روايات

رواية عشق الفهد الفصل السابع عشر 17 بقلم شيماء ناصر

رواية عشق الفهد الفصل السابع عشر 17 بقلم شيماء ناصر

رواية عشق الفهد البارت السابع عشر

رواية عشق الفهد الجزء السابع عشر

عشق الفهد
عشق الفهد

رواية عشق الفهد الحلقة السابعة عشر

تاني يوم 💜
عشق فتحت عنيها لقت نفسها في حضنه بتحاول تبعده بس معرفتش علشان لفف ايده حولين وسطها باحكام
سرحت في ملامحه وبهمس: طب ما هو حلو وقمور قوي اهو اومال مش بيبان عليه البرائه لي…
فتح فهد عينه ولما ادرك انها في حضنه زقها…
واكمل بغضب:٥ دقايق تلبسي وهاتي شنطتك عشان نلحق الطياره
عشق عدلت نفسها علي السرير وهو خرج
=بني ادم مستفز
بتمد اديها علي السرير وانتبهت انه مش موجود
حور بنعاس:هو راح فين؟… وفجاء قامت من السرير بسرعه…افتكرت انه سافر…
سافر بس انا قولتله ميرحش
في الطياره♡♡♡
عشق بفضول: واووو وصلنا صح
فهد غمض عينه وحط السمعات: شش
عشق: اي شش دي بتهش فرخه… لو سمحتي
=نعم يافندم
عشق: هتيلي حاجه اكلها
=تمام يافندم تحبي اجبلك اي
وبعد نص ساعه… صحي فهد وبغضب جحيمي…
اي الي هببتيه ده
عشق ببرائه: كنت باكل
فهد بعصبيه: طب وهدومي ذنبها اي تكلي عليها
عشق: هنضفهالك استنا
فهد: اوعي ياشخه… وسبها وراح الحمام ينضف هدومه
مراد: اتفضل
ساره دخلت وهي بتتحاشا النظر لي مراد: يوسف بيه مستني امضتك علي الورق ده يافندم
مراد خد منها الورق وباستغراب: طب وفهد موقعشي لي؟
ساره: فهد بيه مش موجود في الشركه بلغني انه مسافر
مراد: نعم؟ طب السفر تبع الشغل او حاجه
ساره: لا يافندم بس الي اعرفه ان فهد بيه سافر وهيقعد فتره بره
مراد: طيب اتفضلي انتي…
ازاي يسافر من غير ما يعرفني…
مروان: الو
مراد: الو ياعمي عامل اي وحشني
مروان: الحمدلله انا جايلك اهو في الطريق
مراد: هو فهد مش هيجي
مروان: فهد في دبي دلوقتي
مراد: طب وهو مقاليش لي؟
مروان: حبيت اعمله مفجاء لشهر العسل هو وعشق
مراد كأن غضب الدنيا بق فيه: طيب
مروان: نص ساعه كده هروح علي الفرع التاني اشوف اسلام واجيلك
مراد: تمام ياعمي سلام…
خدها لشهر العسل هو ده الي مش عايزها وعايز يطلقها
بعد دقايق…
يوسف راح لمكتب ساره:مروان بيه جه
ساره قامت وقفت: شويه وهيوصل يافندم
يوسف بحده: حضري للاجتماع وجهزي الورق
ساره:امرك يافندم
في القصر ♡♡♡(بقلم/شيماء ناصر)
جنة: بقولك اي خلينا نعرف البيه الكبير بالي بيحصل من وراه
منة بخوف:لا انا مش عاوزه عيشي يتقطع من هنا
جنه: يابت وانتي مالك اصلا
منه: اصل
جنه مسكتها من دراعها: اصل اي اوعي يكون ليكي ايدي مع حنان والمدام
تلفون حور رن….
=مدام حور
حور: ايوا مين معايا
=انا من عياده الدكتوره نسرين التحليل الي حضرتك عملتيها طلعت والدكتوره محتجاكي تكوني عندها انهارده
حور: تمام احجزيلي معاد علي ٦
=تمام يافندم
بعد مرور ساعتين كانت حور في عياده نسرين
حور بلهفه: خير يانسرين
نسرين: هيجي منين الخير
حور حطت اديها علي راسها: انا مصدعه ومش فايقه قولي كنتي عاوزاني لي التحليل طلعت وكل حاجه تمام صح اقدر اخلف مش كده
نسرين سابت اوراق التحليل من اديها واكملت بي نبرة لوم: كل شيء نصيب جسمك مش هيستحمل خلفه بسبب الي بتعمليه
حور رفعت وشها بانتباه لكلامها: يعني اي جسمي مش هيستحمل وضحي كلامك
نسرين: يعني بسبب عمليات التجميل والحقن تحت الجلد والبوتكس والنفخ والشد الي بتعمليهم كل فتره والتانيه مقصر علي اعضاء الجسم وخصوصا الكليه والرحم
حور برفض: مش مصدقه كلامك دي عمليات التجميل مستحيل تعمل كده وتكون ضرر انا بتابع مع افضل دكتوره وهي زينب الشرقاوي اكيد عرفاها
نسرين: حور انتي صحبتي وانا بحاول افهمك عارفه ان الموضوع صعب عليكي لو حاولتي تحملي هيكون في خطر عليكي جسمك متاثر جامد والرحم مش جاهز يستقبل الجنين
حور بزعيق: لا انا كويسه ومفياش حاجه انتي شكلك مش بتعرفي تكشفي
نسرين قامت وراحت قعدت قدامها: انا عدت علي كشفي مرتين لحد دلوقتي وانا متاكده من النتايج حياتك هتكون في خطر لو حولتي تحملي
حور ببكاء: اانا عاوزه ابق ام… طب طب اتصرفي اعملي اي عملية او جراحه ادوية اي حاجه انا الي لزم اجيب الولد
نسرين بزعل: لا جسمك ولا صحتك هيستحملو عمليه الرحم عندك ضعيف انتي مفيش قدامك غير حل واحد
حور بلهفه بتمسح دموعها: اي هو
نسرين: تجوزي جوزك لواحده تانيه
حور اتخيلت للحظه.. ان عشق وفهد عندهم عيال
حور بنها وبين نفسها: انا مش هسمح لي فهد يقرب من عشق
جنه: ما تنطقي يابت
منه: عشق كانت حكتلي عن اسامه ده وانه حد مش كويس وحنان جرتني في الكلام لحد ما عرفت وعلشان كده خايفه مكنتش اعرف ان حنان دي خبيثه وممكن تدور وراء كلامي عليه
جنه: نهارك اس*ود

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشق الفهد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *