رواية احببت قدري الفصل السادس 6 بقلم Ana Oo Oo
رواية احببت قدري الفصل السادس 6 بقلم Ana Oo Oo
رواية احببت قدري البارت السادس
رواية احببت قدري الجزء السادس
رواية احببت قدري الحلقة السادسة
قدر بصدمه : لا طبعا مش هينفع
محمد : اي الي انت بتقولو ده يا ابوي قدر اي الي اكتب عليها دي اختي
عثمان : يا ولدي ده جواز اي كلام عشان بس سمعت البنت و كلم عبد الرحمن كمان و هيكون معايا في الي انا بقولو
قدر : لا يعمو مش هينفع
عثمان قام وقف : الي جلت علي يتنفذ
محمد بغضب: امرك يا ابوي
قدر : أمر اي انتو بتقولو اي انا عمري ما اتجوزك
محمد رفع حجبه: تتجوزيني ده اخر كلام اهنه
طلعت قدر بدموع و رحمه كانت هتطلع وراها بس محمد و قفها
محمد : خليكي يا رحمه
رحمه : بس
محمد : خليكي يا رحمه
رحمه سكتت
قدر بدموع : ايوه يا عبد الرحمن انا استحاله اتجوز
عبد الرحمن: معلش يا قلب اخوكي والله محمد طيب و لو رجعتي هتتجوزي كريم
قدر بدموع: انا معايا فلوس و هاجر شقه بس مش عايزه اتجوز انا كل ما اقول حاجه يزعقلي و يقول لا
عبد الرحمن: ده وضع م في
نعمقت والله يا قلب اخوكي حقق عليا اني سبتك و مشيت
قدر: خلاص يا عبد الرحمن
عبد الرحمن: خلاص يا قدر انا هسيب كل حاجه و انزل
قدر بسرعه : لا لا خلاص متنزلش
عبد الرحمن: مش هنزل يا قدر بس اعملي الي بقولك علي
قدر :حاضر
و قفلت معا
عند صفيه و بنتها مريم
مريم : يعني اي يا اما هيتجوزها كل العز ده هيكون ليها
صفيه : لازم الجوازا دي مش تتم و المفروض انتي الي تتجوزي
مريم : اتصرفي يا اما عشان خاطري
صفيه : متقلقيش يا بت
عند روقيه و امجد
امجد : روقيه اعملي شاي
روقيه : حاضر
امجد دخل البلكونه و فضل يدخن سيجار
روقيه بتوتر : فكرت
امجد : هتنزلي بس قسما بالله لو شوفتك بس وقفه بتتكلمي مع واحد انتي عارفه هعمل اي
روقيه بفرحه : حاضر
امجد دخل و روقيه ورا
امجد قلع التيشيرت: تعالي
قربت علي بتوتر
وهوا دفن وشه برقبتها
روقيه : امجد ممكن تبعد
امجد بتلذذ : لا
روقيه بدموع : لو سمحت انا تعبانه
امجد بغضب : انا الي أقرر ابعد ولا اقرب
روقيه نزلت و شها في الارض بدموع و امجد شالها و حطها في السرير و فضل يقطع في هدومها و هيا سكتا وو
بعد وقت طويل بعد عنها و بس لي جسمها الي ملا علامات ملكيته الخاصه اتجه للحمام
روقيه مكنتش قادره تقوم تشوف هوا بيعمل اي
غمض عيوني بالم
لقيتو اشتلني و حطيني في البانيو
شهقت لما جسمي لمس الميه
امجد : متخافيش
خرجت وهوا شايلني ونا حضنا من البرد حطيني علي السرير
امجد : استني اجبلك لبس
هزيت رأسي ونا حضنا نفسي
امجد : اتعدلي عشان البسك
روقيه : انا هعرف البس لوحدي
امجد رفع حجبه
و لبسني بيجامه ستان قصيره
بعد شويه قربت من امجد جط
روقيه : ممكن نخرج انهارده بس انا من ساعت مجيت هنا مخرجتش
امجد : طيب بسرعه هلبس و انتي البسي
روقيه : حاضر
لبست و هوا لبس
خرجت لقيتو واقف بره
امجد : انتي هتخرجي كده
روقيه : اه مالي
امجد: انتي ونا مش هنا اكيد كنتي بتخرجي كده
روقيه بتوتر: ها
امجد بحده : خشي غيري المسخره دي مش مرات امجد المنشاوي الي تخرج كده
روقيه : ما هدومي حلوه اهي
امجد اتجه لي روقيه و هيا جريت علي الاوضه : هغير خلاص
كنت هقفل الباب بسرعه
لاكن امجد حط رجلو بسرعه ودخل
روقيه بتوتر : خلاص والله هغير
امجد زقها علي السرير بغضب : لا خليكي
قرب مني و قطع هدومي بغضب : كده احلي
روقيه بغضب و دموع :انت عملت اي
امجد : مفيش خروج شايفه انتي كنتي عايزه تنزلي ازي انا غلطان اني ابتديت اعملك حلو بس متزعليش بقا ويله قومي قمت ونا بعيط جامد و امجد فضل يدخن
عند قدر نزلت لقيت رحمه
قدر : هوا انا عادي اقعد في الجنينه شويه
رحمه : بدام حمد مش اهنا يبقا ينفع
قدر : اشمعنا يعني
رحمه : عشان حمد مش بيخرج حريم بره واصل
قدر : محمد فين
رحمه : هوا نايم فوق
قدر : تمام
خرجت اقعد شويه بره
محمد كان نايم قام يقف في البلكونه شاف قدر
محمد بغضب: قدر
قدر اتنفضت و دخلت جوه بسرعه
محمد نزل من فوق ونا كنت دخلت
محمد : انتي ازي تخرجي كده
قدر بتوتر و خوف : انا بس كنت قعده في الجنينه شويه
محمد قرب منها بغضب : انتي من يوم ما دخلتي هنا و نا قايل ميت مره مفيش خروج صح
قدر و الدموع غرقت وشها : ص صح
محمد بغضب : اطلعي
عثمان بحده : حمد اي الي انت بتعملو ده
محمد. : مش لازم اقولها الكلمه مرتين ومش عايز اوريها وشي التاني
طلعت فضلت اعيط فوق
لقيت ماما رنت عليا كتير مسحت دموعي و رضيت
سعاد : بقالي كتير برن عليكي يبنتي
قدر : معلش يا ماما كنت تحت
سعاد: الحقي يبنتي اخوكي جاي عندك عشان يخدك و هيتهم محمد صاحب اخوكي انو خطفك
قدر : ازي ده يا ماما بس
سعاد: بسرعه يا قدر اتسرفي لو جابك هيجوزك كريم
قدر : حاضر يا ماما
قفلت و نزلت تحت بسرعه
قدر بتوتر : مصطفى جاي يخدني و هيقول انك خطفني
محمد : اجا لقدرو
عثمان: هتعمل اي
محمد : هكتب عليها دلوقتي
قدر : اييي
محمد : الي سمعتي
قصي : ثواني هجيب المائذون بسرعه
اجا ونا و محمد كتبنا الكتاب
فقط علي كلمه
بارك الله لكم و بارك عليكم
و مشا بعدين لقيت مصطفى اخويا دخل و انا وقفت ورا محمد برعب
مصطفى: هوا ده يا باشا الي خطف اختي
الضابط : حضرتك متاكد دي عزبه الكيلاني
مصطفى: ايوه
محمد : خير
الضابط باحترام : الاستاذ مقدم فيك محضر انك خاطف اختو
محمد : و بعدين
مصطفى: جاي اخد اختي
الضابط : اسف يا محمد بيه بس لازم يكون ليك صله بيها عشان هو مش يخدها
محمد خرج قسيمت الجواز : اتفضل
الضابط : اسفين يا باشا
و اخد مصطفى
محمد : متعملش في حاجه ده تبعي و بص لي مصطفى
الضابط قده التحيه العسكريه و مشا
وداد : يعني مش كفا الي عملو لا جاي يخدك كمان
محمد : قصي افتح الموقع و هات
قدر بتوتر : طلعت
محمد :لا بس انا اعرف أجبها عادي
قدر بتوتر ؛ ماشي
محمد : 98
قدر بفرحه : بجد
وداد و رحمه حضنوها و الكل برقلها
محمد :الف مبروك يا قدر
قدر : الله يبارك فيك بسسس
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببت قدري)