وقعد
حمزه ببرود…. ايي يمحمد م تعبرنا
محمد وهو بيلعب ف فونو… مالك بياا
حمزه باستفزاز… فلوسك خلصت ولا لسه يحمو
محمد بعصبيه… نتا ازاي تسحب فلوسي كلها هاا ازاي وب ايي حق
حمزه ببرود…. وطي صوتك يلا نتا وبعدين فلوس ايي يبو فلوس بلاش نفتش فالقديم وكل ونتا ساكت
ملك وحور وحياه كانو ساكتين وبيلعبو فالاطباق وخايفين
علي بهدوء…. حمزه اهدا وبعدين احترمو نو في ضيوف هنا
محمد بسخريه…. اه اعملو حساب لمشاعر الضيوف ومشاعري نا ههه طز اصلا
يامن ببرود…. كمل اكلك يمحمد كمل
محمد قام وقال بعصبيه… نا اصلا ميشرفنيش اقعد معاكو اصلا
وسابهم وخرج
حازم بهدوء… حمزه اهدا وبلاش تعصب نفسك
حمزه قام وقال ببرود… مين قال ني متعصب محمد هيعصبني نا ده ولا ميه زيو يعفرو يستفزوني اوي يعصبوني قومي يلا
ملك قامت
علي بهدوء…. رايح فين كد
حمزه بيحط مفاتيحو فجيبو وقال ببرود…. خارج وهاجي اخر الليل عايزين حاجه
وسلم عالكل ومشي
حورقامت وهيا بتعمل ساندوتش وقالت بمرح… ونا كمان همشي عندي دروس كتير
علي بسرعه… حور استني هوصلك
حور طلعت مع علي ومشيو
…………
علي وهو بيسوق… حور هيااا هاجر عندها السكر من امته
حور باستغراب… ونتا عرفت منين
علي بهدوء…. فككك دلوقتي من عرفت منين المهم دلوقتي هيا عندها السكر من امته
حور بهدوء… السكر جالها من تلت شهور لورا
علي بهدوء….. طيب ليه اسباب كتير بس نا معرفش انهي سبب فيهم هووالصح
حور بزعل عليها… بتزعل كتير وبتشيل جواها واخوها تعاملو قاسي اوي معاها وكمان بسببك ي علي
علي وقف العربيه وقال…. بسبي ازاي
حور بتنهيده…. ع هيا بتحبك يسيدي وم بس بتحبك لا دي بتعشقك ده صورك كلها جامعهااا وعارف بتقعد معاياا فالدرس م مركزه وبتفكر فيك حاطه صورتك بروفايل للفون بتاعها دي بتدمنك يبني وننا م حاسس بيها وزعلت اكتر لما نتا قولتلها نو في حد فحياتك وكانت ماسكه قلبها من كتر الوجع
علي قلبو وجعو اوي وقال…. طيب السكر جالها من ايي
حور بهدوء بسبب الزعل و برضو موت باباها وتعامل اخوها
علي شغل العربيه وقال ببرود…. هياا هتروح انهارده معاكي فالدرس
حور بهدوء… اه جايه
علي بهدوء… تمم
…….
حمزه كان بيسوق وملك كانت باصه للشباك
حمزه شغل قران بصوت(عبدالرحمن مسعد)
وقال ببرود…. فارده بوز اهلك ده ليه
ملك منغير متبصلو قالت بهدوء…. خليك فحالك يحمزه
حمزه بسخريه… كل الزعل ده ولويه البوز ده ع اللي كنتي لابساه قلعتهولك
ولسه ملك هترد حمزه معرفش يتحكم ف العربيه وبق يحود يمين وشمال
ملك مسكت فيه وقالت بخوف… حمزه حمزه في اييي
حمزه خدها فحضنو وقال… اهدي اهدي
حمزه معرفش يتحكم ومكنش فيه فرامل فضل يحود يمين وشمال لحد مالعربيه خبط فالشجره وووو
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية ملكت الحمزه)