رواية معشوقتي الصغيره الفصل الثالث عشر 13 بقلم ملكة زماني
رواية معشوقتي الصغيره الفصل الثالث عشر 13 بقلم ملكة زماني
رواية معشوقتي الصغيره البارت الثالث عشر
رواية معشوقتي الصغيره الجزء الثالث عشر

رواية معشوقتي الصغيره الحلقة الثالثة عشر
بعد مرور 3ساعات
معتز رايح جاي
محمد جه عليه جري ماما حصلها اي
معتز وقعت من ع السلم انشاء الله هتكون كويسه
محمد يارب احنا ملناش غيرها
معتز حضنه اهدى ياحبيبي
لمار روحت البيت بتاع سليم
لمار بعياط فينك ي ماما انتي وبابا انا تعبت اووي
الدكتور خرج
معتز ماما عامله ايه
الدكتور الحمدلله قدرنا نسيطر على النزيف انشاء الله هتكون كويسه
معتز طب هي هتفوق امتا
الدكتور لما مفعول البنج يروح
حور مراد انا عاوزه اطلب منك طلب
مراد اطلبي ياحبيبي
حور بخوف من راضيت فعل مراد انا عاوزه اشوف ماما
مراد قام وقف نعم عاوزه تروحي عند جوز امك ده تاني شكلك حبيتي الموضوع
حور بعياط شكرا يا مراد وجايه تمشي
مراد مسك ايديها وشدها في حضنه حقق عليا انا بس مش عاوز احد يازيكي
حور انا بس ماما وحشتني اوى
مراد بحب حاضر بكره انشاء الله هخدك اوديكي واجيبك
صفاء فاقت انا فين
محمد جري عليها ماما عامله ايه
صفاء بحب الحمدلله ياحبيبي
معتز حمدالله على السلامة يا ست الكل
صفاء الله يسلمك اومال فين لمار هي مجتش ليه
معتز يعني هي السبب في الي انتي فيه ده وبردو بتسألي عليها
صفاء هي السبب ازاي انا رجلي اتلوت عادي روحت وقعه حتا هي حولت تمسكني بس ملحقتش
معتز بخوف يعني مش هي الي زقتك
صفاء معتز انت عملت ايه لي لمار
معتز غمض عينه بندم بهدلتها وتهمتها انها الي زقتك وفوق ده كله قولتلها امك ماتت ماما مش امك
صفاء بزعل لي كده يامعتز حرام عليك دي لمار غلبانه ملهاش حد غيرنا روح صلحها يابني
محمد لمار بتحبك يامعتز متخسرهاش
معتز طب خلي بالك من امك وانا جاي وخرج جري
لمار كانت نامت على الكنبه الباب خبط
لمار صحيت من النوم مين الي جاي دلوقتي فتحت
لمار بفرحه زين حبيبي وحشتني اوى وحضنته بفرح
زين شلها بحب انتي اكتر
معتز جه من وراء الله ها الله عشان كده طلبتي الطلاق عشان حبيب القلب اد اي انتي واحده زبالة وخينه كمان
لمار بغضب ضربته بالقلم اخرس قطع لسانك انا اشرف منك ومن الي جبوك اوعي تنطق بحرف تاني سمعت
معتز عينه احمرت من الغضب وجاي عليها
زين وقف قدامه عندك رايح فين انا سكتلك من بدري
معتز بصله بشر وطلع المسدس وحطه على دماغ زين
لمار معتز اوعه تعملها دا يبق اخويا
معتز نزل المسدس بصدمه اخوكي ازاي
لمار ده ابن خلتي واخويا في الرضاعه
معتز بندم اكتر علي تسرعه لمار انا مكنتش اعرف افتكرتك انك
لمار كملت بستهزا ووجع في نفس الوقت اني بخونك صح اطلع برا يا معتز انا ندمانه اني حبيت واحد زيك انا مستحيل ارجعلك انت فاهم
معتز لمار عشان خاطري اديني فرصه تانيه طب لو مش عشاني عشان خاطر ماما
لمار خلاص ياحضرت المقدم انت ضمرت اي حاجه بنا اما بخصوص طنط صفاء انا هاجي اشوفها بنفسي اما رجوع ليك مش هيحصل وبعدين
حست بدوخه مسكت في زين
زين بخوف لمار مالك
معتز غار لمار مسكت في زين وهو لا
جاي يمسكها بعديت ايديها عنه ودخلت في حضن زين خليه يمشي عشان خاطري
زين بعصبيه غور من هنا انت شايف وصلتها لي ايه
معتز بص عليها بندم وسبها ومشي
اول لما معتز مشي لمار وقعت من طولها مغمي عليها
زين بخوف لمار شلها وحطها ع السرير وطلع العده بتاعته وكشف عليها
( اه صح زين يبق ابن خالت لمار واخوها في الرضاعه هما في نفس السن هو دكتور نسا و توليد)
زين كشف عليها وحاول يفوقها لغايه لما فاقت
لمار اههه
زين انتي كويسه دلوقتي
لمار اه اي الي حصل
زين بفرحه أبداً ياستي النونو بيعرفك ان هو موجود
لمار بستغراب نونو اي
زين الف مبروك انتي حامل
لمار بصدمه اي حامل
يتبع…..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية معشوقتي الصغيره)