رواية أحببت طفولتها الحلقة الثانية 2 بقلم رحمة عمرو
رواية أحببت طفولتها الحلقة الثانية 2 بقلم رحمة عمرو
![]() |
رواية أحببت طفولتها الحلقة الثانية 2 بقلم رحمة عمرو |
رواية أحببت طفولتها الحلقة الثانية 2 بقلم رحمة عمرو
وبعد ما خلصوا فطار احمد قاعد مع يوسف
يارا دخلت عليهم
يارا:احمد
احمد:نعم
يارا:مش هتعلق زينه
احمد:هعلق بس هقعد مع يوسف شويه
يارا:لا دلوقتي يلاا يلاا
احمد:خلااص اكبري شويه مش كل شويه زن قولت هعلق يبقي خلااص
يارا بدموع:اسفه وجريت علي اوضتها
يوسف:ليه زعقتلها
احمد:مش عارف بس مخنوق
يوسف:طلما مخنوق متتكلمش معاها بس متزعلهاش كده وكمان انت احرجتها قدامي
احمد:مكنش قصدي شويه وهصالحها
عند يارا
يارا:مكنش قصدي ازن هو انا حمل تقيل عليه
يارا:ماما
الام:مالك يحبيبتي
يارا:مفيش انا هنزل اتسحر عند جدو حسن
الام:لا خليكي اتسحري معانا
يارا:لا هنزل لجدو
الام:طب انزلي ومتتأخريش
يارا:ماشي
عند جدو حسن
جدو حسن:مالك يقمري
يارا:يوسف زعقلي وقالي بطلي من هو انا زنانه يجدو
جدو حسن:لا يقلب جدو هو تلاقيه مضايق شويه بس
يارا:بس هو عمره مزعقلي
جدو حسن:معلش يقمري استحميله هتتسحري معايا
يارا:اه
عند بيت يارا علي السحور كلهم قعدوا
احمد:فين يارا
الام:كانت بتعيط وقالتلي هنزل عند جدو حسن
الاب:طب مالها
الام:معرفش سألتها قالتلي مفيش مردتش اضغط عليها
الاب:اختك مالها يأحمد
احمد:كنت مخنوق وزعقتلها
الاب:نعممم زعقت ليارا
احمد:مكنش قصدي
الاب:لما تطلع تصالحها ومتزعلهاش تاني
احمد:حاضر
الاب:لو حد زعلها تاني حسابه معايا انا مش هفرح لما يحصلها حاجه تاني
احمد لسه هيتكلم يارا طلعت
يارا:مالك يبابا صوتك جايب اخر الشارع ليي
الاب:مفيش حاجة يحبيبتي اقعدي اتسحري
يارا:لا انا اتسحرت مع جدو تحت
الام:كلتي كويس يحبيبتي
يارا:اه الحمد لله
احمد:يارا
يارا:نعم
احمد:متزعليش مني
يارا:انت مكدبتش انا فعلا زنانه واسفه مش هطلب منك حاجه تاني بابا ماما انا هدخل انام تصبحوا على خير
الاب:عجبك كده
احمد:والله مكنش قصدي
الاب:هي كانت عايزه ايي منك
احمد:كانت عايزه تعلق زينه
الاب:انزل دلوقتي جيب وهاتهالي اعلقلها
احمد:حاضر
تاني يوم يارا صحيت بصت من الشباك لقت زينه ولقت فروع نور عندهم في الاوضه وفانوس جنبها
يارا:بابا انت اللي عملت كده
الاب:ايوا عجبوكي
يارا:جدا ربنا يخليك ليا
الاب:ويخليكي ليا روحي حضري الفطار مع امك عشان في ضيوف جاين بليل
يارا:حاضر ماما اعمل معاكي ايي
الام:اعملي ألرز يروحي
يارا:حاضر
احمد:صباح الخير
الام:صباح النور يحبيبي
يارا:صباح النور وكملت عمل الاكل
احمد عرف أن يارا لسه زعلانه
احمد:ممكن تطلعيلي هدوم عشان نازل
يارا:مش فاضيه بعمل الاكل
احمد:عشان خاطري
يارا:حاضر
وراحت طلعت الهدوم
احمد:عشان خاطري متزعليش مني كنت مخنوق شويه
يارا:انا مش زعلانه منك
احمد:بجد
يارا:ايوا انت اخويا مقدرش ازعل منك
احمد:بحبك اووي
يارا:وانا كمان يلا اجهز صحيح مين اللي جاي النهارده
احمد:ده يوسف صحبي جاي
يارا:ماشي
يارا جهزت الاكل وحطته علي السفره ونزلت تجيب عصير
محمد:مش هتلعبي
يارا:مش فاضيه عندنا ضيوف
محمد:طب خدي ولعي ده بس
يارا:ماشي هات وولعت صاروخ ورمته نزل تحت رجل يوسف
يارا:احييييه
يوسف:يوووه وبعدين بقا كل يوم هتولعي صواريخ فيا
يارا:مكنش قصدي يسطاا
يوسف:يسطاا!!
يارا:خلااص روح يلا هجيب حاجه وجايه
يوسف:هاجي معاكي
يارا:تعالي وراحوا محل العصير وكان زحمه
يارا:يرجاله عايزه اعدي
الناس وسعت
صاحب المحل:استاذه يارا عندنا
يارا:عامل اي يحج
صاحب المحل:كويس تطلبي ايي
واحد:يعني اي تيجي بعدنا وتمشيها كمان
يارا:نعم ياخويا هو انت مش عايزو يمشيني
الراجل:اقفي وخدي دورك
يارا:اخد دوري انا هوريك يخص حد منكوا ده يرجاله
اللي واقفين كلهم:لاا
يارا:حلو وراحت ادت الراجل بالبوكس
يارا:ده عشان يعلمك الأدب وسع كده يحج جهزي العصير
صاحب المحل:اتفضلي ييارا
يارا:شكرا يحج شكرا يرجاله
يوسف:يخربيتك ده انتي مسيطره
يارا:مش مسيطره ولا حاجه دول رجاله الحاره وبيحبوني فوسعوا ليا بس
يوسف:اه ماشي يلا بينا
يارا:يلا
وروحوا اتصدموا اول لما دخلوا