روايات

رواية الف ليله وليله الفصل الثامن 8 بقلم رو محمد

رواية الف ليله وليله الفصل الثامن 8 بقلم رو محمد

رواية الف ليله وليله البارت الثامن

رواية الف ليله وليله الجزء الثامن

الف ليله وليله
الف ليله وليله

رواية الف ليله وليله الحلقة الثامنة

روحت البيت ونا عندي طاقه رهيبه حقيقي انا انا فرحانه من قلبي رسلان قدر يغير مزاجي ١٨٠ درجه اتأكدت ان محدش، بيعرف يبسطني ويغير مزاجي غيره نمت ونا راسمه ابتسامه خارجه من أعماق أعماق قلبي
صحيت من النوم على ماما وهيه بتقولي يلا عشان الفطار كانت عيونها بتلمع وفي بسمه غريبه مرسومه على وشها للحظه استغربت بس كملت عادي
كلي كويس عشان يومك طويل
يومي طويل لي مش فهمه وبعدين بتبتسمي من الصبح لي في اي
حرام ابتسم يعني
لا يستي ابتسمي براحتك انا هقوم اغير
دخلت غيرت هدومي استنيت اي مسدج من رسلان او حتا رنه بس بس الغريب ان هوه مرنش
كنت متوتره او خايفه جوايا شعور غريب مش عارفه انا انا عايزه اطمن على بس هوه مرنش او بعت مسدج اصلا
صباح الخير 1:00
رسرس 2:30
رسلان انت كويس 4:40
قلقت هوه عمره ما فضل كل الوقت ده من غير ما يطمني عليه كنت قلقانه او مرعوبه لحظت ماما الي كانت بتبصلي بنظارات ماقدرتش افسرها بس كنت مركزه معا رسلان ال مختفي عيوني دمعت بعد ما سمعت للمره الي مش عارفه عددها ان الموبايل مغلق اتنهدت وسبت الفون من ايدي واعدت على السرير غصب عني دموعي نزلت انا انا مرعوبه عليه خايفه يكون حصله حاجه ونا مش جمبه
غمضت عيني وفجاء انتبهت للصوت مسدج على فون فتحتها بلهفه وكانت من من رسلان كنت بقراها ونا أيدي بتترعش
افتحي الباب واجهزي وتعالي مكان اول مره شوفنا بعض في على الساعه ٩
وقفل حاولت ارن اطمن عليه وافهم بس بس كان مغلق برضه فتحت الباب لقيت علبه هدايا قدام الباب لونها اسود وعليها شريط احمر ملفوف خدتها وفتحتها لقيت فستان احمر طويل ضيق من الوسط وواسع من تحت شفاف من الكتفين بصتله بنبهار كنت مبسوطه بي اوي لحظت معا هيلز لونها ابيض قررت اتخلى عن توتري واجهز لبست الفستان ولبست سلسله كان رسلان جيبهالي لونها نفس لون الهيلز فردت شعري وعملته تمويجه خفيفه وحطيت ميكاب بسيط بس حطيت روج احمر وأخير خلصت كنت واقفه قدام مرايتي ببص لنفسي بتوتر كان شكلي حلو بس قلبي كان بيدق بعنف حسا باحسس غريب شوق لهفه حب مشاعر متلغبطه وو لحظه انا قلت حب؟؟؟
نزلت من البيت لقيت عربيه سوده متفيمه واقفه نزل منها شخص لابس بدله سوده كان باين عليه الجديه
انا تبع رسلان باشا اتفضلي اركبي
كان شكله هادي مش الي هوا يخطف ابدا لا ركبت معا ونا قلبي حاسه ان صوته مسموع من كتر دقه وقف قدام البحر بس بس الغريب ان الدنيا كانت ضلمه كنت خايفه انزل من العربيه بس صوت السواق خوفني لما قالي انزلي نزلت وهوه مشي بالعربيه كنت واقفه مرعوبه خايفه ادخل بس رسلان اكيد جوا خدت نفس ودخلت على بوابه البحر أو ما خطيت خطوه اشتغل نورين على الأرض معا كل خطوه كنت بخطيها بيشتغل نورين لحد ما النور واقف فجاء كل الانوار اشتغلت وو رسلان كان واقف تحت خيمه كان شكلها رقيق اوي كان على كل عمود ورد بكل الأوان الستاير كانت بتطير ف كل مكان و ف تربيزه جوا وشموع وورد؛ محطوطين عليها وأخير هوه قلبي هدا دقاته لما شوفته كان لابس بدله سوده زدته جمال ولابس نفس الساعه الي جبتهاله وماسك بوكيه ورد احمر عيوني دمعت ومهتمتش بكل حاجه كل الي كنت عايزه اني احضنه يمسح اي قلق وتوتر وخوف عيشته طول اليوم ومكذبتش عقلي وجريت عليه لقيت ابتسامته الي وسعت لما جريت عليه وفتح دراعته بيتسقبلني جريت على حضنه وحضنته بكل قوتي وفضلت اعيط كتير قلبي بيشكيليه حصل اي ف غيابه اليوم كان شبه السنه
اهدي يعمري انتي مش فرحانه بالي عملته ها
اول مره افرح كده بس بس انا كنت مرعوبه عليك
كنت قافل عشان اعرف اعملك كل ده ولا مكنتش هتبقي مفجاءه
رفع وشي من حضنه ومسح دموعي وقربني اكتر منه وقالي بنبره هاديه
بصي للسما
ضميت حواجبي باستغراب بس اشتغل العاب ناريه كتير فجاء صوتت وقربت منه مسكت في اكتر لقيته بيرفع دماغي عشان اشوف السما لقيت مكتوب بالألعاب الناريه بخط كبير اوي
marry my
عيوني دمعت من الفرحه مكنتش مصدقه كنت بحاول استوعب الي حصل قربني من اكتر وقالي
وعدتك اني هعوضك عن كل اذي حصلك اي واديني ببداء اني اوفي وعدي بس مش هقدر اوفي ونتي بعيده عني انا انا عايز نقرب من بعض اكتر انا عايز ابقا جمبك من اول مره شوفتك فيها وانا عايز اخبيكي ف حضني مش عايز حد يشوفك غيري ولما قربنا من بعض ابتديت احسس باحسس غريب عليا كنت مفكره تعلق بس بعدين اتأكدت انو مش تعود ده
خد نفس ورجع بصلي ف عيوني وكمل
انا بحبك ي رونق لو قبلتي تتجوزيني هبقا اسعد واحد ف الدنيا
عيوني كانت بتدمع ونا بسمع منه كل الكلام ده انا انا ترجمه كل الي كان بيحصلي الفتره دي دلوقتي انا انا بحب رسلان هزيت دماغي بفرحه ونا بقوله
انا موافقه موافقه ي رسلان
لحظه ولقيتني ف حضنه وبلف بكل قوه ضحكت بصوت عالي ونا شايفاها بيلف بيا وشايفه فرحته الي بينا ف عيونه كانه انتصر على حاجه مهمه نزلني ولقيت اغنيه الليل وسما بتشتغل تاني وشدني لي وقالي
يلا نرجع بالزمن لأول مره خطفتك فيها
ضحكت ونا بضمه اكتر وبقوله
ونا موافقه اتخطف لو كان منك
فضلت اتمايل معا ونا شعري بيطير حوليا زي اول مره بظبطت بس الاختلاف اللمعه الي كانت ف عيونا حقيقي انا ملقتش ونس للعمر احسن منه
ياحبيبي يلا نعيش بعيون الليل
ونقول للشمس تعالي تعالي بعد
سنه مش قبل سنه
تعالي تعالي
الف ليله وليله النهايه ❤️

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية الف ليله وليله)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *