رواية تزوجت اميري الفصل السابع 7 بقلم اوشا مصطفى
رواية تزوجت اميري الفصل السابع 7 بقلم اوشا مصطفى
رواية تزوجت اميري البارت السابع
رواية تزوجت اميري الجزء السابع
رواية تزوجت اميري الحلقة السابعة
أمير كان خارج من الشركه وفجأه جت عربيه كبيره ونزلوا منها رجاله وخطفو’ه
أمير بغضب:انتوا مين
وفجأه لقي حاجه بتترش ف وشه وفقد الوعي
نطق الشخص الأول وقال اللعبه شكلها بتحلو
بعد شويه ف مخزن مهجو”ر
أسيل فتحت عينها لقت نفسها متربطه ف سرير من ايديها ورجليها
وبقها مكتوم ….
أسيل حاولت تفك نفسها لكن كل محاولتها فشلت
وفجأه برقت من الصدمه لما راجل ضخم فتح الباب ورمي أمير علي الأرض وهو متربط برضوا
أسيل حاولت تصر’خ لكن مفيش صوت خالص طالع منها
اما نورا مامت أمير حاولت توصله كتير لكن معرفتش
نهائي وتلفون أمير مغلق وهي قلقت اوي
نورا راحت تخبط علي اوضه فهد
نورا:فهد يافهد قوم بسرعه.
فهد:اي يا خالتوا انا مش قادر عاوز انام
نورا:الساعه ٣ الفجر وأمير لسه مرجعش انا قلقانه عليه
إيلا بصدمه:أسيل لسه مرجعتش ياترا هي فين وليه تلفونها مغلق كدا
سهام لبست العبايه وقالت انا هنزل أبلغ أسيل اختك ف خطر انا قلبي حاسس
نورا؛فهد أمير ف خطر انا حاسه بكدا ارجوك حاول تعمل حاجه اول مره يتأخر كدا
اما عند آسيل وأمير
أمير فتح عيونه ببطء ولقي نفسه علي الأرض
بص حواليه بغضب وفك نفسه بمنتهي السهوله
أسيل برقت بصدمه
أمير:انتي لسه هتبرقي
أسيل:امممممممم ممممممممم
امير:بتقولي اي
اسيل:ياممممم
أمير مش فاهمك ولا انتي فهماني وهنتعب سوا
أسيل شاورت ب ايديها المتربطه علي بقها
أمير قرب منها وشال اللزقة
أسيل:فكني بسرعه يله دول هياخدوا اعضا’ءنا
أمير: تفتكري كيلوا الكليه عامل كام ف السوق
آسيل:وحياه امك؟؟؟
أمير:لاء احترمي نفسك احنا مش جايين نهزر هنا
أسيل بغضب:انت الي بتهزر احنا هنمو’ت كمان شويه وواقف بتسأل كيلوا الكليه بكام ؟؟؟
أمير:ا….. وقطع كلامه…
لما دخل عليهم راجل كبير اوي كبير اي دا عملاق
امير بصدمه :دا بني ادم ؟
اسيل بخوف:دا اكيد حيوان !!!
الراجل اتكلم بصوت جهوري جدا وقال انت فكيت نفسك ازاي؟؟
أمير لقي علبه جنبه وفيها حقن كتير
أمير يارب تأثر فيك شكلك حلوف وهتتعبني
مسكها وبسرعه دبها ف رجل الراجل والراجل مخدش ثانيه وكان واقع ف الارض
امير:بتعرفي تجري
أسيل؛انا فشلت طول عمري ف اي حاجه بعملها الا الحاجه دي
أمير فكها ومسك ايديها وطلعوا يجروا
لقوا رجاله كتيره اوي
امير:بتعرفي تضر”بي يام لسان ونص ولا فالحه تتخانقي معايا
اسيل؛ضهري ف ضهرك اخوات ع خط الموت
أمير؛بلاش اخوات الله يخليكي وفجأه أمير وطي وتفادا البو”كس بتاع الراجل
اما ف قسم الشرطه
فهد بغضب؛انا عايز المقدم حسام بقول
حسام خرج علي الصوت العالي وقال في اي
فهد بغضب فتح لوكيشن وقال لازم نلحق أمير اتخط.ف وهو علي طول لابس الساعه الي انا مديهاله
والساعه فيها جهاز تتبع علشان أمير علي طول حواليه خطر ارجوك مفيش وقت
حسام :اجمع القوات يابني لازم نلحقه يله بسرعه
عند أمير واسيل ف وسط المعركه دي كلها
خرج الزعيم وقال بصوت عالي بس كله يوقف
أمير بصدمه:سيف؟؟؟
أسيل بصدمه اكبر:عمي محي؟؟؟
الاتنين بصوا لبعض بصدمه وذهول كبير سيطر علي المكان كله
عربيات الشرطه اتحركت وفهد وهو خارج شاف إيلا وسهام
سهام؛دكتور فهد دكتور فهد انت حضرتك قريب الاستاذ أمير الي بنتي شغاله عنده صح
فهد ب استعجال ايوا وعن اذنك انا مضطر امشي
إيلا بدموع:أسيل اختي فين يا دكتور أسيل اختي كانت ف الشغل عند قريبك ومن ساعتها مرجعتش
حسام بتفكير:معقوله تكون أسيل معاه
فهد بص لسهام ودموع إيلا الي مش بيقدر يستحمل دموعها وقال متخافوش أسيل هترجع
خالتوا نورا ارجوكي روحي البيت وخدي استاذه سهام وانسه ايلا معاكي وانا هجيب أمير واسيل تمام.
القوات اتحركت علي المكان بسرعه
وكان أمير واسيل متربطين سوا
أمير ف كرسي وعاكسه أسيل الي ف الكرسي الي وراه
أمير:شكلك وحش اوي وانتي رايحه تضربي عمك بالقلم ووقعتي يخرابي مش قادر من الضحك
أسيل افتكرت الموقف وقعدت تضحك وقالت لما تحاول تبقا استرونج بس انت اصلا عبيط
الاتنين فتحوا ف الضحك رغم الورطه الي واقعين فيها
دخل سيف وهو بيبص ل اسيل بصات كلها خبث.. وقال
بسخريه مستر أمير الجرحي بشحمه ولحمه
هيمو”ت كمان ربع ساعه
اما للي خطفت قلبي من النظره الأولي هتكون مراتي كمان ربع ساعه
أمير بغضب :طب لو راجل المس شعره منها
سيف:راح ولسه هيحط ايديه علي شعر أسيل
أمير بسرعه كان ماسك ايديه وقال ملكيه أمير الجرحي نو وضربه وقع مغمي عليه فيها
أسيل بصدمه:أنت… انت مو”ته.. احيه
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية تزوجت اميري)