رواية العنيدة والشرس الفصل الخامس 5 بقلم زهرة اللوتس الجزار
رواية العنيدة والشرس الفصل الخامس 5 بقلم زهرة اللوتس الجزار
رواية العنيدة والشرس البارت الخامس
رواية العنيدة والشرس الجزء الخامس
رواية العنيدة والشرس الحلقة الخامسة
ريناد… وصلت باريس
ريناد بفرحه…. اخيرا وصلتك يارب افوز عشان ميضعش مجهودي
مارن عل زف*ته دي تجيلي
وطلعت فونه ورنت
… الو
بنت بنوم.. الو
ريناد… يلهوي انتي لسا نايمه
البنت… انعدلت… ريناد
ريناد بقرف.. اااه ياختي ريناد انتي فين يابت
البنت… هكون فين في البيت انتي لسا في مصر
ريناد… ببتسمه… نونونو انا في باريس
البنت فتحت بقها… نعم باريس ازاي وامتي وكيف وفارس عملتي معاه ايه وو
ريناد… افصلي ايه مصدقتي انف*تحتي لما تجيلي هتعرفي كل حاجه
البنت.. انتي فين دلوقتي
ريناد… في المطار بتاع باريس
البنت… خليكي عندك انا جايه ليكي
ريناد.. اوكي
وقفلت
ريناد… الله باريس شكلك حلو زي مابيقولو هو انا هفضل مستنيها كتير لا لازم اتصور وراحت تتصور مع الناس هناك واخدتت صور كتير
❤❤❤❤❤
في مصر
كان فارس عامل زي الطور الهايج بيك*سر في كل حاجه
هارون بغضب… ماتهدي بق مش ده ال احنا فيه ده كلو بسببك انت
فارس بغضب… وهو بيك*سر الفازا… ضحك عليا ابن الصياد ولله لردهالو وهكس*ر شو*كتو مابقاش غير ابن الصياد ال يضحك علينا
هارون…. ناوي علي ايه يابن اخوي
فارس بشر… انهارده اخر يوم في حياة دياب الصياد هتسمع خبره بكرا
هارون بخوف… قصدك تمو*ته
فارس بشر… ابن الصياد مش هيمو*ت مو*ته طبيعيه
هارون… ق*تل لاع ياولد اخوي
فارس بشر… دياب طول في الدنيا وجه الوقت انه يروح الاخره ووساب عمه ومشي
وهو خارج بص عل مكتب دياب اتعصب
وهو خارج من الشركه لقه ناس بيغيروا ااسم الشركه من المحمدي لصياد اتعصب اكتر وركب عربيتو ومشي وهو بيتوعد لدياب
دياب كان وافق في مكتبه وبيبص من الشباك وشاف شكل فارس وكان بيضحك
عليه
فونه رن
راح يرد
دياب… الو
… عامل ايه يادياب
دياب غمض عينه بوجع
.. الو دياب رحت فين
دياب رد بجمود… زين الحمدلله خير في حاجه
.. بدموع… ليه بتعملي اكده وانت خابر زين اني مليش يد في ال حوصل
دياب بوجع… بس ال راح مكنش سهل واصل
.. عارفه انه مكنش سهل وماتنساش انكم اخدتم حقكم منينا بردك
دياب بشر… لو طولت اخد رو*حكم كليتكم مش هستنا دقيقه واحده
بدموع… مانت اخدته مني ولا نسيت يابن الصياد
دياب بوجع… لاع مسيتش يابنت المحمدي ومنستش بردك انك طلبتي الطلا*ق مني فاكره ولا افكرك ياست عليا
عليا… بدموع… كان غصب عني يادياب اني بعد عنيك بس ال حوصل مكنش ساهل علينا
دياب… يعني عاوزه ايه من الاخر عشان مش فضيلك
عليا مسحت دموعها… كنت عاوزه اطمن عليك
دياب بجمود.. واديك اطمنتي ها في شي تاني
عليا.. لاع سلام
دياب بجمود… سلام وقفل
عليا بنهيار… ال مصبرني عل كرهك ليا ان منيك حاجه جويا ابنك يابن الصياد
وقعدتت تعيط
عند دياب كان موجوع ودخل عليه احمد
احمد… بفرحه وشماته… شوفتو كان عامل ازاي كان عامل زي البر*كان
دياب… بوجع… ااه شوفتو
احمد بقلق… مالك يادياب حسك تعبان
دياب بتعب… عليا كلمتني
احمد بصدمه… عليا وكانت عاوزه ايه
دياب بوجع… كانت بتطمن عليا
احمد بحزن عل صحبه… دي ملهاش ذنب ياصحبي صح ال راح كان غالي بس هيا التاخدت في الرجلين
دياب بوجع وتعب… عارف بس اعمل ايه هيا ال اختارت عيلتها كان نفسي تفضل معاي بس
احمد… دياب انت لسا بتحبها وده باين في عيونك
دياب…. ااااااااه بحبها لحد دلوق وكل ماجي انساها احبها اكتر واكتر
احمد.. ربنا يجمعكم تاني ياصحبي
دياب… يارب
❤❤❤❤❤❤
عند راغب…
بق انتي ال بتنقلي اخبارنا لاولاد الصياد
الخدامه… بدموع وخوف… ولله يابيه ماليا دعوه دي
عليا بجمود… دي اني ال بنقل الاخبار لاولاد الصياد
راغب بصدمه… انتي ياعليا ليه
عليا بقوه… لما تكونو عاوزين تمو*تو جوزي عاوزني اسكت ليكم اكيد هحذره
راغب… انتي لساتك بتحبيه ياعليا
عليا بعشق… اني مش بحبه بس ياراغب هو عشقي الابدي لما تحب يارغب هتعرف يعني ايه الحديت ال اني بقولك عليه ده
راغب بحنيه… ربنا يجمعكم تاني دياب ابن حلال
عليا… يارب ياراغب ويرزقك ببنت الحلال اللي تصونك ياقلب اختك
❤❤❤❤❤
دياب نزل من الشركه وركب عربيتو ومشي
وهو ماشي جايه عليه
عليا اتصلت بيه تاني
رد.. الو
عليا… بخوف… انت فين
دياب بستغراب… ليه
عليا… قلبي وكلني عليك قوي
دياب بيدوس فرامل ملقاش فيها فرامل
دياب… عليا اقفلي دلوقت
عليا بخوف… ليه
دياب… العربيه مفهاش فرامل اااه
عليا بصريخ…. ددددييييياااااببببب ووو
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية العنيدة والشرس)